Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc tolerantie?

3mmc tolerantie?

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serotonineslurper :

Best 3 maanden tusen laten telkens.

Tolerantie :

Is volgens mij praktisch niks. Gebruik het zelf al heel lang, en ik krijg nog steeds hetzelfde resultaat.
P
Peppie0546Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoii,
Ik heb een vraag weet iemand hoe het zit met de tolerantie van 3-mmc? Ik heb geprobeerd op te zoeken, maar kan er echt bijna niks over vinden. Mijn vragen:
1. Hoe snel bouwt tolerantie op?
2. Als je een tolerantie pauze wilt houden hoe lang moet dat dan?
Hoop dat iemand het antwoord weet dankjewel alvast!
P
Peppie0546Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Serotonineslurper :

Best 3 maanden tusen laten telkens.

Tolerantie :

Is volgens mij praktisch niks. Gebruik het zelf al heel lang, en ik krijg nog steeds hetzelfde resultaat.
Klik om te vergroten...

Top bedankt voor de reactie!
Ik wist niet dat het zo'n Serotonineslurper was. Ik dacht dat het vooral noradrenaline en dopamine was. Is dit uit recentelijk onderzoek of iets gebleken?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Peppie0546 zei:
Top bedankt voor de reactie!
Ik wist niet dat het zo'n Serotonineslurper was. Ik dacht dat het vooral noradrenaline en dopamine was. Is dit uit recentelijk onderzoek of iets gebleken?
Klik om te vergroten...

Het ls een analoog van 4mmc en dit was serotonineslurper. Zelf heb ik de indruk dat 3mmc minder serotonine slurpt dan 4mmc, maar met zo'n soort uitspraken ben ik voorzichtig geworden.
P
Peppie0546Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Het ls een analoog van 4mmc en dit was serotonineslurper. Zelf heb ik de indruk dat 3mmc minder serotonine slurpt dan 4mmc, maar met zo'n soort uitspraken ben ik voorzichtig geworden.
Klik om te vergroten...

Jaa, het klinkt wel logisch inderdaad, aangezien het vrij vergelijkbare stoffen zijn. Ik heb zelf ook niet echt het idee dat het zoveel serotonine slurpt. De dag/dagen na gebruik heb ik eigenlijk nooit een dip of iets gevoeld. Ik eet verder wel gezond sport ook genoeg dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Ga nog wat meer onderzoek doen naar dit middel. Kijken wat ik allemaal te weten kan komen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Peppie0546 zei:
Jaa, het klinkt wel logisch inderdaad, aangezien het vrij vergelijkbare stoffen zijn. Ik heb zelf ook niet echt het idee dat het zoveel serotonine slurpt. De dag/dagen na gebruik heb ik eigenlijk nooit een dip of iets gevoeld. Ik eet verder wel gezond sport ook genoeg dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Ga nog wat meer onderzoek doen naar dit middel. Kijken wat ik allemaal te weten kan komen
Klik om te vergroten...

Staan zat verhalen op Reddit. Succes.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je gewoon die 3 maanden periode hanteert hoef je praktisch geen tolerantie te verwachten. Pas bij wekelijks begon ik echt een tolerantie te merken en bij dagelijks gebruik doet het vrijwel niks meer behalve schade maken (vanzelfsprekend).
Op dat punt is alles gewoon standaard kut en ga je je van miauw niet echt 'beter' voelen, maar heb je het nodig om je 'normaal' te voelen zeg maar.
P
Peppie0546Lid
01-01-2024, 00:00
#8
straatpiraat zei:
Als je gewoon die 3 maanden periode hanteert hoef je praktisch geen tolerantie te verwachten. Pas bij wekelijks begon ik echt een tolerantie te merken en bij dagelijks gebruik doet het vrijwel niks meer behalve schade maken (vanzelfsprekend).
Op dat punt is alles gewoon standaard kut en ga je je van miauw niet echt 'beter' voelen, maar heb je het nodig om je 'normaal' te voelen zeg maar.
Klik om te vergroten...


Ohhh ja, ik gebruik op het moment 1 a 2 keer per maand 3 of 4m eigenlijk te vaak dus. Dagelijks gebruik lijkt me ook dat dat meer de "magie" ervanaf haalt. Bedankt voor je reactie!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xuhuiya zei:
这是一种非常受欢迎的化学品,我是中国供应商,您可以问一些专业知识,互相学习吗
Klik om te vergroten...
Eeeh @Roze Olifant , @Eik , @Mezelf @StimsalaBanne , deze newbie was al geband maar in elk geplaatst bericht staat in het onderschrift nog steeds het telefoonnummer. Misschien toch even alle berichten van deze Chinese dame(?) verwijderen.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Eeeh @Roze Olifant , @Eik , @Mezelf @StimsalaBanne , deze newbie was al geband maar in elk geplaatst bericht staat in het onderschrift nog steeds het telefoonnummer. Misschien toch even alle berichten van deze Chinese dame(?) verwijderen.
Klik om te vergroten...
Tis daar nu 1uur 24 .....mooie tijd om ff met china te bellen :tearsofjoy:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Eeeh @Roze Olifant , @Eik , @Mezelf @StimsalaBanne , deze newbie was al geband maar in elk geplaatst bericht staat in het onderschrift nog steeds het telefoonnummer. Misschien toch even alle berichten van deze Chinese dame(?) verwijderen.
Klik om te vergroten...
Als het goed is zijn de Posts nu verwijderd...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Als het goed is zijn de Posts nu verwijderd...
Klik om te vergroten...

Yes, goed man, thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."