Ha liefhebbers
na een leven van 40 jaar zonder drugs maar teveel alcohol heb ik het omgedraaid. Ik heb 4 x een halfje xtc op tijdens concerten en dat heeft mn leven positief veranderd. Me meer durven geven, liever voor omgeving, minder vinden van dingen, minder uitgesproken. Toen nog een keer een lijntje speed op een avond die nooit had hoeven eindigen en ik ben om. Heb niets meer met downers als alcohol en wiet. Krijg daar vooral depri gevoelens van, maar dat is mijn ervaring. Gelukkig worden andere mensen er wel gelukkig van. Alleen die beroerde 3 maanden regel, grrrr. Maar nu naar het subject: 4-fma:
Mijn xtc bron droogde op en ben bij deze RC terechtgekomen in lock down tijd. De eerste trip was 100 mg oraal. Het was heerlijk, duurde 6 uur (opkomen duurde uurtje)maar ging wel golvend. Minder steady als wat ik bij anderen teruglas. Van 2100 tot 0300 lekker gedanst maar niet meer geslapen. Best wel een bonkhart maar voor de rest geen last en geen kater. Was gewoon alleen thuis.
Maar nu de variatie waar ik helemaal geweldig op ging: 50 gr gesnoven, wow !!!
na paar minuten komt het in. het doet wel ff pijn in je neusgat dus 2 x 25 mg per neusgat. De eerste keer in gezelschap genomen gewoon op een borrel. Praatkick, superblij, superavond. Matig geslapen, paar uurtjes.
Toen veruit de beste ervaring, alleen thuis in de ochtend zaterdagmorgen. Om 9 uur weer 50 mg gesnoven, wow, wat was de ochtend hemels!!! zonlicht, koffie, cigaret, alles was hemels. Concert aangezet. Effect zit tussen speed en xtc in. Helaas week later weer eens, toen eerst 25 mg,werkte te weinig, toen nog eens 25, viel tegen, magie was weg. Toen 2 weken later weer 50 mg en weer hemels !!! deze run eens goed gecheckt: bloeddruk ging met 40 omhoog en hartslag ook.... In mijn geval slaap ik na inname de eerste 15 uur niet. Ik heb het deze dag zeer laat gemaakt en toen lukte slapen wel. Deze dag dus van 0900 tot 1200 hemels, lichte come down van 1330 tot 1500 en savonds uitgegaan tot 0200 en goed geslapen.
hopelijk kun je er wat mee. craving is wel een dingetje. zou die 3 x 50 mg hetzelfde zijn als 1 x 150 die je 'om de 3 maanden mag'? Ik heb het gevoel dat 1 x per maand 50 mg geen probleem is, maar de wens is de vader vd gedachte,
veel liefs, een beginnende prutser
![:wink:]()