Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey guysss, Ik ben hier net nieuw omdat dit toch in mijn hoofd rond blijft spelen en dacht misschien dat iemand hier mij n beetje kan adviseren ofso Ik ga volgende week naar partyraiser, ga niet echt vaak naar feestjes maar heb wel al aantal keren vooral thuis wat gevat (2x mdma, 1x xtc en 1 x 4fmp) was altijd heerlijk. Nu ben k een beetje zenuwachtig voor volgende week omdat ik eigenlijk gewoon 4-fmp wil pakken omdat k dan met mn kop nog lekker helder ben, die ene keer dat ik een capsule had gebruikt was echt chill alleen wist ik toen nog niet over al die gekke gevaren die eraan zitten verbonden (hartkloppingen, hersenbloeding) en ik zie het echt niet zitten om op dat feest te staan en hoofdpijn te krijgen. Denk dat k bij n beetje hoofdpijn al gelijk paniek ga zaaien Op internet valt er nogsteeds niet zoveel over te vinden dus zijn hier mensen die vaker 4fmp pakken op feestjes, ooit iets raars hebben meegemaakt, of andere tips hebben? Alles is welkom :d Ook als je het sterk afraad. XTC vind k denk gewoon iets te heftig, vooral omdat ik zo weinig drugs gebruik en ik zoek die kater van de dag erna niet echt.. Laat t me weten! X"
"Voor als t nodig is om te weten; weeg maar 56 kilo ben een vrouw van 1.75 M 16 jaartjes jong"
"Thanks voor jullie reactie, had dat van de leeftijd al wel verwacht om eerlijk te zijn Ik ben redelijk vroeg begonnen met het pakken van een pilletje, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik sinds die tijd echt niet veel drugs heb gepakt en echt zeer kleine hoeveelheden. Eerste keer xtc was een halfje (geen 280 mg pil ofso) Mdma was beide keren 1 bommetje en zeer klein vingertopje. 4fmp was gewoon 1 capsule Ik zou nooit meer dan wat hier boven staat gebruiken en zit is verspreid over zo'n anderhalf jaar, dus ik gebruik het zeker niet meer dan eens per 3 maanden. Dus geen zorgen over de hoeveelheid, konden eerst bij iemand 4fmp halen van 200 mg of 220 dacht ik? Nu gaat dit niet meer door, maar is dat ook niet n beetje aan de hoge kant? Zat zelf toch te denken aan 180 mg. Wel fijn om te lezen dat die super heftige shit eigenlijk meer voorkomt wanneer je gaat combineren en over-doseren."
"En als je dan snel oververhit raakt moet je toch gewoon ff pauze nemen ofniet ?"
"Maar niemand ooit last van die enge bijwerkingen gehad?"
"Platina zei: Heb een keer hele hevige hoofdpijn gehad. Die hoofdpijn was zo hevig dat het de hele nacht verkloot had. Was op een groot feest dus ik kon ook niet even de trein terug pakken midden in de nacht. Was wel echt klote. Klik om te vergroten... Maar hier ben ik dus zo bang voor... Valt dit te voorkomen? Had je meerdere middelen gebruikt of iets anders 'fout' gedaan? Want dit zie ik dus echt niet zitten."
"Ja heb tot nu toe van mdma en xtc heerlijk geslapen, heb dan ook niet nog echt vlak voor dat ik ging slapen bijgenomen.Denk dat k om 12 ong bij partyraiser ben en dan gelijk die capsule dr in gooi, duurt immers maar tot 5 uur Hoorde trouwens ook van iemand dat pillen 4fmp beter waren om te gebruiken dan capsules, of is dit gewoon een drugsfabeltje?"
"Hoeveel mg raden jullie aan?"
"Vriendin van mij heeft nog 4fmp over maar is al best oud, hoelang kun je die stuff bewaren? Hoelang blijft het 'houdbaar' ?"
"Oké dus hooguit dat de werking minder word, maar niet dat je er ziek oid van kan worden?"