Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb er verschillende geprobeerd. Vind 3mmc het meest in de buurt komt. Stemming wordt wat beter/meer eufoor in vergelijking met speed. Prijs is enorm gekelderd. Nog steeds net iets duurder als zuivere speed bij inkoop vanaf een gram of 10. Prijzen vendors lopen sterk uiteen, tijdje zoeken naar de goedkoopste. Heb altijd zuivere 3mmc, bij diverse vendors gekocht. Wel sterk verslavend, erger dan pep denk ik zelfs."
""
"Alle drie in bezit gehad en geprobeerd. Ook voor mij nul recreatieve waarde. Temazepam is een licht inslaapmiddel wat tot max 40 mg wordt gegeven, bij deze dosering wordt t ook een doorslaper. Bij normale dosis moet je op bed gaan liggen om t zijn werk te laten doen. Loop je door dan gebeurd er weinig. Korte halfwaardetijd zodat je er vlgnde dag minimaal last van hebt. Dit itt tot onderstaande benzo's. Oxazepam 10 mg is een lichte benzo met middellang angstdempend of ontspannend effect. Lorazepam 1 mg is al wat sterker en na een half uurtje merk je dat je meer ontspannen raakt. Heeft een langere werking. Slaapt er goed op. Lorazepam 2,5 mg is echt bedoeld voor mensen met sterke angsten of agitatie/spanning. Als je geen benzo's gewend bent en er geen psychische noodzaak voor is dan is de kans vrij groot dat je in slaap valt en gedrogeerd wakker wordt. Alcohol versterkt dit enorm! Verslavingsgevoeligheid zit em vooral in gewenning en steeds meer nodig hebben voor hetzelfde effect. Deze middelen worden door "kenners" veelal gebruikt om in slaap te komen als dit door pepgebruik niet meer lukt. Zou ook niet weten hoe het wel recreatief te maken, nog nooit iemand horen doen maar ze zijn er vast."
"Jonkoman zei: Mooi report! De markt zou steeds meer 3m verkopen. 4m is er al aardig wat! Voor zover ik hoorde is er wel nog een flinke hoeveelheid 2m ben benieuwd wat er daarna zal komen Klik om te vergroten... Ik heb nooit begrepen wat 2m voor positiefs brengt qua stemming en energie. Net als bij veel andere 3m vervangers trouwens. Persoonlijk ervaarde ik enkel een onplezierige slapeloosheid en druk op mijn hart/bloedsomloop. De hierboven beschreven 3m roes is zeer herkenbaar. Zeker ook die gore opgeloste batterij in de keel, waarmee je moet leren dealen."