Mag ik al terug pb'en?je mag mij ook altijd privé met rust laten hoor! 😅
🤣
Mag ik al terug pb'en?je mag mij ook altijd privé met rust laten hoor! 😅
Mag ik al terug pb'en?
🤣
Poeder is dan het fijnste.Als je 3mmc snuift welke variant(Kristal of poeder) is beter/fijner
Onzin. Kristallen kunnen ook versneden zijn.xDDDDDDD
Koop kristallen, dan heb je tenminste zekerheid dat het niet versneden is.
Poeder is dan het fijnste.
kristallen kun je zelf poeder van maken maar als je het dan niet fijn genoeg maakt, kan je nogal snel een bloedneus krijgen.
Have fun, en begin rustig aan 😉
Onzin. Verwacht je dat vendors kristallen oplossen, iets toeveogen en dan de zooi recrystalliseren?Onzin. Kristallen kunnen ook versneden zijn.
Gebeurd zat hoor. Ook bij mdma, coke kristallen. Waarom dan niet bij 3mmc?Onzin. Verwacht je dat vendors kristallen oplossen, iets toeveogen en dan de zooi recrystalliseren?![]()
Ja ? Geld is alles. Iedereen pakt ook een graantje mee vooral deze tijd.Onzin. Verwacht je dat vendors kristallen oplossen, iets toeveogen en dan de zooi recrystalliseren?![]()
Daarom worden blokken/brokjes coke niet opnieuw gedrukt met snij erin om zo vervolges alsnog brokjes te verkopen met snij erbij. Nee dit zal ook wel niet gebeuren.Zo ver ik het weet de proces zit niet eruit zo van "oplossen, ietsjes erbij gooien, drogen". Meeste shops gaan niet raare dingen met hun shit doen om misschien iets bijverdienen. Daarom kristallen kopen is ook veiliger dan poeder die regelmatig versneden wordt.
Het hoort niet grijs te zijn, maar als het wit is, betekent dat niet dat het zuiver is.Bedankt voor de antwoorden zover.
Zit er een verschil tussen donker grijs en witte kristallen?
Licht bruin ook niet?Het hoort niet grijs te zijn, maar als het wit is, betekent dat niet dat het zuiver is.
Elke andere kleur dan wit betekent een onzuiverheid. Kan ook heel miniem zijn natuurlijk. Maar zoals ik al zei, het kan ook wit zijn en niet zuiver. Dus de enige manier om het te weten is te laten testen.Licht bruin ook niet?
KanLicht bruin ook niet?
1 x gedaan en mijn neus en keel stonden in de fik. Plus wat je zegt, de rush was snel weg ook , tip. Neem kleine dosis ( tenzij je party hebt) minder hartkloppingen en onrust. Dan voel ik me beter . En voor t slapen Etizolam. Werkt als een malle bij mijJe kunt het ook beter niet snuiven. Ik zie echt geen goede reden om 3-MMC te snuiven persoonlijk, het is onprettig, de rush is (nog) korter, en je verliest het ‘serotonine randje’ wat 3-MMC sowieso al vrij subtiel heeft. Het is ook nog eens veel verslavender dan oraal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."