#1
Excuses als mijn reactie misplaatst overkomt, dat was niet de bedoeling.
Sterkte met je klachten. Ik weet wat het is, heb eind jaren 90 zelf problemen ondervonden door XTC gebruik en dat was een hel.
Sterkte met je klachten. Ik weet wat het is, heb eind jaren 90 zelf problemen ondervonden door XTC gebruik en dat was een hel.