#1
Heb je het laten testen?
Dit geldt ook zonder drugs.Met 5-mapb moet je trouwens wel uitkijken mbt tijdsverloop, ik heb met mijn vriendin 8 uur lang in de volle zon
gezeten erop, je merkt geen reet van het verlopen van de tijd, zij krijg dus een aardige zonnesteek...
Een testcentrum.
Ik heb het zelf een poosje terug ook gekocht bij een bekende online RC-vendor en de resultaten van het lab waren 5-APB + een onbekende stof. Advies was om het niet te gebruiken. Heb het toen ook maar niet gedaan. Was jouw testuitslag wel zuivere 5-APB of was ie ook vervuild met iets onbekends?
Uiteraard, maar deze substantie is wel echt een stevige aanslag op je vermogen de tijd goed in te schatten,Dit geldt ook zonder drugs.
Opletten met oversteken ook.Uiteraard, maar deze substantie is wel echt een stevige aanslag op je vermogen de tijd goed in te schatten,
dus oppassen met in de zon zitten is best een redelijke waarschuwing.
Nog niet geprobeerd. Erger dan op mescaline?Opletten met oversteken ook.
Het was 5-APB met een heel klein beetje 6-APB. geloof dat ze 3% of 2% zei.
Had je eerder wel ervaring met 6-APB? Want ik ken iemand die hier, op lage dosis, ook hard van ging trippen. Diegene had uiteindelijk wel een leuk feestje en ging er goed mee om, kon zich er later zelfs erg mee vermaken, maar ik schrok in eerste instantie een beetje van het effect bij haar. Op MDMA reageert deze persoon normaal, dus het is altijd een beetje uitkijken met RC's.
Met 5-APB geen ervaring, klinkt over het algemeen als een minder energieke en meer trippy versie van 6-APB, als ik het goed begrijp. Jammer dat het jou zo tegengevallen is.
* Edit: Soms kan iets ook toevallig slecht vallen. Mijn eerste keer 6-APB was niet leuk, heel fysiek en geen euforie of wat dan ook, toen nog een topic over geopend. Ik heb het sindsdien nog meerdere keren gedaan, en dit beviel altijd goed, ik vind het één van de meest geslaagde RC's. Wat er die eerste keer gebeurd is weet ik niet, maar het was een momentopname die niet representatief bleek voor 6-APB ervaringen in het algemeen.
Ik vond het ook niks, nee, jammer dat die praatjes dat het beter voor feesten zou zijn steeds door jan en allemanNaar mijn mening is dit de grootste rotzooi die ik ooit geslikt heb en kan het echt niemand aanraden.
nou heb dus uiteindelijk 5-APB gehaald.
Wat een rotzooi is dit zeg. Had het naar een feestje op. Werd er erg lichthoofdig en afwezig van. Verder 0,0 euforie of iets wat er op lijkt. Vond het alles behalve lekker.
Eenmaal thuis dacht ik lekker naar bed te kunnen. Maar als klap op de vuurpijl blijkt de comedown dus ook nog een fucking psychedelisch te zijn. Leek erg op 2-cb en LSD tegelijk. Kleurrijke visuals, super helder en geluids verstoringen. Vond het doodeng aangezien ik geen idee had dat het door de 5-APB kwam. Dacht dat ik een psychose had. Vooral de geluiden waren erg vervelend. Elke keer als ik mijn ogen sloot vervormde de geluiden naar een soort brul, als een krijsende demoon.
Naar mijn mening is dit de grootste rotzooi die ik ooit geslikt heb en kan het echt niemand aanraden.
Had het samen met een vriend genomen en hij meldde precies hetzelfde. En ja het was getest.
Gr,
Ufo Piloot.
klinkt wel tof juist?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."