Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-PCE of MXPr ?

O-PCE of MXPr ?

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoj hoj.
Ik had graag eens 3mmc getest dit nieuwjaar (poeder staat afgeprijsd..) , maar wil ook nog eens een disso proberen , laatste keer was keta 2/3 jaar terug.
En ken niet zo veel van disso's , na wat searchen ben ik eigelijk nog niet wijzer geworden wat te bestellen , de o pce spreekt me denk ik het hardste aan , omdat de MXPr zo een lange werkingsduur heeft.

Kan iemand me iets wijzer maken over de stofjes , iemand die er ervaring mee heeft ?

Alvast bedankt.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou dan eerder voor 3-MeO-PCP of 3-MeO-PCE gaan. Dit zijn toch wel de bekendere en meest wijdverspreid gebruikte rc-disso's, i.t.t. O-PCE en MXPr welke toch wel een stuk onbekender zijn met minder gebruiksgeschiedenis naar mijn weten.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psilocyloner zei:
Ik zou dan eerder voor 3-MeO-PCP of 3-MeO-PCE gaan. Dit zijn toch wel de bekendere en meest wijdverspreid gebruikte rc-disso's, i.t.t. O-PCE en MXPr welke toch wel een stuk onbekender zijn met minder gebruiksgeschiedenis naar mijn weten.
Klik om te vergroten...
Ik vind zelf O-PCE fijner als de 3-meo iets potenter en de muziek is geweldig op de O-PCE (16MG)

Is slechts mijn ervaring :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psilocyloner zei:
Ik zou dan eerder voor 3-MeO-PCP of 3-MeO-PCE gaan. Dit zijn toch wel de bekendere en meest wijdverspreid gebruikte rc-disso's, i.t.t. O-PCE en MXPr welke toch wel een stuk onbekender zijn met minder gebruiksgeschiedenis naar mijn weten.
Klik om te vergroten...
Na even mailen krijg ik een sample o-pce van de vendor , toch maar even testen dan na @25tolife zijn opmerking.
Hoeveel mg raad je aan als beginners dosis ?@25tolife ?
Ik lees verschillen tussen 10 en 20mg (lees. Ik heb weinig ervaring met disso's.
Kan ik het ook oplossen om volumetrisch af te meten ?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ornyk zei:
de O-PCE spreekt mij denk ik meer aan , omdat de MXPr zo een lange werkingsduur heeft.
Klik om te vergroten...
O-PCE heeft een tragere opkomst en langere werkingsduur dan MXPr.
Ornyk zei:
Kan iemand me iets wijzer maken over de stofjes , iemand die er ervaring mee heeft?
Klik om te vergroten...
O-PCE is zwaar geschut onder dissociatieven, zeker benoemenswaardig maar niet voor de tere zieltjes weg gelegd. Een relatief neutraal dissociatief, wat neutraal ook mag betekenen. Gebruik benodigd enig geduld en respect voor substantie. Potentie vergelijkbaar aan 3-XO-PCX, net iets trager in opkomst en afname. Solide alround dissociatief maar zeker geen kinder speelgoed.

DrugsForum: Drugs Analogie Overzicht - 2D Referentiekader • Drugs

drugsforum.info drugsforum.info

MXPr wordt als zeer waardig en sterk alternatief op MXE verkocht qua effecten, opkomst in duratie en potentie in gewicht. Heeft ten opzichte van MXE 3 koolstofketens (propyl) waar MXE een staart heeft met 2 koolstofketens (Ethyl). Ter referentie heeft MXM één koolstofketen aan het N atoom / de staart, ofwel een Methylgroep.

MXM werd dan ook minder populair door zijn hoge volume in gewicht, snelle opkomst en korte duratie. Waar dit verschil tussen MXE en MXPr een verwaarloosbaar verschil kent.

PS: MXPr valt niet te verwarren met de misleidende commerciële MXP Dissociatief analoog welke een piperidine ring aan de staart bevat in plaats van een propylgroep. Andere substanties bekend om een piperidine groep aan het N atoom zijn Methylfenidaat, A-PVP (Flakka) en PCP. Waaronder MXPr dus qua molecuulstructuur en werking geen vergelijkingen lijkt te vertonen.

Lang verhaal kort, MXPr vanuit een analogisch standpunt lijkt veel belovende vergelijkingen te vertonenen met zijn voorganger MXE waar de relatieve kosten voor productie de grootste achilleeshiel lijken te vormen. Dat gezegd hebbende lijkt HXE eveneens potentieel te vertonen op vlak van pijnstilling ten opzichte tot farmaceutische (potente) opioiden waar deze grote voordelen lijkt te bieden waar andere hedendaagse pijnstillers ontoereikend lijken te wezen in sommige gevallen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ornyk zei:
Na even mailen krijg ik een sample o-pce van de vendor , toch maar even testen dan na @25tolife zijn opmerking.
Hoeveel mg raad je aan als beginners dosis ?@25tolife ?
Ik lees verschillen tussen 10 en 20mg (lees. Ik heb weinig ervaring met disso's.
Kan ik het ook oplossen om volumetrisch af te meten ?
Klik om te vergroten...
Al's he dus geen tolerantie hebt 15mg max eerder 10 om te kijken wat je ervan vind.

Het is namelijk wat sterker als 3-meo varianten. Zoals @Jmths benoemd. Zorg dat je niks ingewikkeld hoef te doen een uur of 5

Het is echt weinig korrels de stof is zwaarder paar kleine kruimels zijn al zo 10mg-20mg een weegschaal die tot 0.001 is een must maar dat heb je al waarschijnlijk.

Enjoy (when you do] !
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
25tolife zei:
Ik vind zelf O-PCE fijner als de 3-meo iets potenter en de muziek is geweldig op de O-PCE (16MG)

Is slechts mijn ervaring :)
Klik om te vergroten...
Mee eens, vind O-PCE de fijnste disso die ik ooit heb gebruikt. Vele malen fijner dan 3-meo’s..

3-Meo-PCE is sws erg slap in verhouding..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Mee eens, vind O-PCE de fijnste disso die ik ooit heb gebruikt. Vele malen fijner dan 3-meo’s..

3-Meo-PCE is sws erg slap in verhouding..
Klik om te vergroten...

Op reddit wordt gepost dat je met 30-40mg kan holen (O-PCE) Ga ik over een tijdje eens proberen na een deftige pauze :)
Vind de 3-HO-PCP er nog wel enigsinds op lijken maar kan aan de de dosis hebben gelegen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thx voor de reactie's !
Heb hem vandaag binnen gekregen , 250mg.
Ik probeer binnen een 2 weken eerst 10mg.
is het effect opbouwend als bij keta ?
bvb ik neem 10mg , vind het iets te weinig dus neem half uurtje later nog 5mg bij ?
of ik heb pech en neem volgende keer ineens 15 ?.
G
GeelzuchterLid
01-01-2024, 00:00
#10
En hoe is MXiPr dan in verhouding tot O-PCE? Visueler, euforischer, warmer manischer..?
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Ik vind zelf O-PCE fijner als de 3-meo iets potenter en de muziek is geweldig op de O-PCE (16MG)

Is slechts mijn ervaring :)
Klik om te vergroten...
Ik vind O-PCE fijner en muziek luisteren na deze stof is echt magisch. Tot nu toe vind ik O-PCE, MXE en DMXE de beste dissociatieven.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Op reddit wordt gepost dat je met 30-40mg kan holen (O-PCE) Ga ik over een tijdje eens proberen na een deftige pauze :)
Vind de 3-HO-PCP er nog wel enigsinds op lijken maar kan aan de de dosis hebben gelegen
Klik om te vergroten...
Ik heb O-PCE-hole gehad, ik heb daarover een TR geschreven:

O-PCE TR
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb laatste tijd ook MXPr getest en deze is ook een toffe stof. Vooral als een recreatieve disso, O-PCE is veel dieper, je kan meer ervan trippen, maar ik vind ze allebei lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."