#1
Toen ik nog misbruikte een heel pak meer als nu , begrijp me niet verkeerd.
Men slaapkwaliteit is onder 0 , maar word nie groggy moe meer wakker als toen ik zowat het 5 dubbele nam.
Hoogsten het eerste uurtje wat warrig ,maar nix dat een goed ontbijt niet oplost.
Verder heb ik men onderhouds dosis nu echt wel nodig om te kunnen functioneren in het dagelijkse leven.
Als ik echt op 0 beland , word het kliniek.
Anders verlies ik men job , huis en vrouw.
Kvint het echt niet normaal hoe een arts dit jaren kan voorschrijven aan eender welke dosis.. Ik gebruik het van men 16.
Inmiddels bijna 30 en ze schrijft het nog voor , in de dosis die ik geschikt vind voor mezelf.
Gelukkige heb ik mijn vrouw en ouders zodat ik niet te hard relaps als ik craving heb.
En men bully
Edit*
Dan redelijk ontspoort![]()
Misschien verwar ik je nu met iemand anders, maar was je niet bijna op 0 via tapering?
Waarom is het je ooit voorgeschreven? En als je op 0 komt, wordt het kliniek, waarom?
Wat is de reden dat je huisarts blijft voorschrijven? Nooit verwezen naar een psychiater?
En ben je overdag dan niet superwazig/moe als je al die benzo's neemt?
Veel vragen, maar ben benieuwd hoe zoiets tot stand komt.