Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC en Etizolam

3-MMC en Etizolam

21 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ok. Knap dat je daarop de hele nacht bent wakker gebleven!
Ik zou wss vanmiddag al in slaap vallen 😴😴😴
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Veel mensen vinden 3mmc verslavend. Ik vind het zelf meevallen maar ik slik het dan ook meestal want het effect is intenser bij slikken dan bij snuiven. Snuiven zou verslavender zijn.
Klik om te vergroten...

Als je dit goedje gaat Snuiven, weet je gelijk dat je cravings krijgt.

Het lijkt alleen maar je dopamine te triggeren.

Waarbij je na een half uur al weer moet hebben.

Nu merk ikzelf bij slikken van 3mmc dat het veel meer euphorie opwekt. (dus wellicht meer serotonine release dan bij snuiven?)

Ik ben geen wetenschapper natuurlijk.

Maar uit me eigen testen merk ikzelf dat,
Wil je geleidelijk je dopamine en je serotonine releasen.

Dat 3mmc oraal te way to go is, wil je euphorie

Deze verschillen merk ik.
Op een dosering van max 250 mg

3mmc snuiven

+ helder in je hoofd,
+fous waaar je u tegen zegt
+ geen stijve kaken
+minder kater dan bij oraal (ik dan)

- cravings! Na een half uur al
- korte werkingsduur
- onrustig
- veel plassen
- kater wat het niet waard is
-gewoon nee


Oraal 3mmc

+ euphorie 👌
+ energy (je moet ineens heel veel gaan doen)
+emphatie
+gedachtenloop nieuwe ideeën

- stijve kaken
- veel plassen
- droge mond
- focus is minder (serotonine overhand)?
- kater (weet niet of het dit het allemaal waard is) 🤔

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."