Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-CB in Center Parcs?

2-CB in Center Parcs?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het was echt geweldig mensen. Flink getript in het huisje, daarna lekker gezwommen met heerlijke visuals.

Tip voor iedereen: Mystery Center Parcs. Betaal je de helft, en word je random in nederland geplaatst.

Ik heb genoten!
p
pelgrimLid
01-01-2024, 00:00
#2
2cb heb ik al een antal keren kunnen proberen maar koos dan steeds voor mdma en/of speed, ghb. Naar Center Parcs wil ik ook wel nog eens gaan maar er zijn er zoveel in de Benelux. Maar volgende maand gaan we eerst onze 3 daagse naar Euro Disney Parijs vastleggen samen met de vrouw :wink:
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste allemaal,

Mijn vrouw, schoonzus, zwager en ik willen morgen in Center Parcs 2-CB nemen. Voor mijn vrouw en ik niet de eerste keer, maar voor mijn schoonzus en zwager wel. Is het aan te raden om in het huisje te blijven (voor het weekend afgehuurd) of echt nemen en het zwembad in?

Ik hoor verschillende adviezen, misschien heeft iemand ervaring??


Bij voorbaat dank!
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kalebas zei:
Is het aan te raden om in het huisje te blijven (voor het weekend afgehuurd) of echt nemen en het zwembad in?
Klik om te vergroten...
Buiten bewegen is heerlijk, vooral bij de come up, vind ik. Een zwembad zou ik dan weer niet doen.

Het is ook sterk afhankelijk van de dosis denk ik, wat je nog als leuk ervaart.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon binnen blijven en kijken hoe het valt bij iedereen, daarna kun je altijd nog naar buiten als jullie daar zin hebben.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet maar zo denken (althans zo werkt het bij mij): Op 15mg 2cb kun je eigenlijk alles wel doen wat je nuchter ook kan doen. Behalve dan ingewikkelde dingen zoals presentaties houden en huiswerk. Op 30mg wordt het allemaal wat moeilijker... Op 15mg krijg alles een hooguit een mooi tint en voel je je wat vaag. Terwijl geluid en gezichtsveld zich anders gedragen. Leuk spul 2cb. Als je perse wilt zwemmen zal dan in de zwembad 15mg 2cb nemen. Hou altijd wel een backup plan in je achterhoofd voor als het niet lekker valt en je wilt weer terug naar je huisje. En als de 15mg lekker valt, kun je altijd nog 15mg erbij slikken. Wacht wel even voordat de 2cb op zijn hoogtepunt zit voordat je gaat bij slikken. De piek is er 1uur nadat je de pil hebt geslikt. Als het te soft is slik dan bij mocht je dat willen.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsychedelicMagic zei:
Als je perse wilt zwemmen zal dan in de zwembad 15mg 2cb nemen.
Klik om te vergroten...
Whoa, in het zwembad 2C-B. Grof.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lytje pole zei:
Whoa, in het zwembad 2C-B. Grof.
Klik om te vergroten...

In je 2C-Badpak.

Zwemmen met psychedelica op, mits er nuchtere mensen goed opletten en je ergens zonder stroming zwemt, is wel echt een aanrader overigens.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fenrir zei:
In je 2C-Badpak.
Klik om te vergroten...
Lol, ik zou maar vlindertjes aandoen.

Maar, lijkt me idd wel wat, zwemmen met psychedelica op. Super vervreemdend natuurlijk.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt allen voor de reacties. we gaan ze met een half uurtje nemen, dan zullen we inderdaad even aanvoelen wat we gaan doen. In elk geval lopend naar het zwembad, mochten we willen zwemmen. Auto blijft hier!
i
ingthekingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mij krijg je Centerparcs zonder 2cb sowieso niet in :grin: Fijn dat het leuk was!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."