#1
klopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ookZopiclon is niks lorazepam s chill ma geen rc
Flualprazolam, nitrazepam, bromazepam, lorazepam , flunitrazepam vind ik de fijnste. Vind van rc benzos meeste niks
klopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ookZopiclon is niks lorazepam s chill ma geen rc
Flualprazolam, nitrazepam, bromazepam, lorazepam , flunitrazepam vind ik de fijnste. Vind van rc benzos meeste niks
Xanax is slaperiger rotzooi, bromazepam heeft alles behalve hypnotiserend ... sorrt voor mn typen bn helemaal wauz als je wakker kunt blijven op goede flunitrazolam dan is wel oke, maar werd altjjd met blotter in mn mond wakkerklopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ook
Ja bromazepam is ook een goeie.Maar duur om te kopen.Flunitrazolam moet ik niet meer.O ja etizolam heb ik ook gehad,die doet wel ietsXanax is slaperiger rotzooi, bromazepam heeft alles behalve hypnotiserend ... sorrt voor mn typen bn helemaal wauz als je wakker kunt blijven op goede flunitrazolam dan is wel oke, maar werd altjjd met blotter in mn mond wakker
Bromazepam ia goedkoolJa bromazepam is ook een goeie.Maar duur om te kopen.Flunitrazolam moet ik niet meer.O ja etizolam heb ik ook gehad,die doet wel iets
Of je hebr slwchte Flunitrazolam. Neem blotters, zijn geel wn smaken vies. Maar flunitrazepam is wel lekkerswsJa bromazepam is ook een goeie.Maar duur om te kopen.Flunitrazolam moet ik niet meer.O ja etizolam heb ik ook gehad,die doet wel iets
Etizolam is geen rc, word gewoon voorgeschreven, en elke Etiz uit rc scene is wit met breuklijn, oops foutje zat in de war met breuklijn, alleen Flualprazolam heeft dat. Leg onder je tong en proef een beetje en hoe snel t smelt etc Etizolam smelt heel sloom.Hallo, ben een man, eind 40, en heb redelijk wat ervaring opgedaan in m'n leven met hoofdzakelijk cannabis en uppers.
Was al weer heel wat jaren (20 jaar) van het harde spul af, en het is me uiteindelijk ook gelukt om mijn THC cannabis gebruik (dagelijks vanaf mijn 13e) om te zetten in CBD cannabis gebruik.
Ik werk in 5-ploegen en heb sinds ik van de THC af ben altijd moeite gehad met inslapen (kan het me niet anders herinneren)
Het leek mij een oplossing om wat etizolam te bestellen om dit te tackelen, aangezien mijn huisarts mij in geen 100 jaar een benzo zou voorschrijven.
Bedoeling was om dan 1 á 2 keer per 10 dagen wat te nemen. Sowieso om op tijd naar bed te kunnen , vooraf aan de eerste ochtenddienst, en wellicht ook na de laatste nachtdienst.
Dus begin dit jaar 25 stuks á 1mg besteld in pellet/ pil vorm, en voor de grap ook maar een gram 3mmc meebesteld (dit had ik niet moeten doen met mijn verleden maar dat terzijde).
Ik ben 105kg en bijna 2 meter, bijna geen ervaring met benzo's (enkel een doosje seresta in de jaren '90) en de eerste 1mg Etizolam werkte heel erg goed.
Kreeg een zwaar hoofd en wilde echt alleen nog maar naar bed.
Toch vond ik , dat ik de volgende dag nog behoorlijk onder invloed was, groggy, lui, loom, slap.
Mede door de korte halfwaardetijd vond ik dit tegenvallen / had ik dit niet verwacht.
Nou werd ik er op gewezen dat er sinds maart een waarschuwing rondgaat over etizolam, https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc
Hier wordt vermeld dat er etizolam is getest (dacht dat RC benzo's niet getest konden worden?) en dat er naast etizolam ook nog een andere , onbekende stof is aangetroffen.
Hoe moet men dit nou lezen? dat bij het testen er nog een spike is , die men niet kan thuisbrengen? Dus vervuiling? of een andere werkzame stof?
Vraag me dus af of er misschien etizolam rondgaat met een langwerkende RC benzo gemengd, maar volgens mij was de onbekende stof dan niet onbekend ,maar geidentificeerd als zijnde een andere RC benzo.
Weet iemand hier op het forum meer van?
Moet zeggen dat ik ondertussen bij een andere vendor 2 pellets etizolam gratis had gekregen bij een zakje 3mmc, deze waren iets dikker en iets meer gebroken wit ipv spierwit, (en ook veel duurder dan mijn witte pellets) en volgens mij hadden deze dezelfde werking.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."