#1
Dag DF'ers,
Zaterdag 8 December wil ik graag 2-CB voor de eerste keer proberen op een hardcore feest (Snakepit). De reden hiervan is omdat ik 2-cb graag wil proberen en omdat ik afgelopen weekend al speed heb gebruikt en ik dat even tot oudjaarsdag op een laag pitje wil zetten. Bovendien is de kans groot dat ik ervoor of erna (het festival) moet werken en ik geen zin heb in een zware come-down zoals ik bij pure pep heb, want dan blijf ik minstens nog 24 uur wakker. Werken voor/na een festival ben ik mee bekend, zeer goed mee bekend, tis niet dat ik het erg vind, maar af een toe een dagje rust is wel fijn uiteraard. En gezien 2-cb circa 7 uur door werkt, lijkt dit me wat.
Mijn plan is niet om te trippen, maar juist de effecten zoals euforie en versterkte prikkels te ervaren. Ik wil tussen de 10-12 mg nemen, maar toch wordt mij afgeraden dit te doen op een festival. Al ben ik van mening dat wanneer je het thuis probeert en later overstapt op een festival, je wat overmoedig kan worden en meer gaat nemen waardoor de kans op een bad trip toeneemt.
Ik heb verder al een zeer lange tijd geen XTC gebruikt en ik zou wel weer graag die effecten weer willen terug voelen, maar dan bij 2-cb. Die effecten zijn wel een beetje verwant aan elkaar.
Verder heb ik me op zich wel prima ingelezen, maar ik wil toch voor de zekerheid de adviezen van hier horen. :P
Zaterdag 8 December wil ik graag 2-CB voor de eerste keer proberen op een hardcore feest (Snakepit). De reden hiervan is omdat ik 2-cb graag wil proberen en omdat ik afgelopen weekend al speed heb gebruikt en ik dat even tot oudjaarsdag op een laag pitje wil zetten. Bovendien is de kans groot dat ik ervoor of erna (het festival) moet werken en ik geen zin heb in een zware come-down zoals ik bij pure pep heb, want dan blijf ik minstens nog 24 uur wakker. Werken voor/na een festival ben ik mee bekend, zeer goed mee bekend, tis niet dat ik het erg vind, maar af een toe een dagje rust is wel fijn uiteraard. En gezien 2-cb circa 7 uur door werkt, lijkt dit me wat.
Mijn plan is niet om te trippen, maar juist de effecten zoals euforie en versterkte prikkels te ervaren. Ik wil tussen de 10-12 mg nemen, maar toch wordt mij afgeraden dit te doen op een festival. Al ben ik van mening dat wanneer je het thuis probeert en later overstapt op een festival, je wat overmoedig kan worden en meer gaat nemen waardoor de kans op een bad trip toeneemt.
Ik heb verder al een zeer lange tijd geen XTC gebruikt en ik zou wel weer graag die effecten weer willen terug voelen, maar dan bij 2-cb. Die effecten zijn wel een beetje verwant aan elkaar.
Verder heb ik me op zich wel prima ingelezen, maar ik wil toch voor de zekerheid de adviezen van hier horen. :P