Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc vragen

3mmc vragen

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
🙄 een webshop heeft wel 20-40 producten. Het zijn geen sneaky dealers die maar één ding hoeven te doen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar voor zulke mensen moeite niet waard.
Je kan dezelfde product bij meerdere vendors kopen en krijg toch wel altijd zelfde shit tenzij je poeders koopt. Heb het zelf gedaan en het klopt ook, tenminste met vendors die ik zelf gebruik. 🤷🏼‍♂️
Als je zooi gaat verkopen dan gaan de kopers naar iemand anders, omdat er genoeg webshops zijn. Ook trustpilot en "hidden topics" op bepaalde fora die daar over discussiëren.
w
witte270Lid
Toch maar even een van hot naar her antwoordje, je kan het naar mijn mening beter niet snuiven. Maak er een bommetje van en kijk even goed op psychonautwiki wat een goede dosis is.

Op deze manier haal je ook denk ik het meeste uit je ervaring met 3mmc. De cravings zijn veel en veel minder erg, de totale duration duurt wat langer en is wat prettiger dan snuiven.

Hoop dat je er in ieder geval wat aan hebt.
I
InsaneflameLid
Bedankt voor de antwoorden zover.
Zit er een verschil tussen donker grijs en witte kristallen?
I
InsaneflameLid
KlaasVaak zei:
Het hoort niet grijs te zijn, maar als het wit is, betekent dat niet dat het zuiver is.
Klik om te vergroten...
Licht bruin ook niet?
K
KlaasVaakLid
Insaneflame zei:
Licht bruin ook niet?
Klik om te vergroten...
Elke andere kleur dan wit betekent een onzuiverheid. Kan ook heel miniem zijn natuurlijk. Maar zoals ik al zei, het kan ook wit zijn en niet zuiver. Dus de enige manier om het te weten is te laten testen.
C
CuriousExplorerLid
Insaneflame zei:
Licht bruin ook niet?
Klik om te vergroten...
Kan
K
Kitty KattLid
Roze Olifant zei:
Je kunt het ook beter niet snuiven. Ik zie echt geen goede reden om 3-MMC te snuiven persoonlijk, het is onprettig, de rush is (nog) korter, en je verliest het ‘serotonine randje’ wat 3-MMC sowieso al vrij subtiel heeft. Het is ook nog eens veel verslavender dan oraal.
Klik om te vergroten...
1 x gedaan en mijn neus en keel stonden in de fik. Plus wat je zegt, de rush was snel weg ook , tip. Neem kleine dosis ( tenzij je party hebt) minder hartkloppingen en onrust. Dan voel ik me beter . En voor t slapen Etizolam. Werkt als een malle bij mij
C
CuriousExplorerLid
Samantha1980 zei:
1 x gedaan en mijn neus en keel stonden in de fik. Plus wat je zegt, de rush was snel weg ook , tip. Neem kleine dosis ( tenzij je party hebt) minder hartkloppingen en onrust. Dan voel ik me beter . En voor t slapen Etizolam. Werkt als een malle bij mij
Klik om te vergroten...

Tip : 3mmc neem je oraal.
Minder craving
Langere werkingsduur
Subtieler
Geen pijn aan de neus
K
Kitty KattLid
Super lieve reactie '
Bedoelde eigenlijk 1 x nasaal gedaan! Nooit weer. 😉

ik gebruik sinds laat weken,, en dacht dat t wel anders zou zijn , maar zo fijn bij vlagen,
Uitvogelen wat bij jou werkt , je denkwijze , en vergelijken .
Aleen als wilt hoor, en wanneer jij tijd hebt, ik heb echt steun nodig nu is het begin juist,

groetjes Ann ( real name ) 😇💪🏼🤛🏼🤝😊
C
CuriousExplorerLid
Als je de zoekfunctie gebruikt kom je heel wat interesante posts tegen hoor.
Ik wijs je liever die weg dan de mening van 1 bevooroordeeld persoon 😊
K
Kitty KattLid
je bent 🙁helemaal niet bevooroordeeld ik denk dat juist jij mij weer een stukje van een puzzel kan geven en als ik nog een paar mensen kan vinden dan denk ik dat ik hopelijk heel snel merk, dat een leven met pijn en moe zijn altijd nog helder is . En je mag gerust privé gesprek,sluiten hoor! Ik lees,wel,veel al. Maar met ADD is dat vaak puur info , en de reacties zijn soms ver van mijn bed show,

respect,als liever privé bent .Ga wel een wat vage foto van mezelf doen.

misschien ken je 1 of 2 die ookniet Mega verslaafd zijn, maar nu wel merken dat ze toch meer Willen.

Ik hoop,op goede en mooie leren om mensen waar ik weer mee verder kan, ik heb altijd gedacht dat ik met de huisarts en haar beslissing mij pijn stelling gegeven ik niks fout kijk nu beginners tijd anders na te kijken

alvast,lekker slapen straks
G
Gebruiker 0012685732Lid
^^ uhm.. 😅
C
CuriousExplorerLid
Gympie zei:
^^ uhm.. 😅
Klik om te vergroten...

Die persoon wist zijn/haar berichten.
Ik ben niet gek.
😄

Edit: nu zie ik ze weer🤣
Ik word wel gek 🤣
G
Gebruiker 0012685732Lid
je mag mij ook altijd privé met rust laten hoor! 😅
C
CuriousExplorerLid
Gympie zei:
je mag mij ook altijd privé met rust laten hoor! 😅
Klik om te vergroten...
Mag ik al terug pb'en?
🤣
G
Gebruiker 0012685732Lid
CuriousExplorer zei:
Mag ik al terug pb'en?
🤣
Klik om te vergroten...

jij mag me altijd privé niet met rust laten 😅
I
InsaneflameLid
Hallo allemaal,

Ik weet dat er veel topics zijn over 3mmc maar de reacties gaan van hot naar her, en wellicht zijn er meer ervaren mensen die mij hierbij kunnen helpen.
Ik wil al heel lang 3mmc proberen.
Ik zag dat het veel in de media kwam en ben bang dat het binnenkort word verboden dus vandaar dat ik het dit weekend wil proberen.
Maar ik zat met een aantal vraagje.

Als je 3mmc snuift welke variant(Kristal of poeder) is beter/fijner zodat je de volle potentie van het stofje proeft?
Z
ZeelanddudeLid
Insaneflame zei:
Als je 3mmc snuift welke variant(Kristal of poeder) is beter/fijner
Klik om te vergroten...
Poeder is dan het fijnste.
kristallen kun je zelf poeder van maken maar als je het dan niet fijn genoeg maakt, kan je nogal snel een bloedneus krijgen.
Have fun, en begin rustig aan 😉
c
cutepoolLid
xDDDDDDD
Koop kristallen, dan heb je tenminste zekerheid dat het niet versneden is.
D
De DunneLid
cutepool zei:
xDDDDDDD
Koop kristallen, dan heb je tenminste zekerheid dat het niet versneden is.
Klik om te vergroten...
Onzin. Kristallen kunnen ook versneden zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."