Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTweede keer 6-apb dosering

Tweede keer 6-apb dosering

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan de komende week voor de tweede keer 6-Apb uit te proberen.

Nu viel de eerste keer me eigenlijk enorm tegen. Ik had 140 Mg poeder oraal ingenomen, maar ik merkte eigenlijk weinig van de hele ervaring. Nu was ik ook moe en had een paar uur eerder ook gegeten, maar ik denk ook zeker dat de dosis aan de lage kant was voor me.

Ik zit daarom wat na te denken over welke dosering ik nu zal proberen. Iets in me wil meteen naar de 200 Mg gaan omdat ik niet weer een tegenvallende ervaring wil hebben, waarna ik weer 3 maanden moet wachten voor ik 6apb of MDMA kan nemen.

Tegelijk lees ik ervaringen van mensen waarvoor 200 Mg veel te veel bleek te zijn.

Is er hier iemand die meer ervaring heeft met 6apb die hier een wijs antwoord op kan geven?

Ik ben man, 34 jaar, weeg 75 kg, 184 lang.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik lees mee, ben ook erg benieuwd naar het stofje. Heb er veel over gelezen en moet het nog gaan bestellen maar wil goed inlezen naar de hoeveelheid en werkzame stof.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had helaas begrepen dat niet getest wordt op percentage werkzame stof.

Wel bestaan 2 verschillende zouten om de stof aan te binden, waarbij de hci verbinding een hoger percentage kan binden, maar dit niet daadwerkelijk zo hoeft te zijn.

Ik heb (als het goed is) de hci verbinding liggen, maar dan kan het percentage alsnog tussen de 30 en 70% zitten, dus die kwalificatie an sich kun je weinig mee helaas.

Vandaar dat ik ook het gewicht aan poeder noemde, gewichten werkzame stof zal altijd een gok zijn
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb besloten een capsule met 190 Mg te maken. Ik zal wel laten weten of het nu wel het gewenste effect heeft met deze dosis.

Ook ben ik beter uitgerust en heb ik vanochtend vrij licht ontbeten (2 krentenbollen).
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Ik heb dit weekend 250MG 6-abp genomen. Eerst 160MG en uurtje later toen die insloeg de andere 90MG genomen. Ging goed en ging super hard.
Klik om te vergroten...

Ik wil me zoveel mogelijk inlezen over ervaringen en dergelijk. Heb Je een rapport geschreven? Of kan je evt wat meet vertellen over hoe het voelt etc?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pollewop zei:
Ik wil me zoveel mogelijk inlezen over ervaringen en dergelijk. Heb Je een rapport geschreven? Of kan je evt wat meet vertellen over hoe het voelt etc?
Klik om te vergroten...
Ik had eergisteren wat getypt in ‘wat gaat er nu door je hoofd’. Het is niet veel , maar toch iets. :)
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik merkte deze keer wel iets meer, maar nog steeds had ik het idee dat ik net tegen een treshold aan hikte, alsof het net niet door kon breken.

Uiteindelijk na een uur of 6 toch nog een kleine dosis MDMA kristallen bijgenomen (80mg), hier ook niet heel veel van gemerkt, maar wel een kleine lift in gemoed gehad.

Ik denk dat ik het voortaan lekker bij MDMA houdt. Dan weet ik zeker dat ik het effect krijg wat ik zoek.
n
nietjansenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ik zal jou zeggen. Ikzelf heb 6-APB gehad maar het was geen poedervorm. Het was een flesje met paarse troep erin. Zag eruit als radioactief afval. Ik dronk het alsnog. Het bleek achteraf toch radioactief afval te te zijn.....

nee grapje. Ik dacht dat ik een alien opgegeten had. Het was een rare ervaring. Ik was helder maar niet heus. Omdat ik een onbekend paars drankje had opgedronken. Het was erg vreemd. Het onbekende paarse drankje smaakte als huis tuin en keuken laboratorium. En een half uur later dacht ik dat de 6-APB een entiteit was. En entiteit dat ik geconsumeerd had. Ja, dit waren mijn gedachten. Ik was ervan overtuigd dat ik een alien had opgedronken. En wellicht had ik gelijk, de stof 6-APB klinkt niet echt organisch noch aards in mijn oren. Het was ok, ik heb die avond nog even snel keihard acht uur lang gefilosofeerd over het leven en willekeurige dingen opgeschreven die ik tot op de dag van vandaag niet meer terug kan vinden. Het is wel een heel apart stofje. Ik snap er vrij weinig van.

EDIT:
Hoe kan ik het gevoel van 6-APB het beste omschrijven?..

Het is niks, en dan even later, is het nog steeds niks. En dan ongeveer een half uur later, voel je nog steeds vrij weinig. 'Oh ja!' denk je. Neen het is het niet. En dan uit het niets voel je duizeligheid. En dan ga je denken. Vraag niet waarom of wanneer. Maar uit het niets vroeg ik mezelf af of alles daadwerkelijk is zoals ik zie dat alles in mijn ogen daadwerkelijk was of wellicht ben ik slechts degene die alles ervaart zoals alles is op mijn eigen manier. En dan lig je ineens op de grond ofzo, en denk je. Waar ben ik, of is alles om mij heen slechts hetgeen waar ik mijzelf in bevindt? Nou zodra dit moment komt, bereid je voor op geen slaap en dertien uur lang van dit soort nutteloze vragen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dit weekend 250MG 6-abp genomen. Eerst 160MG en uurtje later toen die insloeg de andere 90MG genomen. Ging goed en ging super hard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."