Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRTI-111 (Dichloropane) informatieve thread

RTI-111 (Dichloropane) informatieve thread

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij deze een thread starter ter promotie van het verzamelen van informatie rond deze substantie.

Om het spits af te bijten zal ik een kort slordig rapportje plaatsen met daarin mijn bevindingen rond RTI-111 tot nu toe, dit rapportje heb ik eergisteren even uitgetikt terwijl ik de substantie aan het uittesten was.



Ik ben net begonnen met allergietesten, van wat ik online heb gelezen is er zo'n 25mg nodig voor een beetje fatsoenlijk effect. Moet zeggen dat ik 2mg al wel voel branden in de neus dus dat gaat leuk worden. :tongueout:
Modknip - Geen bronnen noemen, wat voor bron maakt niet uit.
Ik ga er vanuit dat de bron betrouwbaar is, moeilijk zeker weten natuurlijk. Ik ga in ieder geval wat over houden en kijken of ik het ergens kan laten testen.

Het onderste lijntje op de foto is trouwens 10mg, het is dus vrij volumpieus (relatief veel volume in gewicht). Net 5mg naar binnen gewerkt, moet zeggen dat het wel lekker chemisch ruikt.
Net een beetje op de tong gelegd, hele aparte sterke chemische smaak, moeilijk te omschrijven maar vrij uniek, brand ook net als in de neus scherp op de tong.

'Lichte' stimulant tolerantie aanwezig
20:30 - +1mg RTI-111
21:00 - +2mg RTI-111
21:15 - +5mg RTI-111
21:30 - +5mg RTI-111


Wederom, vrij sterke brandende pijn in de neus.
Mijn neus luchtwegen gaan er grappig genoeg letterlijk van open staan, alsof ik net menthol gesnoven heb, alles ruikt heel fris.

21:45 - +10mg RTI-111
Poeder in vrij donzig en licht, wanneer ik te enthousiast snuif vliegt het de keel in wat zeer onprettig aanvoelt. Sterke penetrante chemische geur wederom duidelijk aanwezig die 2 seconden na snuiven vervolgen lijkt te zijn. Brand kort maar kracht in de neus. Moet zeggen dat ik wel eens prettigere substanties gesnoven heb.

Ik verwacht na de laatste 10mg dosering de eerste lichte effecten te merken, eens zien wat er gebeurt in de komende 10minuten. Iets te vroeg om te zeggen wellicht door de nog lichte doseringen / placebo effect, maar ik heb wel het idee dat de effecten vrijwel direct opkomen.
Waar mijn neusgaten eerder nog een beetje verstopt waren lijken ze ondertussen volledig schoon gebrand en open, alles ruikt goed fris.

21:55 - Ondertussen heb ik toch wel het gevoel me licht gestimuleerd te voelen, heb het gevoel dat ik na 20mg over 30minuten tijd net een beetje over treshold dosering heen zit, hierbij is natuurlijk wel handig om te onthouden dat ik vrijwel dagelijks stimulanten gebruik en dus tolerantie aanwezig is.
Zou de effecten qua intensiteit gelijk schatten aan 10mg methylfenidaat (gesnoven), iets te vroeg voor een nauwkeurige schatting maar dat mensen ongeveer een idee hebben.

22:00 - +15mg RTI-111
15mg RTI-111 in 1x snuiven is geen pretje kan ik vertellen, toch maar even een neusspray met water er bij gepakt om na te spoelen. Dit spul lijkt me niet erg vergevingsgezind voor de neus op lange termijn, ik heb een hoop (pijnlijke) dingen door mijn neus gehaald in het leven en deze komt toch wel ergens bovenaan in het lijstje te staan.

22:05 - Ik voel ondertussen wel een duidelijke druk in mijn hoofd, het heeft wel flinke punch, effecten komen snel op en zijn na 5minuten al duidelijk merkbaar, ik voel me een stuk helderder dan normaal gesproken het geval zou wezen en ik merk dat ik energieker ben geworden. Zover voelen de effecten helder/clean, heb het gevoel dat mijn humeur er wel wat op vooruit is gegaan, euforische effecten nog niet zozeer.

Hierbij wil ik wel toevoegen dat voor mij 'stimulant euforie' vrijwel niet meer bestaat nadat ik 3 jaar lang op zeer frequente basis (bijna dagelijks) stimulanten heb gebruikt (een stimulant 'dip' heb ik eveneens vrijwel geen last meer van). Het kan zijn dat een stimulant naïef persoon wel aanzienlijke euforie zou kunnen ervaren van de RTI-111, misschien ook niet.

22:10 - Ik heb dus ondertussen nagespoeld met water door middel van een neusspray, de RTI-111 is erg poederig en net als bij andere poederachtige stimulantpoeders lijkt een vrij aanzienlijk deel in de neus te blijven hangen na snuiven. Er is een vrij aanzienlijk deel los gekomen nadat ik mijn neus heb nagespoeld met water.

22:15 - Duidelijk een lichte verhoging van de hartslag merkbaar.

22:35 - Effecten zijn nog duidelijk merkbaar maar lijken wel al aardig te zijn afgenomen.

23:15 - Effecten nog licht merkbaar.

23:40 - Toch wel een dipje aanwezig, ben even een half uur gaan wandelen wat wel leek te helpen.

00:15 - Zo goed als baseline, nog zeer lichte nasleep stimulatie aanwezig.

De intensiteit van effecten momenteel zou ik ongeveer gelijk schatten aan zo'n 20-25mg methylfenidaat nasaal. De effecten komen echter veel sneller op (na 5-10minuten al duidelijk merkbaar) en ik verwacht dat de effecten ook veel sneller zullen afnemen. Eveneens voelen de effecten wel wat prettiger aan dan methylfenidaat, minder pushy, iets 'natuurlijker'.

Conclusie tot zover: De effecten zijn prettig, clean, toch wel aardig activerend.
Een zwaar hekelpunt aan de RTI-111 is echter wel dat deze een sterke chemische geur heeft en zeer sterk brand in de neus, ik zie er zelfs tegenop om nog verder te snuiven vanwege deze reden.
Voor vandaag hou ik het even voor gezien met het uitproberen van de RTI-111, morgen zal ik denk ik een iets hogere dosering uitproberen, kijken hoe dat uit pakt.

Qua intensiteit: 25mg RTI-111 : 25mg methylfenidaat (RTI-111 komt echter sneller/sterker/intenser op en duratie is aanzienlijk korter).
PS: Deze potentie in gewicht is aan de voorzichtige kant geschat, dit met oog op risico reductie.

Effecten op zich zelf: Om eerlijk te zijn vind ik de effecten zeer moeilijk vergelijkbaar met die van andere stimulanten, de cathiones, amfetamine verwante middelen en cocaïne voelen toch wel weer net weer even iets anders aan qua effecten. Tot nu toe zou ik zeggen/gokken dat het qua effecten een beetje aanvoelt als 2-FMA gelijkend met een lichte 'touch' van cathione ('3-MMC zonder serotogeen na-effect') en een lichte 'touch' van 'cocaïne'.

(Zuivere) Cocaïne gaat waarschijnlijk wel een meer euforisch/wenselijk effecten geven, de effecten zijn echter anders en niet helemaal vergelijkbaar met die van cocaïne.
RTI-111 komt echter waarschijnlijk qua effecten op zichzelf tot nu toe dichter bij die van cocaïne dan alle andere middelen.

Hierbij wil ik wel benadrukken dat dit mijn eerste ervaring met RTI-111 is en de dosering die ik uitprobeerde 'relatief laag' is voor de meeste mensen. Het kan dus heel goed zijn dat ik er naast zit qua inschattingen maar aangezien er tot nu toe zo weinig (betrouwbare) informatie te vinden is rond RTI-111 leek het mij alsnog de moeite waard om te delen.

Ik weet nog niet zo goed wat ik van dit stofje moet vinden, mocht orale consumptie een optie wezen heeft het wellicht toekomst, nasaal brand simpelweg te hard. Kan niet zeggen dat ik nog veel behoefte had om te herdoseren na mijn laatste lijntje.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor dit topic! Dit is de eerste uitgebreide en degelijke beschrijving die ik van RTI-111 heb gezien. Ben er zelf ergens ook wel nieuwsgierig naar, maar door dit verhaal nog niet helemaal overtuigd.

Mocht je nog meer ervaring ermee opdoen zou mooi zijn als je hier een update kan plaatsen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mja, zal komend weekend eens ergens nog eens uitproberen, kijken of oraal iets doet ook.

De rapportjes online over RTI-111 tot zover zijn niet echt enthousiast.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heeft iemand hier al meer ervaring mee? Wellicht met orale consumptie?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Heeft iemand hier al meer ervaring mee? Wellicht met orale consumptie?
Klik om te vergroten...

Hier ook benieuwd naar.

Zoek een kortdurende stimulant wat geen coke heet omdat dat je portemonnee weg vreet. Ik gebruik al bijna geen pep meer omdat het altijd plafond dienst is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Heeft iemand hier al meer ervaring mee? Wellicht met orale consumptie?
Klik om te vergroten...
Enkel nasaal uitgetest. Vond het een klein beetje op coke lijken, maar dan met een langere werkingsduur en meer bijwerkingen. Ik ben al geen echte fan van coke eigenlijk, maar vond dit er dus niet beter op worden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoopte stiekem dat de bijwerkingen oraal wat minder uitgesproken zouden zijn
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Ik hoopte stiekem dat de bijwerkingen oraal wat minder uitgesproken zouden zijn
Klik om te vergroten...
Zou zomaar kunnen, misschien nog wel het testen waard ja.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zal binnenkort eens wat in huis halen :)
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand inmiddels al oraal gedoseerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."