Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"geflipt zei: Heb je die 2g op dezelfde avond gesnoven of verspreid over de maand? Klik om te vergroten... Was verdeeld over 2 dagen"
"Hallo, Sinds de corona crisis komt het wat vaker voor dat er wat door mn neus geknald word. Nu had ik een maand geleden een redelijke dosis (1 gram) 3mmc gesnoven en 1g ket, hierna kreeg ik last van mn holtes. Uit voorzorg even een maandje rust genomen en het dit weekend weer eens geprobeerd. Na een paar lijntjes kreeg ik opnieuw last van een drukkend gevoel over mijn gehele gezicht wat een soort doortrekt naar de zijkanten van mn hoofd. Echt alsof ik bij elke punt of lijn het heel mn kop door snuif. Nu heb ik al wat zoutoplossing geprobeerd en hiernaast nog gestoomd. Echter heb ik niet het idee dat het volle holtes zijn. Mijn vraag is; Heeft iemand hier ervaring mee of misschien nog andere tips? In het vervolg wil ik geen 3mmc meer doen. Graag hoor ik meer xx"
"geflipt zei: Daar was ik ook aan aan het denken. Snuif je anders veel? Klik om te vergroten... Dit was nog vrij rustig aan en ben redelijk wat gewend. De ket is hetzelfde gebleven en had dit voorheen niet"
"Blauweaap zei: Heb hier met keta ook altijd last van. In het begin niet maar na vaker gebruik is dit opgekomen bij mij. Misschien bij jou ook het geval ? Kan je ook vrij weinig aan doen je moet het accepteren of niet meer gebruiken. Klik om te vergroten... Jaa ik denk dat dat er dik in zit ouwe. Wel goed om hier te horen dat mensen het vaker hebben en niet de enige ben met dit vage kwaaltje haha"