Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevaarlijk dom geweest of Vergiftigd?

Gevaarlijk dom geweest of Vergiftigd?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Okay..
Het is moeilijk voor mij om dit te typen..
Ik heb al 3 weken niets gebruikt, zelfs geen koffie en alcohol, Yay!.. ...Nee.
Dit komt omdat er 3 weken geleden iets vreselijk misging.

Het was zondag ochtend vroeg en ik was bij een vriend om de Australian Open tennisfinale te kijken.
We hadden heel de ochtend koffie zitten drinken en na de finale had ik wel zin om wat 3-meo-pcp te gebruiken.
Dus.. gedaan!
Niet teveel, lekker soezen.
Toen dat begon uit te werken dacht ik: Hey ik heb ook nog Diphenidine meegenomen. Ook een disasociatief.
Nou had ik daar een allergie test mee gedaan de dag ervoor. Na m'n werk.
Ik kreeg toen hoofdpijn aan de rechterkant van m'n hoofd.
Aan het einde van m'n werkweek heb ik soms wel vaker hoofdpijn van het ontstressen dus dacht ik er verder niet zo bij na
en dacht: "Vanavond maar geen drugs mss morgen".
Kortom ik kwam op het idee om dat in de comedown te nemen.
Tot mijn grote schaamte heb ik zelfs nog op het forum gevraagd of dit een goeie combinatie is.
Antwoord: Weinig bekend, Je bent je eigen proefkonijn!

Ik nam een hoeveelheid ca 2 à 3 keer lager dan de threshold dus ik dacht: "Ben wel voorzichtig bezig" .
Er kwam zelfs effect van. Ik kon het niet van de 3-meo-pcp onderscheiden op dat moment dus dacht dat het allemaal wel goed ging.
Op een gegeven moment begon het uit te werken. en begon ik me echt intens chagrijnig te voelen.
"Okay, m'n dopamine is op (?)"
Na ongeveer een uur verslechterde de situatie.
Ik kreeg een gevoel van 'Impending Doom', zoals ik dat noem.
M'n hele rechterkant van m'n lichaam voelde alsof ik zware griep had.
Spierpijn, gevoelige huid.. en ik kreeg het heel warm met opvliegers en het leek alsof m'n hart racete
maar als ik die voelde aan m'n hals leek dat niet zo.
En bij tijd en weile enorm zware hoofdpijnen.
Om er geen dag tot dag rapport van te maken.
Dit duurde een week en begon toen langzaam af te zwakken.
De Dokter zei heel veel te drinken, pijnstillers en af te wachten.
Week één kon ik niet werken.
De tweede week weer wel maar dat was wel onder de Paracetamol en Ibuprofen.
Langzaam werd ook de gevoelige huid plek steeds kleiner wat voor mij een indicatie was hoe ver ik was in het ontgiftings proces.

Ik heb me enorm angstig gevoeld
en had de vraag of ik mezelf permanent hersenschade had aangedaan.
Het leek me een neurologisch probleem omdat de meeste klachten alleen aan de rechterkant van mijn lichaam waren.
Ik heb nog privé contact gehad met DF' ers die me een beetje konden informeren en hebben geprobeerd me gerust te stellen
maar zelfs m'n huisarts begrijpt ook niet helemaal hoe dit kon gebeuren. Geen allergische reactie volgens hem dat geeft andere symptomen.
Ik ben zwz van plan om nooit meer Diphenidine te gebruiken
maar ga het we nog laten testen want mss was het wel besmet met één of ander gevaarlijk goedje.

Het is nu precies 3 weken later.
Sinds afgelopen maandag voel ik me weer mens, zeg maar.
Heb nog wel hoofdpijnen/druk in m'n hoofd gehad deze week
maar verder voel ik me 100% in orde.
Blij en opgelucht.

Uit schaamte en omdat ik me zo in levensnood voelde durfde ik niet gelijk op het forum te posten.
Ik hoop dat door dit alsnog te plaatsen het mss iemand op de één of andere manier kan helpen ofzo.

G.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gymschoen zei:
Okay..
Het is moeilijk voor mij om dit te typen..
Ik heb al 3 weken niets gebruikt, zelfs geen koffie en alcohol, Yay!.. ...Nee.
Dit komt omdat er 3 weken geleden iets vreselijk misging.

Het was zondag ochtend vroeg en ik was bij een vriend om de Australian Open tennisfinale te kijken.
We hadden heel de ochtend koffie zitten drinken en na de finale had ik wel zin om wat 3-meo-pcp te gebruiken.
Dus.. gedaan!
Niet teveel, lekker soezen.
Toen dat begon uit te werken dacht ik: Hey ik heb ook nog Diphenidine meegenomen. Ook een disasociatief.
Nou had ik daar een allergie test mee gedaan de dag ervoor. Na m'n werk.
Ik kreeg toen hoofdpijn aan de rechterkant van m'n hoofd.
Aan het einde van m'n werkweek heb ik soms wel vaker hoofdpijn van het ontstressen dus dacht ik er verder niet zo bij na
en dacht: "Vanavond maar geen drugs mss morgen".
Kortom ik kwam op het idee om dat in de comedown te nemen.
Tot mijn grote schaamte heb ik zelfs nog op het forum gevraagd of dit een goeie combinatie is.
Antwoord: Weinig bekend, Je bent je eigen proefkonijn!

Ik nam een hoeveelheid ca 2 à 3 keer lager dan de threshold dus ik dacht: "Ben wel voorzichtig bezig" .
Er kwam zelfs effect van. Ik kon het niet van de 3-meo-pcp onderscheiden op dat moment dus dacht dat het allemaal wel goed ging.
Op een gegeven moment begon het uit te werken. en begon ik me echt intens chagrijnig te voelen.
"Okay, m'n dopamine is op (?)"
Na ongeveer een uur verslechterde de situatie.
Ik kreeg een gevoel van 'Impending Doom', zoals ik dat noem.
M'n hele rechterkant van m'n lichaam voelde alsof ik zware griep had.
Spierpijn, gevoelige huid.. en ik kreeg het heel warm met opvliegers en het leek alsof m'n hart racete
maar als ik die voelde aan m'n hals leek dat niet zo.
En bij tijd en weile enorm zware hoofdpijnen.
Om er geen dag tot dag rapport van te maken.
Dit duurde een week en begon toen langzaam af te zwakken.
De Dokter zei heel veel te drinken, pijnstillers en af te wachten.
Week één kon ik niet werken.
De tweede week weer wel maar dat was wel onder de Paracetamol en Ibuprofen.
Langzaam werd ook de gevoelige huid plek steeds kleiner wat voor mij een indicatie was hoe ver ik was in het ontgiftings proces.

Ik heb me enorm angstig gevoeld
en had de vraag of ik mezelf permanent hersenschade had aangedaan.
Het leek me een neurologisch probleem omdat de meeste klachten alleen aan de rechterkant van mijn lichaam waren.
Ik heb nog privé contact gehad met DF' ers die me een beetje konden informeren en hebben geprobeerd me gerust te stellen
maar zelfs m'n huisarts begrijpt ook niet helemaal hoe dit kon gebeuren. Geen allergische reactie volgens hem dat geeft andere symptomen.
Ik ben zwz van plan om nooit meer Diphenidine te gebruiken
maar ga het we nog laten testen want mss was het wel besmet met één of ander gevaarlijk goedje.

Het is nu precies 3 weken later.
Sinds afgelopen maandag voel ik me weer mens, zeg maar.
Heb nog wel hoofdpijnen/druk in m'n hoofd gehad deze week
maar verder voel ik me 100% in orde.
Blij en opgelucht.

Uit schaamte en omdat ik me zo in levensnood voelde durfde ik niet gelijk op het forum te posten.
Ik hoop dat door dit alsnog te plaatsen het mss iemand op de één of andere manier kan helpen ofzo.

G.
Klik om te vergroten...
Jeez, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je snel weer de oude bent.

Had je het van te voren laten testen?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gymschoen zei:
maar ga het we nog laten testen want mss was het wel besmet met één of ander gevaarlijk goedje.
Klik om te vergroten...
We hadden het er een beetje over gehad. Klinkt in veel aspecten als een heftige griep inderdaad.

Ik kreeg in Antwerpen eens een vaccinatie tegen hepatitis C als ik mij niet vergis omdat die in Nederland niet wordt toegepast en in Vlaanderen verplicht is wil je mogen werken in contact intensieve beroepen. Op dat moment in mijn leven liep ik al tegen een burnout aan te hikken. Ik associeer je verhaal daar sterk aan.

Enkele weken tijdens mijn stage dezelfde symptomen als dat jij beschrijft wat eigenlijk niet te harden viel maar ik had weinig keuze, veel dagen ziek gemeld dan ook alsnog. Op dat moment had ik veel neurologisch geouwehoer specifiek aan de rechter zijde van mijn lichaam, ik kon mijn rechter arm ook niet meer goed optillen of bewegen gerelateerd hieraan en de arbeidsarts dacht dat tijdens de vaccinatie dat wellicht een zenuw was geraakt.

Op dat moment had ik veel ontstekingspijnen aan de rechter kant van mijn lichaam op verschillende plaatsen en kreeg ik ook hoge doseringen paracetamol en ibuprofen gecombineerd toegepast in de hoop ontstekingen te remmen die gepaard gingen met een stevige griep. De bedrijfsarts van het OCMW zei ook dat vermoeidheid, griep en ontstekingen vaak hand in hand kwamen en dat ze eerder soortgelijke gevallen had gezien waarvan ze de symptomen toch wel vrij specifiek en opvallend vond.

Het kan in jou geval natuurlijk iets anders zijn geweest maar enkele overeenkomsten klonken mij wel opvallend. Ik denk echter wel dat ellende in veel gevallen vaak op verschillende manieren tegelijkertijd aandient en dat daarvan in dit geval ook wel sprake kan wezen. De Diphenidine kan zeker een factor wezen die heeft bijgedragen aan je ziekte maar de kans is ook aanwezig dat je een sterke associatie legt simpelweg omdat beide ervaringen zich tegelijkertijd aandiende.

Een heftige griep in combinatie met ontstekingen op zichzelf valt ook zeker niet te onderschatten in ieder geval. Ik hoop dat je je wat beter voelt ondertussen.
Spoiler
Mijn vriendin maakt nog regelmatig grapjes over 'de mannengriep', maar het kan echt best heftig wezen. Corona virus is ook wel stevig griepje zeggen ze.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vervelend zeg! Knap snel op!

Wel een beetje gek, ik combineer disso’s relatief vaak.

Dopamine zal het niet zijn, disso’s helpen juist met dopamine herstellen geloof ik. Wat ook gek is is dat het een van de weinige catogorien drugs is (met psychedelica), die geen dip hebben maar juist een afterglow.

Als een dissociatief als 3-MeO-PCP uitwerkt voel ik me beter dan voor ik het nam.

Ben benieuwd of het echt aan de disso’s lag of dat het iets anders was. Klinkt veel meer als de dip van koffie zelfs dan van disso’s.

Van meer dan 2 koppen koffie per dag krijg ik ook angst/paniek/comedown. Koffie is een sterke stimulant die mensen onderschatten.

Koffie is een van de redenen dat ik een angststoornis heb gekregen..
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
heyy..
bedankt voor jullie wel wensen.

kheb de Diphenidine niet laten testen, ga ik wel laten doen as. donderdag.
kheb nog nooit wat laten testen.. en ook nog nooit zoiets dramatisch meegemaakt.

heb ook al wat flinke griepen gehad in m'n leven met dagen hoge koorts etc.
dit leek er bij lange na niet op.
een griep die na 3 weken nog hoofdpijn veroorzaakt ken ik ook niet.

drink ook al gerust 25 jaar koffie en kan er veel van hebben dus dat lijkt me ook niet aan de orde.

4 weken geleden poste ik wat met de vraag of er iemand ook een dip had na 4-ho-met
toen reageerde @Mezelf geloof ik dat hij eerder een afterglow en een beter gevoel ervaarde de dag(en) erna.
deze initiale dip na Diphenidine voelde hetzelfde.. een zware deken van chagrijn.
dus mss is er bij mij iets aan de hand met een bepaald deel van m'n hersenen.

dopamine antagonist.. bindt zich aan een receptor en dempt de werking ?
ksnap nog niet helemaal hoe dat werkt.
nl.wikipedia.org

Antagonist (biochemie) - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

ik was/ben trouwens verder in tiptop conditie en leef gezond.
beweeg, eet groente en fruit etc.

ik voel me weer bijna 100% ..thx! :)
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gymschoen zei:
drink ook al gerust 25 jaar koffie en kan er veel van hebben dus dat lijkt me ook niet aan de orde.
Klik om te vergroten...
Dat kon ik ook hoor, tot wel 6 koppen... heerlijk ging ik erop zonder weinig effect. Tot ik erachter kwam hoe slopend het is als je moe bent en dat niet voelt (door caffeine) en dus niet bestaande energie gebruikt. Had nooit een negatief bijeffect ook, tot mijn lichaam in de verdediging ging, in de uiting van angst.

Dat je ergens veel van kan hebben zegt niets.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Stonologie zei:
Dat kon ik ook hoor, tot wel 6 koppen... heerlijk ging ik erop zonder weinig effect. Tot ik erachter kwam hoe slopend het is als je moe bent en dat niet voelt (door caffeine) en dus niet bestaande energie gebruikt. Had nooit een negatief bijeffect ook, tot mijn lichaam in de verdediging ging, in de uiting van angst.

Dat je ergens veel van kan hebben zegt niets.
Klik om te vergroten...

okay, ik neem je info mee.
om niet iets uitsluiten wat onwaarschijnlijk lijkt.
ik drink meestal één kopje 's-ochtends.. soms twee koppen per dag maar meer kon ook wel eens voorkomen.
het effect voel ik juist wel degelijk daarom drink ik het nooit na het avondeten.

cheers!
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gymschoen zei:
okay, ik neem je info mee.
om niet iets uitsluiten wat onwaarschijnlijk lijkt.
ik drink meestal één kopje 's-ochtends.. soms twee koppen per dag maar meer kon ook wel eens voorkomen.
het effect voel ik juist wel degelijk daarom drink ik het nooit na het avondeten.

cheers!
Klik om te vergroten...
Ik voelde het zeker, maar niet zoals nu. Sinds die angststoornis ga ik van een kop koffie kaakschaatsen?! Ik ga echt strak staan alsof het een mini speed dosis is..

Het duurde vroeger 2/3 uurtjes maar nu 6 met comedown van 2 uur. Kan niet na 12:00 een koffie drinken en dan nog slapen..
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gymschoen zei:
drink ook al gerust 25 jaar koffie en kan er veel van hebben dus dat lijkt me ook niet aan de orde.
Klik om te vergroten...
Ik geloof in een holistische oorzaak en overmatige cafeïne consumptie kan zeker hoofdpijn veroorzaken.

Omega 3 supplement kan wellicht ook enigzins helpen al je de indruk hebt dat je hersens onder een relatief hoge aanhoudende belasting staan.

Ik denk dat de Diphenidine laten testen zeker meerwaarde kan hebben, al is het enkel voor een stukje berusting in de feiten. Ik vraag mij alleen wel af of alle testcentra hiervoor wel de benodigde kennis en middelen hebben.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het lastige van dit soort research chemicals is dat er nagenoeg niks over bekend is. Het kan dus zijn dat je voor ons een risico van diphenidine hebt ontdekt, of mogelijk een gevaar van de combinatie 3-MeO-PCP en diphenidine.

Het lijkt me een goed idee om de drug(s) (met name diphenidine) te laten testen. Zeg bij het testpunt ook duidelijk dat je deze klachten hebt ervaren. Dat willen ze daar weten, en het verhoogt de kans dat je sample wordt opgestuurd naar het lab (niet alles wat wordt aangeleverd kan worden getest vanwege capaciteit).

Bedankt dus dat je deze klachten met ons deelt! Dat kan helpen bij voorlichting inderdaad.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Stonologie zei:
Ik voelde het zeker, maar niet zoals nu. Sinds die angststoornis ga ik van een kop koffie kaakschaatsen?! Ik ga echt strak staan alsof het een mini speed dosis is..

Het duurde vroeger 2/3 uurtjes maar nu 6 met comedown van 2 uur. Kan niet na 12:00 een koffie drinken en dan nog slapen..
Klik om te vergroten...
jeetje, heftig man.
kheb vandaag de proef op de som genomen en een bakje snelfiltermaling met honing en soyamelk gedronken.
all good...en lekker, shiiiit!
maar nu ik toch afgekickt ben wil ik er geen dagelijks ding meer van maken.

Jmths zei:
Ik geloof in een holistische oorzaak en overmatige cafeïne consumptie kan zeker hoofdpijn veroorzaken.

Omega 3 supplement kan wellicht ook enigzins helpen al je de indruk hebt dat je hersens onder een relatief hoge aanhoudende belasting staan.

Ik denk dat de Diphenidine laten testen zeker meerwaarde kan hebben, al is het enkel voor een stukje berusting in de feiten. Ik vraag mij alleen wel af of alle testcentra hiervoor wel de benodigde kennis en middelen hebben.
Klik om te vergroten...
ja, alles met mate zou ik zeggen.. en soms mate met mate :wink:

yep, omega 3 ben ik gaan slikken sinds 2 weken.

duidelijkheid over de oorzaak zou wel fijn zijn.
kheb geen hoge bloeddruk bleek bij de huisarts.
kgeloof dat ze alles testen:

Hoe werkt het testen van XTC en andere drugs? - Drugs-test.nl

Om drugs (zoals XTC) te laten testen moet je langsgaan bij de testservice. Soms krijg je direct een uitslag, maar dit lukt niet altijd.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl

Neo-Shulginist zei:
Het lastige van dit soort research chemicals is dat er nagenoeg niks over bekend is. Het kan dus zijn dat je voor ons een risico van diphenidine hebt ontdekt, of mogelijk een gevaar van de combinatie 3-MeO-PCP en diphenidine.

Het lijkt me een goed idee om de drug(s) (met name diphenidine) te laten testen. Zeg bij het testpunt ook duidelijk dat je deze klachten hebt ervaren. Dat willen ze daar weten, en het verhoogt de kans dat je sample wordt opgestuurd naar het lab (niet alles wat wordt aangeleverd kan worden getest vanwege capaciteit).

Bedankt dus dat je deze klachten met ons deelt! Dat kan helpen bij voorlichting inderdaad.
Klik om te vergroten...
nou, dan zou er nog iets goed uit voortkomen.

donderdag.
kzal het erbij vermelden.

ja, duurde even voordat ik me over de schaamte drempel kon zetten.
het feit dat ik me beter voelt helpt wel.
het heeft me zeker doen nadenken over prioriteiten en veiligheid.
er zijn toch mensen die va me houden en me niet kwijt willen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Diphenidine afgedropt bij de drusgtesters.
deze drug stond nog niets eens in de database lol.
volgende week vrijdag de uitslag.
tijdens het wachten leuke vraaggesprekjes gehad met anderen die daar zaten, over hun gebruik.
was leuk en interessant.
kheb helaas nog steeds dagelijks wel een keer hoofdpijn.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had ook diphenidine, maar heb het in het schijthuis door de pot gespoeld. Heb het 3 keer gebrobeerd, de eerste keer was het een positieve ervaring, lekker verdovend, beetje als ketamine maar minder dissociatief en meer verdovend. De twee andere keren was het meer een verwarrende ervaring en doseerde ik steeds bij om toch dat verdovende opiaat achtige effect van de eerste keer proberen te bereiken , tevergeefs. De manier van toedienen was in de 3 testsituaties hetzelfde, namelijk de diphenidine in een sigaretje draaien en oproken. De eerste keer , dus de positieve ervaring had ik 2keer gedoseerd, namelijk de tweede keer toen het effect begon af te nemen. De twee andere keren tot wel 6 keer bijgedoseerd maar dat welbepaalde effect bleef uit en de volgende dag een kater met hoofdpijn en concentratiemoeilijkheden. Dus de morgen na het laatste expriment heb ik ik het weggegooid, ik vertrouw het goedje niet en er zijn andere aangenamere substanties zoals ketamine 2fdck, dck of echte opiaten. Andere substanties die tegenvallen hou ik normaal gezien in mijn collectie voor de verzamelwaarde maar de afkeer van de diphenidine was zo groot dat er maar één laatste bestemming voor was , namelijk het schijthuis!

Met koffie heeft het niets te maken, gelukkig was er smorgens koffie om de kater van die schimmige rotzooi te verzachten.
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gymschoen zei:
M'n hele rechterkant van m'n lichaam voelde alsof ik zware griep had
Klik om te vergroten...
Bij mij was het de linkerkant, de knie, enkel, elleboog, pols en schouder, bij mij voelde het niet als griep maar meer alsof er niet genoeg doorbloeding was, de rechterkant voelde normaal tijdens de kater.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
test resultaat binnen.
niets behalve Diphenidine.
mysterie blijft.
mss was ik een 'early Corona adopter' :wink:

m'n conclusie is: nooit 3-meo-pcp + Diphenidine combineren.
Diphenidine gebruik ik iig zwz nooit meer.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Op Psychonautwiki staan letterlijk vraagtekens bij dosering bij roken. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Of het is een typfout, of ze weten letterlijk niet hoe sterk dit spul kan zijn. Het wordt ook beschreven als een "lesser-known novel dissociative substance" (minder bekende nieuwe dissociatieve stof). Dus ik denk dat het wat heftiger spul is, met misschien onbekende combinatie reacties in het lichaam.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik deed wat research naar DCK en er stond dat het als immunosuppresief werkt.
mss doen 3-meo-pcp en diphenidine dat ook?
en ben ik zo vatbaarder geworden voor één of ander virus?
psychonautwiki.org

Deschloroketamine

2'-Oxo-PCM (also known as deschloroketamine, O-PCM, DXE, and DCK) is a lesser-known novel dissociative substance of the arylcyclohexylamine class that produces dissociative, anesthetic and hallucinogenic effects when administered.[1][2]
psychonautwiki.org psychonautwiki.org
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
oh, ik zie dat de thread ' 3-meo-pcp vraagjes' van MDMAZING gesloten is.
ik wilde graag nog reageren op de reactie van @Jmths op mijn stukje.

Gymschoen zei:
pijnstillers werken niet en slaap ook niet altijd.
kword er soms devolgende ochtend weer mee wakker.
Klik om te vergroten...
@Jmths zei:
Als je hoog doseert komen benzodiazepines ook niet meer door de dissociatieve effecten heen.
Als je er de volgende ochtend mee wakker wordt doseer je ook wel aardig hoog (kort voor het slapen), daar zou ik ook hoofdpijn van krijgen.

G: nee, heb all weken niets op.
dit zijn nog steeds de na effecten. :/
ik ben aardig mistroostig wat dit betreft.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gymschoen zei:
nee, heb all weken niets op.
dit zijn nog steeds de na effecten. :/
ik ben aardig mistroostig wat dit betreft.
Klik om te vergroten...
Je hebt al weken geen 3-MeO-PCP gebruikt maar het houdt je wel nog steeds wel wakker en ervaart er nog bijwerkingen van?
Als je meer extreem 3-MeO-PCP misbruikt hebt kan ik nog begrijpen dat je je weken nadien nog wat mistig kunt voelen. Ik begrijp minder goed dat 3-MeO-PCP je weken nadien nog steeds wakker houdt.

Waarvoor gebruik je pijnstillers is ook een vraag die op dat moment bij mij naar boven komt.

Als ik iets verkeerd geïnterpreteerd heb moet je het vooral zeggen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jmths zei:
Je hebt al weken geen 3-MeO-PCP gebruikt maar het houdt je wel nog steeds wel wakker en ervaart er nog bijwerkingen van?
Als je meer extreem 3-MeO-PCP misbruikt hebt kan ik nog begrijpen dat je je weken nadien nog wat mistig kunt voelen. Ik begrijp minder goed dat 3-MeO-PCP je weken nadien nog steeds wakker houdt.

Waarvoor gebruik je pijnstillers is ook een vraag die op dat moment bij mij naar boven komt.

Als ik iets verkeerd geïnterpreteerd heb moet je het vooral zeggen.
Klik om te vergroten...


van de diphenidine + 3-meo-pcp maanden geleden erg ziek geworden.
dat duurde een paar weken.. daar begon de hoofdpijn mee.
een poosje later waren alle klachten weg.
dus een paar weken geleden probeerde ik weer een hele kleine dosis 3-meo-pcp.. 5 mg.
sindsdien zijn de hoofdpijnen terug. meestal 2 dagen per week.
ik gebruik dus sindsdien weer nul drugs
en ik neem geen pijnstillers want die werken niet, zo blijkt.
ik bedoelde, slapen werkt niet tegen de hoofdpijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."