#1
Ik had het ook laatst gehaald en had bijna tot geen effect. Saaie bende.
Voor ketamine moet je gewoon ket nemen.tot nu toe nog steeds geen research chemical dat in de buurt komt van ketamine of methoxetamine![]()
Zelf vond ik 2-FDCK trouwens ook niet zo fantastisch hoor. Ik noemde het zelfde 'dysforisch'. Ja het was dissociatief en in lage doseringen leek het enorm veel op ketamine. Maar op wat hogere doseringen nam de dissociatie toe, maar bleef er een soort onrustig onbevredigend gevoel hangen ofzo. Echt niet de relaxte bel waarin je zit als je ketamine ophebt.
tot nu toe nog steeds geen research chemical dat in de buurt komt van ketamine of methoxetamine![]()
Ja, daar heb ik ook ervaring mee. Ik vond dat ook niet zo bijzonder.Iedereen is anders inderdaad, ik had dat idee niet met 2F-DCK echter ben ik nooit hoger gegaan dan 150/180 mg wat niet eens de hoogste dosis is volgens mij. Heb je trouwens ervaring met DCK, daar lees ik dan wel weer lovende verhalen over dat het ketamine is maar dan langer.
drugsforum.nl
Ja, daar heb ik ook ervaring mee. Ik vond dat ook niet zo bijzonder.
Al moet ik eerlijk toegeven dat er wel bepaalde situaties zijn waarin ik me misschien kan voorstellen dat sommige mensen DCK wel geschikt zouden vinden. Bijvoorbeeld als ze met wat vrienden op een afterparty een klein beetje het scherpje randje ervanaf willen halen zonder al te veel bijwerkingen.
DCK: Ik snap het nut niet van dit spul
De afgelopen week heb ik me gestort op een reeks verschillende soorten dissociatieve middelen ('disso's'). Gisteravond stond deschloroketamine (DCK) op het menu. Spoiler: ik snap het nut van dat spul niet helemaal. Eerder kon je lezen dat ik: -3-MeO-PCP verrassend lekker vond -2-FDCK saaier...drugsforum.nl
Helaas zelf nooit MXE gebruikt wel altijd op Reddit de meest lovende en fantastische verhalen erover gehoordMaarja ik heb zelf gewoon best een aantal keren ketamine en MXE gebruikt en dan ga ik dit soort rc's vergelijken met die twee middelen. Dan verliezen ze het toch steeds.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."