Na de zegeltjes te hebben geprobeerd
Zegels is bij voorbaat als verspild geld tenzij het professionele lysergamides zegels zijn met speciale coating (soort van dun plastic laagje om de zegel.
besloten om toch een gram van zowel flualprazolam als van clonazolam aan te schaffen.
Tot over 3 maanden dan maar, halve gram Flunitrazolam ging al bijna 2 maanden mee destijds. :'D
Propyleenglycol en spuitjes heb ik, dus volumetrisch doseren is mogelijk.
Tip: Mix de benzodiazepine in een 50-50 water-PG oplossing. Veel snellere opname en hogere biobeschikbaarheid, die ranzige PG smaak en stroperigheid neemt 50% af en PG is in huidcontext licht irriterend, wil je niet teveel van consumeren. Een 50-50 Water-PG oplossing stelt effectieve benzodiazepine opname via muscus membraan (/slijmvlies) eveneens beschikbaar, al niet zo constructiefl :'D
Het nadeel is dat bij deze middelen snel een tolerantie opbouwt waardoor je er niet te vaak mee kunt experimenteren en het dus een tijd duurt om wat meer ervaring en daarmee een breder beeld van de effecten te krijgen.
Proberen de doseringen stabiel te houden helpt hier bij.
Ik geloof er zelf niet in maar Clonazepam is de farmaceutische standaard voor lange termijn angststoornissen, het heeft relatief sterke anxiolitische eigenschappen wat aardig gelijk staat aan recreationeel. Clonazolam is op dat gebied gelijkende maar met veel sterkere schommelingen in intensiteit van effecten.
Ik denk dat flunitrazolam qua effecten vrij dicht bij deze twee benzos ligt met als voornamelijk verschil de kortere werkingstijd.
Destijds werd de eerste generatie 'benzodiazepines' namelijk barburaten afgeschaft omdat deze de typerende benzodiazepine effecten veel Ite) sterker naar boven brachten. Als reactie daarop is de '2e generatie barburaten' onstaan ofwel de benzodiazepines. Barburaten zijn veel krachtiger in soortgelijke effecten aan benzodiazepines en vormen ook aanzienlijk meer risico op neurotoxiteit, plus ze negeren receptor tolerantie veel sterker met alle gevolgen van dien.
Flunitrazepam is officieel een benzodiazepine maar heeft altijd een beetje tussen de barburaten en benzodiazepines in gestaan. Zo concludeert wetenschappelijk onderzoek bijvoorbeeld dat Flunitrazepam het hoogste risco heeft op neurotoxiteit vorming onder bestaande benzodiazepines. Ook zijn de nationale voorschrift regels voor het voorschrijven van Flunitrazepam strenger dan die van andere farmaceutische benzodiazepines waarbij o.a. misbruik potentieel genoemd wordt.
Sommige mensen zullen stellen dat Midazolam meer potent is onder farmaceutische benzodiazepines maar dat is omdat ze enkele details missen. Nu zullen mensen denken, Flunitrazepam is niet hetzelfde als Flunitrazolam maar er is wel wetenschappelijk onderzoek dat suggereert dat beiden identieke receptorbinding hebben aan de hand van welke zeer betrouwbare voorspellingen gemaakt kunnen worden. Laat ik stellen dat het injecteren van eenzelfde drugs anders kan aanvoelen dan orale inname al is zal er vast meer mee spelen.
Ik moet wel toegeven dat de subjectief ervaren effecten tussen Fluntrazolam en Clonazolam zeer moeilijk concreet te maken zijn, laat staan op een subjectieve manier, hetzelfde geld natuurlijk voor benzodiazepines in algemeen. Ze zijn beiden relatief sedatief waar je met wat tolerantie weinig van merkt. Maar Clonazolam geeft mij gevoelsmatig een meer dronken zorgeloos gevoel waar Flunitrazolam mij lichtelijk euforisch kan maken zelfs, als ik bijvoorbeeld op bed/matras ga liggen en een soort van algehele energie van ontspanning door mijn lichaam voel gaan samen gaan met een gevoel van context zijn. Clonazolam voelt voor mij vooral als een benzo om op te ouwehoeren en belachelijke dingen te doen omdat het kan.
Beiden benzodiazepines waar je absoluut u tegen zegt in ieder geval.
Het is mij ook niet duidelijk waarom de sedatie pas na een paar uur toeneemt.
Serotonine effecten komen ook veel trager op en houden veel langer aan dan dopamine effecten, kan van alles wezen maar klinkt niet onlogisch. De realisatie van mij belabberde benzos toestand komt eigelijk altijd pas veel te laat.
Als de spanning van binnenuit wegvalt, kan het lijken alsof de sedatie door het middel ineens toeneemt.
Mentale toestand zal altijd significante rol spelen, zou haast zeggen 50% al is dat giswerk natuurlijk.
Etizolam en pyrazolam gaven echter veel meer een content gevoel.
Etizolam en Pyrazolam en ook wetenschappelijk wel aangetoond dat ze zeer sterke anxiolitische (lees recreatieve) effecten hebben en zwakke sedatieve/spierverslappende/hypnotische eigenschappen hebben. Vooral voor mensen met lage toleramtie zal dit veel recreatiever aanvoelen aangezien tolerantie voor sedatieve eigenscchappen veel sneller en sterker ontwikkelt met benzodiazepines. Je gaat zogezegd minder snel KO voordat het echt vermakelijker/euforisch wordt.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen wanneer je deze benzo hebt geprobeerd.
Ik ga nu 1mg Flualprazoalam proberen. Ik ben het absoluut met je eens dat het erg prettig kan wezen als je bepaalde mensen met gemak in halve coma kunt plaatsen maar dan moet ik meteen aan mijn Flubromazolam ervaring(en) denken. Van alle belachelijke hoeveelheden extreem potente benzodiazepines die ik ooit heb genomen was de ontwenning nog nooit zo heftig als met Flubromazolam. En Flubromazolam staat natuurlijk bekend als een van de meest sederende KO benzodiazepines in bestaan. Het ging zelfs nog wel een stapje over bijvoorbeeld Clonazolam en Flunitrazolam ontwenning wat beiden al een hel op zichzelf zijn. In vergelijk was de cold turkey ontwenning van Heroïne + Fentanyl zelfs relatief goed te doen en zelfs dat was een hel op zichzelf. De enige ontwenning die ik ook heb mee gemaakt die heftiger was dan die van Flubromazolam was Baclofen ontwenning was toch wel een van de meest trieste verhalen in mijn leven is.
Toen ik Flubromazolam misbruikte ervoer ik veel mentale pijn en kwam dit gebruik voort uit vluchtgedrag, ik heb nooit echt het gevoel gehad recreatief Flubromazolam toegepast te hebben. Baclofen in net iets mindere mate maar eigenlijk idem, het was simpelweg gebruiken om het gebruiken. Maar laat ik eerst de benzodiazepine kankerzooi Flualprazolam een eerlijke kans geven voordat ik voorbarige conclusies trek. Dus daar gaat 1mg Flualprazolam.
PS: Ik irriteert mij nog altijd mateloos aan het feit dat ik mijn berichten niet kan corrigeren op dit forum.