Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD vraag

1P-LSD vraag

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste Landgenoten!

Ik heb onlangs een bestelling gedaan voor wat RC’s met daarbij voor de eerste keer 1P-LSD. nou heb ik 10 zegels besteld maar dit toegezonden gekregen, Is de chemicaliĆ«nboer nu heel gul geweest? Voor mijn gevoel met LSD was het altijd 1 dosis per ā€œpostzegeltjeā€ maar ik heb er hier dan ineens een stuk meer dan de 10 die ik besteld heb?

ik hoop dat jullie me meer wegwijs kunnen maken! En als je natuurlijk nog tips & tricks heb over 1P-LSD zijn deze ook van harte welkom!

Alvast bedankt, en de groetjes,

Beatrix
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt erop dat je geluk hebt gehad! Meestal bevatten die zegels 100 ug. Ik zou het voor de zekerheid wel goed nakijken, of even navragen. :) En als je bekend bent met LSD zou je een zegel voorzichtig kunnen proberen, dan weet je ongeveer of dit klopt met hoe 100 ug moet aanvoelen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
RoyalHighness zei:
Beste Landgenoten!

Ik heb onlangs een bestelling gedaan voor wat RC’s met daarbij voor de eerste keer 1P-LSD. nou heb ik 10 zegels besteld maar dit toegezonden gekregen, Is de chemicaliĆ«nboer nu heel gul geweest? Voor mijn gevoel met LSD was het altijd 1 dosis per ā€œpostzegeltjeā€ maar ik heb er hier dan ineens een stuk meer dan de 10 die ik besteld heb?

ik hoop dat jullie me meer wegwijs kunnen maken! En als je natuurlijk nog tips & tricks heb over 1P-LSD zijn deze ook van harte welkom!

Alvast bedankt, en de groetjes,

Beatrix
Klik om te vergroten...
Jeetje. Had ik maar een gulle boer
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lucky... :grimacing:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sinterklaas mag dit jaar ook zo'n stickervelletje in mijn schoen stoppen. Wat een geluksvogel ben jij!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom mogen we niet naar vendoren vragen? Ik huil van binnen 🤣🤣🤣
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#7
10 = 5 + 5. Maar deze vendor heeft misschien teveel geproefd uit de voorraad en dacht 10 = 5 x 5. Alhoewel het twijfelachtig is dat iemand met dergelijke rekenvaardigheden van oppervlakte berekenen heeft gehoord.

Er bestaat natuurlijk een kans dat er een paar velletjes raar gelegd zijn en er zodoende maar 40ug per zegel is (10 x 100 = 25 x 40). Maar dat zou wel heel slecht zijn. In dat geval kun je op zich best een kwart zegel proberen op een werkdag. Gaat het werken beter dan normaal, dan was het 40, krijg je weinig voor elkaar maar is het eindelijk weer eens gezellig op het werk, dan was het toch 100.

Ik had zelf deze week 4x100ug in een zakje toegezonden gekregen waar ā€œ120ugā€ opstond. ā€œJa dat zijn de oude zakjes...ā€ zei de vendor....
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fyrckant zei:
10 = 5 + 5. Maar deze vendor heeft misschien teveel geproefd uit de voorraad en dacht 10 = 5 x 5. Alhoewel het twijfelachtig is dat iemand met dergelijke rekenvaardigheden van oppervlakte berekenen heeft gehoord.

Er bestaat natuurlijk een kans dat er een paar velletjes raar gelegd zijn en er zodoende maar 40ug per zegel is (10 x 100 = 25 x 40). Maar dat zou wel heel slecht zijn. In dat geval kun je op zich best een kwart zegel proberen op een werkdag. Gaat het werken beter dan normaal, dan was het 40, krijg je weinig voor elkaar maar is het eindelijk weer eens gezellig op het werk, dan was het toch 100.

Ik had zelf deze week 4x100ug in een zakje toegezonden gekregen waar ā€œ120ugā€ opstond. ā€œJa dat zijn de oude zakjes...ā€ zei de vendor....
Klik om te vergroten...
Pff dat soort twijfels wil je niet hebben als je wilt gaan trippen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#9
F.E.A.R. zei:
Pff dat soort twijfels wil je niet hebben als je wilt gaan trippen.
Klik om te vergroten...
nou ja 40 om 100 is wel een beetje veel maar 120 om 100 is ook weer niet wereldschokkend. Van straat-LSD roepen ze ook maar wat.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hopelijk zijn ze 100ug in plaats van 20ug microdosering.
Volgens mij zijn er geen 40ug zegels van 1p-lsd alleen 20ug ( microdosering ), 100ug en 150ug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."