Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGreen Stars (150mg)

Green Stars (150mg)

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dit liggen. Ik weet niet wat ik nu moet verwachten van 4-FA.... redelijke hallucinaties, of gwn fellere kleurtjes, of.... en krijg je er dan tegelijk een energiestoot bij (het "speed" gedeelte van dit product)?

Mdma, ketamine, xtc, ghb, .... ik heb alles wel al geprobeerd maar heb geen zin in een onverwachtse trip zoals toen ik voor de eerste keer ketamine gebruikte maar niemand me vertelde dat een lijntje maar na een kwartier haar werk doen :tongueout:

PS: 4-FA en 4-FMA enz. is dit allemaal hetzelfde?

mvg

supahgrass
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisterenavond 1 geprobeerd. Stelde zeer weinig voor. Slechte kwaliteit zeker....

Grtn!
A
AcidfreakxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Keta werkt vrijwel onmiddellijk tenzij het niet goed is doorgekomen, het feit dat je tripte is gewoonweg doordat je een te hoge dosis hebt gekregen/genomen
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
4-fa(4-fluoramphetamine) is amfetamine, met op een bepaalde plek een fluoratoom. 4-FMA(4-fluormethamphetamine) is methamfetamine met op dezelfde plek een fluoratoom, dat is een hele andere stof!

4-FA voelt gewoon als amfetamine(pep), maar het heeft een veel sterkere werking op je serotonine-hersencellen. Je zult er geen hallucinaties van krijgen, tenzij je besluit om de paar nachten daarvoor niet te slapen of om belachelijk veel te nemen. Het maakt je gewoon een heel stuk vrolijker/euforischer dan dat amfetamine doet. Sommigen noemen dit spul ook wel 'xtc-light'.

Houd wel in de gaten dat je dit spul niet gaat combineren met andere drugs, en dat je je doseringen/alcoholgebruik gematigd houdt. De drug heeft al een spoor van ernstige EHBO-bezoeken achter zich gelaten en lijkt wat minder vergevingsgezind dan de meeste stimulanten. Voordat er écht wat met je aan de hand is komen er meestal geen andere signalen tevoorschijn.

Zie ook dit topic.
https://drugsforum.nl/threads/zorgwekkende-situatie-4fmp.61316/#post-1234429
J
JustSomeGuy.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Acidfreakx zei:
Keta werkt vrijwel onmiddellijk tenzij het niet goed is doorgekomen, het feit dat je tripte is gewoonweg doordat je een te hoge dosis hebt gekregen/genomen
Klik om te vergroten...
Het gaat over 4F, niet keta.

@Fool
Is 4FMA dan ook veel chiller dan 4FA? Net als dat meth chiller is dan gewone speed.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
JustSomeGuy. zei:
@Fool
Is 4FMA dan ook veel chiller dan 4FA? Net als dat meth chiller is dan gewone speed.
Klik om te vergroten...
Nee om de één of andere reden lijkt 4-fluor analoog van amfetamine een flink effect te veroorzaken op serotonine-affiniteit, terwijl de 4-fluor analoog van methamfetamine vooral beschreven wordt als 'in lage doseringen vooral goed om mee te kunnen werken, in hogere doseringen overheersen de bijwerkingen'.

Structure-Activity-relationship is helaas nog steeds een vakgebied waarin het bijna onmogelijk lijkt te zijn om zonder farmacologisch onderzoek naar de nieuwe stof te kunnen 'gokken' wat voor effect deze zal hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."