#1
Moet ik me zorge maken laatste wat ik heb uitgekapt was wel egt enorm
Veel
Veel
Moet ik me zorge maken laatste wat ik heb uitgekapt was wel egt enorm
Veel
Vertoon je tekenen van overdosis? Als er echt iets mis is kunnen wij je niet helpen en moet je zo snel mogelijk naar de eerste hulp, twijfel daar niet over. Je eigen gezondheid is belangrijker en ze zien wel meer drugs dingen daar.
Anders goed water drinken, proberen wat te eten, misschien een douche nemen en zo snel mogelijk proberen te slapen.
Dat klinkt niet heel geweldig maar ik ben niet ervaren genoeg met stims om daar iets nuttigs over te zeggen. Ik zou als ik jou was lekker langs de eerste hulp gaan want je kunf beter daar naar huis gestuurd worden dat er niks aan de hand is dan thuis blijven en achteraf spijt hebbenKtril wel wa en ben draaierig maar voor derest gaat het wel paranoia ook wel
Hang er al 3-4 maand contant aan morge gaak psychiater ervoor ..2gram is ook veel teveel op amper 16u.
Ik nam samen met een vriend 1 gram op 8u, of ruim de helft minder.
Ik zou je adviseren NOOIT nog 4mmc aan te raken want je kan de cravings geen baas zo blijkt.
Morge gaak psychiater voor dit probleem hang er al een tijdje aan jammer genoeg2gram is ook veel teveel op amper 16u.
Ik nam samen met een vriend 1 gram op 8u, of ruim de helft minder.
Ik zou je adviseren NOOIT nog 4mmc aan te raken want je kan de cravings geen baas zo blijkt.
Herkenbaar.Morge gaak psychiater voor dit probleem hang er al een tijdje aan jammer genoeg
Ben al hard gekapt dee het alle dagen nu pakke minder2 gram is idd veelste veel! 4-mmc is geen spul om grappen over te maken. De volgende keer maximaal een half grammetje doen, maar het beste is dat je sowieso kapt met die shit.
succes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."