#1
Zelf weten. Ik vind spuiten wel junkiegedrag. Komen een hoop risico's bij kijken.
3-MMC lost niet op in water, dus dat gaat niet lukken. En waarom wil je vriendin geen bommetjes slikken? Het is hap slik weg en je merkt er niks van.Echter vind mijn vriendin het niet fijn bommetjes te maken. En ook niet om het te snuiven. Kan ik het oplossen in water ofso?
6 tot 8 uur is wat overdreven, ik zelf vind ongeveer 3 tot 4 uur. Korter dan MDMA. Aan de werkingsduur kan je vrij weinig doen, maar het is wel dosis gerelateerd.En ik zag dat als je het slikt wel 6 tot 8 uur aanhoud, zijn er mogelijkheden om te zorgen dat dit wat minder lang duurt?
Dat ligt aan je gewicht maar 150 a 200 mg is voor mij een goede dosis.En wat is de perfecte hoeveelheid om te beginnen met dit middel?
In mijn ogen is een junk iemand die een zware afhankelijk heeft aan een bepaalde soort drugs, vaak heroïne of alcohol en dakloos is. Dat gaat vaak samen met bedelen of stelen. De manier van drugs toedienen staat daar voor mij los van.Waarom maakt spuiten je een junk maar snuiven niet? 🤔
Ik zie en hoor hier vaak in mijn omgeving dat het vaak mensen zijn die snel afglijden. Dakloos worden door omstandigheden (kan heel rap gaan), depressie daardoor en je drinkt al gauw elke dag een biertje, vervolgens verdooft dat niet meer genoeg en in de daklozen opvang zijn de zwaardere middelen binnen handbereik.@Ganggang💯
Junks hebben vaak gewoon een dak boven hun hoofd hoor.
Overigens vind ik junks juist mensen die er voor gekozen hebben om zo te leven.
In essentie zeker. Maar als ik sommige verhalen hoor van de daklozen die ik spreek dan begrijp ik het wel. Sommigen hebben zoveel ellende meegemaakt en zo weinig hulp gekregen dat hun enige modus verdoven is. Dus ik snap wel dat ze er zonder goede begeleiding niet af komen.de keuze om altijd drugs te gebruiken blijft een keuze, vrijwillig of niet.
Luister junk dit junk dat moet je zeker nie mee afkomen tegen ik sterker nog het is niet omdat ik er wel tegen kan en zelf maar eens om de zoveel maand een nachtje iv uitprobeer puur uit interesse en that's it persoonlijk vind ik zelf dat het je mindsetting is die er toe doet de term psychonaut is jou duidelijk ontgaan BTW 3mmc is wel zwakke rommel maar kan het begrijpen als je nooit echte 4mmc hebt gekend 🤣🤣🤣😂😜😜✌️✌️✌️Wat een onzin. Als je het slikt is het effect ook lekker.
Drugs spuiten is voor junks.
...,, .....,, ........Luister junk dit junk dat moet je zeker nie mee afkomen tegen ik sterker nog het is niet omdat ik er wel tegen kan en zelf maar eens om de zoveel maand een nachtje iv uitprobeer puur uit interesse en that's it persoonlijk vind ik zelf dat het je mindsetting is die er toe doet de term psychonaut is jou duidelijk ontgaan BTW 3mmc is wel zwakke rommel maar kan het begrijpen als je nooit echte 4mmc hebt gekend 🤣🤣🤣😂😜😜✌✌✌
Wat versta jij onder een junk vraag ik me dan af? Daar staat de manier van toedienen toch los van?Zelf weten. Ik vind spuiten wel junkiegedrag. Komen een hoop risico's bij kijken.
Het was niet mijn bedoeling om een discussie over de definitie van een junk uit te lokken.Wat versta jij onder een junk vraag ik me dan af? Daar staat de manier van toedienen toch los van?
Als ik moet gaan spuiten zodat ik dan ook een echte psychonaut ben, laat dan maar zitten.de term psychonaut is jou duidelijk ontgaan

Als het niet vrijwillig is, kan het natuurlijk geen keuze zijn.@Ganggang💯
Veruit de meeste junks hebben gewoon een dak boven hun hoofd hoor, zo ook mijn buren. (hij: methadon en bier, zij oxy crack en benzo's)
de keuze om altijd drugs te gebruiken blijft een keuze, vrijwillig of niet.
Je kunt toch gedwongen worden om een keus te maken.Als het niet vrijwillig is, kan het natuurlijk geen keuze zijn.
Dat is wat anders. Dan heeft de keuze alsnog meerdere opties.Je kunt toch gedwongen worden om een keus te maken.
Waar ik op doelde is hoe het brein van een verslaafde werkt. Helemaal bij verslaafden met een uitzichtloze situatie. Hun beloningsmechanisme maakt die keuze eigen voor hen ipv een rationeel besluit.Dat is wat anders. Dan heeft de keuze alsnog meerdere opties.
Dat bedoel ik, als de uikomst al vaststaat vanwege het beloningsmechanisme is er dus geen sprake van een keuze.Waar ik op doelde is hoe het brein van een verslaafde werkt. Helemaal bij verslaafden met een uitzichtloze situatie. Hun beloningsmechanisme maakt die keuze eigen voor hen ipv een rationeel besluit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."