Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeteste Etizolam met onbekende stof

Geteste Etizolam met onbekende stof

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHBismijnietdebaas zei:
Zopiclon is niks lorazepam s chill ma geen rc
Flualprazolam, nitrazepam, bromazepam, lorazepam , flunitrazepam vind ik de fijnste. Vind van rc benzos meeste niks
Klik om te vergroten...
klopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ook
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
klopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ook
Klik om te vergroten...
Xanax is slaperiger rotzooi, bromazepam heeft alles behalve hypnotiserend ... sorrt voor mn typen bn helemaal wauz als je wakker kunt blijven op goede flunitrazolam dan is wel oke, maar werd altjjd met blotter in mn mond wakker
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ajajaja kIw nu pas die tekst bij die 2cb fly van OP, meerder pillen met LL erop, je moet blij zijn als er LL opstaat
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHBismijnietdebaas zei:
Xanax is slaperiger rotzooi, bromazepam heeft alles behalve hypnotiserend ... sorrt voor mn typen bn helemaal wauz als je wakker kunt blijven op goede flunitrazolam dan is wel oke, maar werd altjjd met blotter in mn mond wakker
Klik om te vergroten...
Ja bromazepam is ook een goeie.Maar duur om te kopen.Flunitrazolam moet ik niet meer.O ja etizolam heb ik ook gehad,die doet wel iets
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#5
joetsie zei:
Ja bromazepam is ook een goeie.Maar duur om te kopen.Flunitrazolam moet ik niet meer.O ja etizolam heb ik ook gehad,die doet wel iets
Klik om te vergroten...
Bromazepam ia goedkool
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
joetsie zei:
Ja bromazepam is ook een goeie.Maar duur om te kopen.Flunitrazolam moet ik niet meer.O ja etizolam heb ik ook gehad,die doet wel iets
Klik om te vergroten...
Of je hebr slwchte Flunitrazolam. Neem blotters, zijn geel wn smaken vies. Maar flunitrazepam is wel lekkersws
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helaas mogen we niet over prijzen schrijven....
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#8
vader zei:
Hallo, ben een man, eind 40, en heb redelijk wat ervaring opgedaan in m'n leven met hoofdzakelijk cannabis en uppers.
Was al weer heel wat jaren (20 jaar) van het harde spul af, en het is me uiteindelijk ook gelukt om mijn THC cannabis gebruik (dagelijks vanaf mijn 13e) om te zetten in CBD cannabis gebruik.
Ik werk in 5-ploegen en heb sinds ik van de THC af ben altijd moeite gehad met inslapen (kan het me niet anders herinneren)
Het leek mij een oplossing om wat etizolam te bestellen om dit te tackelen, aangezien mijn huisarts mij in geen 100 jaar een benzo zou voorschrijven.
Bedoeling was om dan 1 á 2 keer per 10 dagen wat te nemen. Sowieso om op tijd naar bed te kunnen , vooraf aan de eerste ochtenddienst, en wellicht ook na de laatste nachtdienst.
Dus begin dit jaar 25 stuks á 1mg besteld in pellet/ pil vorm, en voor de grap ook maar een gram 3mmc meebesteld (dit had ik niet moeten doen met mijn verleden maar dat terzijde).

Ik ben 105kg en bijna 2 meter, bijna geen ervaring met benzo's (enkel een doosje seresta in de jaren '90) en de eerste 1mg Etizolam werkte heel erg goed.
Kreeg een zwaar hoofd en wilde echt alleen nog maar naar bed.
Toch vond ik , dat ik de volgende dag nog behoorlijk onder invloed was, groggy, lui, loom, slap.
Mede door de korte halfwaardetijd vond ik dit tegenvallen / had ik dit niet verwacht.

Nou werd ik er op gewezen dat er sinds maart een waarschuwing rondgaat over etizolam, https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc
Hier wordt vermeld dat er etizolam is getest (dacht dat RC benzo's niet getest konden worden?) en dat er naast etizolam ook nog een andere , onbekende stof is aangetroffen.

Hoe moet men dit nou lezen? dat bij het testen er nog een spike is , die men niet kan thuisbrengen? Dus vervuiling? of een andere werkzame stof?

Vraag me dus af of er misschien etizolam rondgaat met een langwerkende RC benzo gemengd, maar volgens mij was de onbekende stof dan niet onbekend ,maar geidentificeerd als zijnde een andere RC benzo.

Weet iemand hier op het forum meer van?

Moet zeggen dat ik ondertussen bij een andere vendor 2 pellets etizolam gratis had gekregen bij een zakje 3mmc, deze waren iets dikker en iets meer gebroken wit ipv spierwit, (en ook veel duurder dan mijn witte pellets) en volgens mij hadden deze dezelfde werking.
Klik om te vergroten...
Etizolam is geen rc, word gewoon voorgeschreven, en elke Etiz uit rc scene is wit met breuklijn, oops foutje zat in de war met breuklijn, alleen Flualprazolam heeft dat. Leg onder je tong en proef een beetje en hoe snel t smelt etc Etizolam smelt heel sloom.

wn waarom waarschuwing voor die groene LL 2cb fly? Die worden gewoon verkocht alz 2cb fly dus ik snap niet waarom die erbij staat? En die zijn 10mg

etiz geen breuklijn, spierwiit, smelt langzaam.
Flualprazolam fel geel, breuklijn, smelt snel ( slechte is lichte niet fel gele )
Clonazolam fel blauw, geen breuklijn, smelt normaal ( slechte is lichte kleur blauw en groter mj dan moeg je beiden gezien hebben )
Flunitrazolam heb ik alleen maar blotters gehad, gelige kleur blotters en vieze smaak.

sorry coor scheef typen heb 1mg flual op kijk dubbel lol
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb thuis ook etizolam, en andere rc's. Ik denk wel dat het goed is om er voorzichtig mee om te gaan. Want deze business heeft niet het beste voor met je gezondheid. Het zijn geen officiële medicijnen.

De testcentra zijn gesloten voor zover ik weet. Althans die bij ons.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo, ben een man, eind 40, en heb redelijk wat ervaring opgedaan in m'n leven met hoofdzakelijk cannabis en uppers.
Was al weer heel wat jaren (20 jaar) van het harde spul af, en het is me uiteindelijk ook gelukt om mijn THC cannabis gebruik (dagelijks vanaf mijn 13e) om te zetten in CBD cannabis gebruik.
Ik werk in 5-ploegen en heb sinds ik van de THC af ben altijd moeite gehad met inslapen (kan het me niet anders herinneren)
Het leek mij een oplossing om wat etizolam te bestellen om dit te tackelen, aangezien mijn huisarts mij in geen 100 jaar een benzo zou voorschrijven.
Bedoeling was om dan 1 á 2 keer per 10 dagen wat te nemen. Sowieso om op tijd naar bed te kunnen , vooraf aan de eerste ochtenddienst, en wellicht ook na de laatste nachtdienst.
Dus begin dit jaar 25 stuks á 1mg besteld in pellet/ pil vorm, en voor de grap ook maar een gram 3mmc meebesteld (dit had ik niet moeten doen met mijn verleden maar dat terzijde).

Ik ben 105kg en bijna 2 meter, bijna geen ervaring met benzo's (enkel een doosje seresta in de jaren '90) en de eerste 1mg Etizolam werkte heel erg goed.
Kreeg een zwaar hoofd en wilde echt alleen nog maar naar bed.
Toch vond ik , dat ik de volgende dag nog behoorlijk onder invloed was, groggy, lui, loom, slap.
Mede door de korte halfwaardetijd vond ik dit tegenvallen / had ik dit niet verwacht.

Nou werd ik er op gewezen dat er sinds maart een waarschuwing rondgaat over etizolam, https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc
Hier wordt vermeld dat er etizolam is getest (dacht dat RC benzo's niet getest konden worden?) en dat er naast etizolam ook nog een andere , onbekende stof is aangetroffen.

Hoe moet men dit nou lezen? dat bij het testen er nog een spike is , die men niet kan thuisbrengen? Dus vervuiling? of een andere werkzame stof?

Vraag me dus af of er misschien etizolam rondgaat met een langwerkende RC benzo gemengd, maar volgens mij was de onbekende stof dan niet onbekend ,maar geidentificeerd als zijnde een andere RC benzo.

Weet iemand hier op het forum meer van?

Moet zeggen dat ik ondertussen bij een andere vendor 2 pellets etizolam gratis had gekregen bij een zakje 3mmc, deze waren iets dikker en iets meer gebroken wit ipv spierwit, (en ook veel duurder dan mijn witte pellets) en volgens mij hadden deze dezelfde werking.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan 1van je eigen voorraad laten testen .?
Ik gebruik ze soms en werken prima.
uit eindelijk ben je bij RC altijd je eigen proefkonijn
En als je er loom en suf van wordt de dag erna een halve proberen !
Succes, ik weet er verder ook weinig over

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."