Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.
Als je dit goedje gaat Snuiven, weet je gelijk dat je cravings krijgt.
Het lijkt alleen maar je dopamine te triggeren.
Waarbij je na een half uur al weer moet hebben.
Nu merk ikzelf bij slikken van 3mmc dat het veel meer euphorie opwekt. (dus wellicht meer serotonine release dan bij snuiven?)
Ik ben geen wetenschapper natuurlijk.
Maar uit me eigen testen merk ikzelf dat,
Wil je geleidelijk je dopamine en je serotonine releasen.
Dat 3mmc oraal te way to go is, wil je euphorie
Deze verschillen merk ik.
Op een dosering van max 250 mg
3mmc snuiven
+ helder in je hoofd,
+fous waaar je u tegen zegt
+ geen stijve kaken
+minder kater dan bij oraal (ik dan)
- cravings! Na een half uur al
- korte werkingsduur
- onrustig
- veel plassen
- kater wat het niet waard is
-gewoon nee
Oraal 3mmc
+ euphorie 👌
+ energy (je moet ineens heel veel gaan doen)
+emphatie
+gedachtenloop nieuwe ideeën
- stijve kaken
- veel plassen
- droge mond
- focus is minder (serotonine overhand)?
- kater (weet niet of het dit het allemaal waard is) 🤔