Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen 2C-I

Ervaringen 2C-I

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Wat raad je aan voor de eerste keer? Ik heb MiPT al heel lang liggen maar moet het nog steeds proberen. Vind het lastig om de dosis te bepalen. Ik verwacht dat het voor mij teveel bodyload gaat worden als ik de reports lees (ben snel misselijk), maar ben toch wel nieuwsgierig om het eens te doen.

2C-I ook geen ervaring mee...
Klik om te vergroten...
Moxy is 5-MeO-MiPT. Bedoelde je dat? MiPT geen ervaring mee.

Ik vind het altijd moeilijk voor anderen de dosis te bepalen. Het is al een aantal keer gebeurd dat ik iemand een voor mij erg lage dosis aanraadde en dat ze wel erg hard tripten. Sindsdien adviseer ik vrienden ook liever niet.

Je hebt zelf waarschijnlijk wel een idee of je doorgaans weinig nodig hebt of juist veel. Als je echt een lichtgewicht bent zou ik laag beginnen. Beter een keer iets te weinig nemen dan de eerste keer te hard trippen.

Als ik mijn kloon van advies zou moeten voorzien zou ik 10 mg aanraden om mee te starten.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat je Moxy bijzonder vond kan ik me dan weer echt totaal niks bij voorstellen. Ik werd er alleen maar misselijk van met weinig visuals en de headspace was ook nogal ondefinieerbaar (helaas niet op een positieve manier).

Dus ik ben wel benieuwd: wat vond je daar zo goed aan? Hoe vaak heb je het geprobeerd en op welke doseringen?
(beetje off-topic though maar ik ben geïnteresseerd).
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Dat je Moxy bijzonder vond kan ik me dan weer echt totaal niks bij voorstellen. Ik werd er alleen maar misselijk van met weinig visuals en de headspace was ook nogal ondefinieerbaar (helaas niet op een positieve manier).

Dus ik ben wel benieuwd: wat vond je daar zo goed aan? Hoe vaak heb je het geprobeerd en op welke doseringen?
(beetje off-topic though maar ik ben geïnteresseerd).
Klik om te vergroten...
Ik vond het interessant omdat het behoorlijk anders is dan andere middelen. Het ging voor mij in 3 fases:
  1. Stimulerend, activerend
  2. Lichamelijk, MDMA light
  3. Trippy, visueel
Deze wisselden elkaar steeds af.

Dosis meestal tussen de 10 en 15 mg, met een enkele keer een uitschieter naar geloof ik 18 ofzo. Meer zou ik niet nemen want de bodyload wordt dan al vrij geprononceerd.

Misschien zit het verschil hem in de dosering, ik lees bij dit middel vaak dat mensen hele lage doses nemen, vanuit mijn perspectief dan. Hoeveel had je genomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."