de O-PCE spreekt mij denk ik meer aan , omdat de MXPr zo een lange werkingsduur heeft.
O-PCE heeft een tragere opkomst en langere werkingsduur dan MXPr.
Kan iemand me iets wijzer maken over de stofjes , iemand die er ervaring mee heeft?
O-PCE is zwaar geschut onder dissociatieven, zeker benoemenswaardig maar niet voor de tere zieltjes weg gelegd. Een relatief neutraal dissociatief, wat neutraal ook mag betekenen. Gebruik benodigd enig geduld en respect voor substantie. Potentie vergelijkbaar aan 3-XO-PCX, net iets trager in opkomst en afname. Solide alround dissociatief maar zeker geen kinder speelgoed.
drugsforum.info
MXPr wordt als zeer waardig en sterk alternatief op MXE verkocht qua effecten, opkomst in duratie en potentie in gewicht. Heeft ten opzichte van MXE 3 koolstofketens (propyl) waar MXE een staart heeft met 2 koolstofketens (Ethyl). Ter referentie heeft MXM één koolstofketen aan het N atoom / de staart, ofwel een Methylgroep.
MXM werd dan ook minder populair door zijn hoge volume in gewicht, snelle opkomst en korte duratie. Waar dit verschil tussen MXE en MXPr een verwaarloosbaar verschil kent.
PS: MXPr valt niet te verwarren met de misleidende commerciële MXP Dissociatief analoog welke een piperidine ring aan de staart bevat in plaats van een propylgroep. Andere substanties bekend om een piperidine groep aan het N atoom zijn Methylfenidaat, A-PVP (Flakka) en PCP. Waaronder MXPr dus qua molecuulstructuur en werking geen vergelijkingen lijkt te vertonen.
Lang verhaal kort, MXPr vanuit een analogisch standpunt lijkt veel belovende vergelijkingen te vertonenen met zijn voorganger MXE waar de relatieve kosten voor productie de grootste achilleeshiel lijken te vormen. Dat gezegd hebbende lijkt HXE eveneens potentieel te vertonen op vlak van pijnstilling ten opzichte tot farmaceutische (potente) opioiden waar deze grote voordelen lijkt te bieden waar andere hedendaagse pijnstillers ontoereikend lijken te wezen in sommige gevallen.