Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoltes en zijkant hoofd

Holtes en zijkant hoofd

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BandanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Sinds de corona crisis komt het wat vaker voor dat er wat door mn neus geknald word. Nu had ik een maand geleden een redelijke dosis (1 gram) 3mmc gesnoven en 1g ket, hierna kreeg ik last van mn holtes. Uit voorzorg even een maandje rust genomen en het dit weekend weer eens geprobeerd.
Na een paar lijntjes kreeg ik opnieuw last van een drukkend gevoel over mijn gehele gezicht wat een soort doortrekt naar de zijkanten van mn hoofd. Echt alsof ik bij elke punt of lijn het heel mn kop door snuif. Nu heb ik al wat zoutoplossing geprobeerd en hiernaast nog gestoomd. Echter heb ik niet het idee dat het volle holtes zijn.

Mijn vraag is; Heeft iemand hier ervaring mee of misschien nog andere tips? In het vervolg wil ik geen 3mmc meer doen.

Graag hoor ik meer xx
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je die 2g op dezelfde avond gesnoven of verspreid over de maand?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Heb dat ooit een keer met troep Ket gehad.
Klik om te vergroten...
Daar was ik ook aan aan het denken.
Snuif je anders veel?
B
BandanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Daar was ik ook aan aan het denken.
Snuif je anders veel?
Klik om te vergroten...
Dit was nog vrij rustig aan en ben redelijk wat gewend. De ket is hetzelfde gebleven en had dit voorheen niet
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bandana zei:
Dit was nog vrij rustig aan en ben redelijk wat gewend. De ket is hetzelfde gebleven en had dit voorheen niet
Klik om te vergroten...
Ik raad je aan je neus wat rust te geven. Het zijn al flinke dosissen. Of kijken wat je oraal kan gebruiken. Maar je neus zegt duidelijk stop...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bandana zei:
Dit was nog vrij rustig aan en ben redelijk wat gewend. De ket is hetzelfde gebleven en had dit voorheen niet
Klik om te vergroten...
Heb hier met keta ook altijd last van. In het begin niet maar na vaker gebruik is dit opgekomen bij mij. Misschien bij jou ook het geval ? Kan je ook vrij weinig aan doen je moet het accepteren of niet meer gebruiken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb dat ook met 3mmc...Als je snuift dat het "brandt" langs de zijkant van je hoofd...🙃
B
BandanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Heb hier met keta ook altijd last van. In het begin niet maar na vaker gebruik is dit opgekomen bij mij. Misschien bij jou ook het geval ? Kan je ook vrij weinig aan doen je moet het accepteren of niet meer gebruiken.
Klik om te vergroten...
Jaa ik denk dat dat er dik in zit ouwe. Wel goed om hier te horen dat mensen het vaker hebben en niet de enige ben met dit vage kwaaltje haha
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moet er bij zeggen....Heb het enkel met 3mmc, niet met 4mmc. ( of Coke noch Speed )
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
De voorhoofdholtes in je hoofd kunnen verstopt en geïrriteerd raken als je veel je neus ophaalt. Dat kan dus ook gebeuren als je heel nadrukkelijk snuift. Maar sowieso kunnen middelen zoals 3-mmc of ketamine de slijmvliezen in de voorhoofdholtes irriteren. Daar kun je wel een paar weken last van houden. Stomen, neussprey en een neti-pot met fysiologische zoutoplossing kunnen helpen. Maar gebruik het niet te vaak van dan kunnen je klachten juist verergeren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mocht je nou echt niet kunnen stoppen met gebruiken dan kan je ook nog 3-mmc oraal innemen. Ketamine is ook oraal actief maar iets minder efficiënt.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ket is - doorgaans - geen poeder, maar zijn eerder korreltjes of staafjes.
Als je neus niet veel gewoon is kan dat complicaties geven.

Van 3-mmc heb ik geen verstand, alleen dan dat velen zeggen dat het fel prikt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb dat ooit een keer met troep Ket gehad. Kreeg een flinke pijnscheut m’n holtes in en heb dat spulletje niet normaal op kunnen maken.

Ik zag het maar als waarschuwing ofzo.
B
BandanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
Heb je die 2g op dezelfde avond gesnoven of verspreid over de maand?
Klik om te vergroten...
Was verdeeld over 2 dagen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."