#1
Okay..
Het is moeilijk voor mij om dit te typen..
Ik heb al 3 weken niets gebruikt, zelfs geen koffie en alcohol, Yay!.. ...Nee.
Dit komt omdat er 3 weken geleden iets vreselijk misging.
Het was zondag ochtend vroeg en ik was bij een vriend om de Australian Open tennisfinale te kijken.
We hadden heel de ochtend koffie zitten drinken en na de finale had ik wel zin om wat 3-meo-pcp te gebruiken.
Dus.. gedaan!
Niet teveel, lekker soezen.
Toen dat begon uit te werken dacht ik: Hey ik heb ook nog Diphenidine meegenomen. Ook een disasociatief.
Nou had ik daar een allergie test mee gedaan de dag ervoor. Na m'n werk.
Ik kreeg toen hoofdpijn aan de rechterkant van m'n hoofd.
Aan het einde van m'n werkweek heb ik soms wel vaker hoofdpijn van het ontstressen dus dacht ik er verder niet zo bij na
en dacht: "Vanavond maar geen drugs mss morgen".
Kortom ik kwam op het idee om dat in de comedown te nemen.
Tot mijn grote schaamte heb ik zelfs nog op het forum gevraagd of dit een goeie combinatie is.
Antwoord: Weinig bekend, Je bent je eigen proefkonijn!
Ik nam een hoeveelheid ca 2 à 3 keer lager dan de threshold dus ik dacht: "Ben wel voorzichtig bezig" .
Er kwam zelfs effect van. Ik kon het niet van de 3-meo-pcp onderscheiden op dat moment dus dacht dat het allemaal wel goed ging.
Op een gegeven moment begon het uit te werken. en begon ik me echt intens chagrijnig te voelen.
"Okay, m'n dopamine is op (?)"
Na ongeveer een uur verslechterde de situatie.
Ik kreeg een gevoel van 'Impending Doom', zoals ik dat noem.
M'n hele rechterkant van m'n lichaam voelde alsof ik zware griep had.
Spierpijn, gevoelige huid.. en ik kreeg het heel warm met opvliegers en het leek alsof m'n hart racete
maar als ik die voelde aan m'n hals leek dat niet zo.
En bij tijd en weile enorm zware hoofdpijnen.
Om er geen dag tot dag rapport van te maken.
Dit duurde een week en begon toen langzaam af te zwakken.
De Dokter zei heel veel te drinken, pijnstillers en af te wachten.
Week één kon ik niet werken.
De tweede week weer wel maar dat was wel onder de Paracetamol en Ibuprofen.
Langzaam werd ook de gevoelige huid plek steeds kleiner wat voor mij een indicatie was hoe ver ik was in het ontgiftings proces.
Ik heb me enorm angstig gevoeld
en had de vraag of ik mezelf permanent hersenschade had aangedaan.
Het leek me een neurologisch probleem omdat de meeste klachten alleen aan de rechterkant van mijn lichaam waren.
Ik heb nog privé contact gehad met DF' ers die me een beetje konden informeren en hebben geprobeerd me gerust te stellen
maar zelfs m'n huisarts begrijpt ook niet helemaal hoe dit kon gebeuren. Geen allergische reactie volgens hem dat geeft andere symptomen.
Ik ben zwz van plan om nooit meer Diphenidine te gebruiken
maar ga het we nog laten testen want mss was het wel besmet met één of ander gevaarlijk goedje.
Het is nu precies 3 weken later.
Sinds afgelopen maandag voel ik me weer mens, zeg maar.
Heb nog wel hoofdpijnen/druk in m'n hoofd gehad deze week
maar verder voel ik me 100% in orde.
Blij en opgelucht.
Uit schaamte en omdat ik me zo in levensnood voelde durfde ik niet gelijk op het forum te posten.
Ik hoop dat door dit alsnog te plaatsen het mss iemand op de één of andere manier kan helpen ofzo.
G.
Het is moeilijk voor mij om dit te typen..
Ik heb al 3 weken niets gebruikt, zelfs geen koffie en alcohol, Yay!.. ...Nee.
Dit komt omdat er 3 weken geleden iets vreselijk misging.
Het was zondag ochtend vroeg en ik was bij een vriend om de Australian Open tennisfinale te kijken.
We hadden heel de ochtend koffie zitten drinken en na de finale had ik wel zin om wat 3-meo-pcp te gebruiken.
Dus.. gedaan!
Niet teveel, lekker soezen.
Toen dat begon uit te werken dacht ik: Hey ik heb ook nog Diphenidine meegenomen. Ook een disasociatief.
Nou had ik daar een allergie test mee gedaan de dag ervoor. Na m'n werk.
Ik kreeg toen hoofdpijn aan de rechterkant van m'n hoofd.
Aan het einde van m'n werkweek heb ik soms wel vaker hoofdpijn van het ontstressen dus dacht ik er verder niet zo bij na
en dacht: "Vanavond maar geen drugs mss morgen".
Kortom ik kwam op het idee om dat in de comedown te nemen.
Tot mijn grote schaamte heb ik zelfs nog op het forum gevraagd of dit een goeie combinatie is.
Antwoord: Weinig bekend, Je bent je eigen proefkonijn!
Ik nam een hoeveelheid ca 2 à 3 keer lager dan de threshold dus ik dacht: "Ben wel voorzichtig bezig" .
Er kwam zelfs effect van. Ik kon het niet van de 3-meo-pcp onderscheiden op dat moment dus dacht dat het allemaal wel goed ging.
Op een gegeven moment begon het uit te werken. en begon ik me echt intens chagrijnig te voelen.
"Okay, m'n dopamine is op (?)"
Na ongeveer een uur verslechterde de situatie.
Ik kreeg een gevoel van 'Impending Doom', zoals ik dat noem.
M'n hele rechterkant van m'n lichaam voelde alsof ik zware griep had.
Spierpijn, gevoelige huid.. en ik kreeg het heel warm met opvliegers en het leek alsof m'n hart racete
maar als ik die voelde aan m'n hals leek dat niet zo.
En bij tijd en weile enorm zware hoofdpijnen.
Om er geen dag tot dag rapport van te maken.
Dit duurde een week en begon toen langzaam af te zwakken.
De Dokter zei heel veel te drinken, pijnstillers en af te wachten.
Week één kon ik niet werken.
De tweede week weer wel maar dat was wel onder de Paracetamol en Ibuprofen.
Langzaam werd ook de gevoelige huid plek steeds kleiner wat voor mij een indicatie was hoe ver ik was in het ontgiftings proces.
Ik heb me enorm angstig gevoeld
en had de vraag of ik mezelf permanent hersenschade had aangedaan.
Het leek me een neurologisch probleem omdat de meeste klachten alleen aan de rechterkant van mijn lichaam waren.
Ik heb nog privé contact gehad met DF' ers die me een beetje konden informeren en hebben geprobeerd me gerust te stellen
maar zelfs m'n huisarts begrijpt ook niet helemaal hoe dit kon gebeuren. Geen allergische reactie volgens hem dat geeft andere symptomen.
Ik ben zwz van plan om nooit meer Diphenidine te gebruiken
maar ga het we nog laten testen want mss was het wel besmet met één of ander gevaarlijk goedje.
Het is nu precies 3 weken later.
Sinds afgelopen maandag voel ik me weer mens, zeg maar.
Heb nog wel hoofdpijnen/druk in m'n hoofd gehad deze week
maar verder voel ik me 100% in orde.
Blij en opgelucht.
Uit schaamte en omdat ik me zo in levensnood voelde durfde ik niet gelijk op het forum te posten.
Ik hoop dat door dit alsnog te plaatsen het mss iemand op de één of andere manier kan helpen ofzo.
G.