Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeteste Etizolam met onbekende stof

Geteste Etizolam met onbekende stof

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb thuis ook etizolam, en andere rc's. Ik denk wel dat het goed is om er voorzichtig mee om te gaan. Want deze business heeft niet het beste voor met je gezondheid. Het zijn geen officiële medicijnen.

De testcentra zijn gesloten voor zover ik weet. Althans die bij ons.
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo, ben een man, eind 40, en heb redelijk wat ervaring opgedaan in m'n leven met hoofdzakelijk cannabis en uppers.
Was al weer heel wat jaren (20 jaar) van het harde spul af, en het is me uiteindelijk ook gelukt om mijn THC cannabis gebruik (dagelijks vanaf mijn 13e) om te zetten in CBD cannabis gebruik.
Ik werk in 5-ploegen en heb sinds ik van de THC af ben altijd moeite gehad met inslapen (kan het me niet anders herinneren)
Het leek mij een oplossing om wat etizolam te bestellen om dit te tackelen, aangezien mijn huisarts mij in geen 100 jaar een benzo zou voorschrijven.
Bedoeling was om dan 1 á 2 keer per 10 dagen wat te nemen. Sowieso om op tijd naar bed te kunnen , vooraf aan de eerste ochtenddienst, en wellicht ook na de laatste nachtdienst.
Dus begin dit jaar 25 stuks á 1mg besteld in pellet/ pil vorm, en voor de grap ook maar een gram 3mmc meebesteld (dit had ik niet moeten doen met mijn verleden maar dat terzijde).

Ik ben 105kg en bijna 2 meter, bijna geen ervaring met benzo's (enkel een doosje seresta in de jaren '90) en de eerste 1mg Etizolam werkte heel erg goed.
Kreeg een zwaar hoofd en wilde echt alleen nog maar naar bed.
Toch vond ik , dat ik de volgende dag nog behoorlijk onder invloed was, groggy, lui, loom, slap.
Mede door de korte halfwaardetijd vond ik dit tegenvallen / had ik dit niet verwacht.

Nou werd ik er op gewezen dat er sinds maart een waarschuwing rondgaat over etizolam, https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc
Hier wordt vermeld dat er etizolam is getest (dacht dat RC benzo's niet getest konden worden?) en dat er naast etizolam ook nog een andere , onbekende stof is aangetroffen.

Hoe moet men dit nou lezen? dat bij het testen er nog een spike is , die men niet kan thuisbrengen? Dus vervuiling? of een andere werkzame stof?

Vraag me dus af of er misschien etizolam rondgaat met een langwerkende RC benzo gemengd, maar volgens mij was de onbekende stof dan niet onbekend ,maar geidentificeerd als zijnde een andere RC benzo.

Weet iemand hier op het forum meer van?

Moet zeggen dat ik ondertussen bij een andere vendor 2 pellets etizolam gratis had gekregen bij een zakje 3mmc, deze waren iets dikker en iets meer gebroken wit ipv spierwit, (en ook veel duurder dan mijn witte pellets) en volgens mij hadden deze dezelfde werking.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan 1van je eigen voorraad laten testen .?
Ik gebruik ze soms en werken prima.
uit eindelijk ben je bij RC altijd je eigen proefkonijn
En als je er loom en suf van wordt de dag erna een halve proberen !
Succes, ik weet er verder ook weinig over
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHBismijnietdebaas zei:
Etizolam is geen rc, word gewoon voorgeschreven, en elke Etiz uit rc scene is wit met breuklijn, oops foutje zat in de war met breuklijn, alleen Flualprazolam heeft dat. Leg onder je tong en proef een beetje en hoe snel t smelt etc Etizolam smelt heel sloom.

wn waarom waarschuwing voor die groene LL 2cb fly? Die worden gewoon verkocht alz 2cb fly dus ik snap niet waarom die erbij staat? En die zijn 10mg

etiz geen breuklijn, spierwiit, smelt langzaam.
Flualprazolam fel geel, breuklijn, smelt snel ( slechte is lichte niet fel gele )
Clonazolam fel blauw, geen breuklijn, smelt normaal ( slechte is lichte kleur blauw en groter mj dan moeg je beiden gezien hebben )
Flunitrazolam heb ik alleen maar blotters gehad, gelige kleur blotters en vieze smaak.

sorry coor scheef typen heb 1mg flual op kijk dubbel lol
Klik om te vergroten...
Je mag pp. dus neem paar mensen nee. En laag als tertsen,
En is het fout Boel, dm me please, en je maten hier .
Wie en waar
En de leiding is dan klokkenluider, voor ons fijne ream die het save wil doen,

Stel we wisten.dingen , foutjes. En er gaat een aan... ik wik eerlijk heid op tafel mist bewezen via test rapporten
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHBismijnietdebaas zei:
Etizolam is geen rc, word gewoon voorgeschreven, en elke Etiz uit rc scene is wit met breuklijn, oops foutje zat in de war met breuklijn, alleen Flualprazolam heeft dat. Leg onder je tong en proef een beetje en hoe snel t smelt etc Etizolam smelt heel sloom.

wn waarom waarschuwing voor die groene LL 2cb fly? Die worden gewoon verkocht alz 2cb fly dus ik snap niet waarom die erbij staat? En die zijn 10mg

etiz geen breuklijn, spierwiit, smelt langzaam.
Flualprazolam fel geel, breuklijn, smelt snel ( slechte is lichte niet fel gele )
Clonazolam fel blauw, geen breuklijn, smelt normaal ( slechte is lichte kleur blauw en groter mj dan moeg je beiden gezien hebben )
Flunitrazolam heb ik alleen maar blotters gehad, gelige kleur blotters en vieze smaak.

sorry coor scheef typen heb 1mg flual op kijk dubbel lol
Klik om te vergroten...
Wat vind ik dit een goede uitleg!Eindelijk iemand die er meer van weet.Wat versta jij onder slechte rc?Ik gebruik clonazepam,die ik koop.Lorazepam,zoplicon en een antidpresivia van de arts.Slik jij ook antdepressiva?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Etizolam en andere (benzo)diazepinen werken op zich goed waarvoor ze worden ingenomen: kalmeren en helpen slapen. Alleen het probleem is dat de middelen daarna juist weer onrustige gevoelens en slapeloosheid kunnen veroorzaken.
Bij ploegendiensten kan ik me wel voorstellen dat het af en toe wel handig kan zijn; omdat je meer controle krijgt over wanneer je kunt slapen. Alleen de kwaliteit van de slaap gaat inderdaad omlaag. Dus je wordt inderdaad slaperiger wakker. Maar ook de dagen na inname van etizolam kan je merken dat je minder goed slaapt. Ook kan je na het slapen nog wat onder invloed zijn, waardoor het gevaarlijk is om met de auto naar het werk te gaan of op je werk machines te besturen.

Daarnaast veroorzaken (benzo)diazepinen geheugenverlies. Dat is een van de grootste valkuilen, omdat je dus vergeet wanneer je ze inneemt. Daarom is het essentieel dat je opschrijft wanneer je hoeveel inneemt. Als je 1 dosis per 10 dagen inneemt dan zal je niet zo snel lichamelijk afhankelijk raken. Maar als je vergeet dat je die week al (een paar) keer etizolam hebt ingenomen, dan kan je dus wel afhankelijk raken terwijl je denkt dat je je aan een streng schema houdt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
De testcentra zijn gesloten voor zover ik weet. Althans die bij ons.
Klik om te vergroten...
Er zijn weer een flink aantal testpunten open. Met als aanvullend voordeel dat je nu meer samples kan inleveren en dat die (bijna) allemaal naar het lab worden gestuurd omdat ze nog wat capaciteit over hebben :wink:

drugs-test.nl | Beperkt drugs testen tijdens huidige lockdown (info verouderd, zie kaart voor actuele openingstijden

Update Zie de kaart onder
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
joetsie zei:
Wat vind ik dit een goede uitleg!Eindelijk iemand die er meer van weet.Wat versta jij onder slechte rc?Ik gebruik clonazepam,die ik koop.Lorazepam,zoplicon en een antidpresivia van de arts.Slik jij ook antdepressiva?
Klik om te vergroten...
Wat vind je er zo goed aan? Ik kan er persoonlijk geen touw aan vastknopen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHBismijnietdebaas zei:
en elke Etiz uit rc scene is wit met breuklijn
Klik om te vergroten...

Dan mogen veel mensen hun eti's weggooien. Ken er zat veel die blauwe hebben. En enkele zonder breuklijnen. Zoals ikzelf.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Etizolam en andere (benzo)diazepinen werken op zich goed waarvoor ze worden ingenomen: kalmeren en helpen slapen. Alleen het probleem is dat de middelen daarna juist weer onrustige gevoelens en slapeloosheid kunnen veroorzaken.
Bij ploegendiensten kan ik me wel voorstellen dat het af en toe wel handig kan zijn; omdat je meer controle krijgt over wanneer je kunt slapen. Alleen de kwaliteit van de slaap gaat inderdaad omlaag. Dus je wordt inderdaad slaperiger wakker. Maar ook de dagen na inname van etizolam kan je merken dat je minder goed slaapt. Ook kan je na het slapen nog wat onder invloed zijn, waardoor het gevaarlijk is om met de auto naar het werk te gaan of op je werk machines te besturen.

Daarnaast veroorzaken (benzo)diazepinen geheugenverlies. Dat is een van de grootste valkuilen, omdat je dus vergeet wanneer je ze inneemt. Daarom is het essentieel dat je opschrijft wanneer je hoeveel inneemt. Als je 1 dosis per 10 dagen inneemt dan zal je niet zo snel lichamelijk afhankelijk raken. Maar als je vergeet dat je die week al (een paar) keer etizolam hebt ingenomen, dan kan je dus wel afhankelijk raken terwijl je denkt dat je je aan een streng schema houdt.
Klik om te vergroten...
Jaha dat weet ik ook wel
🐺PsyTekz zei:
Dan mogen veel mensen hun eti's weggooien. Ken er zat veel die blauwe hebben. En enkele zonder breuklijnen. Zoals ikzelf.
Klik om te vergroten...
ik heb met breuklijn
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Wat vind je er zo goed aan? Ik kan er persoonlijk geen touw aan vastknopen.
Klik om te vergroten...
Hij weet veel van benzo,s
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
ik heb met breuklijn
Klik om te vergroten...

Mijne zonder. Voel je dan effectief iets van een halve? Meestal is dat toch maar 1mg.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
Mijne zonder. Voel je dan effectief iets van een halve? Meestal is dat toch maar 1mg.
Klik om te vergroten...
Jaaaa hij werkt goed!Ik heb ze van 05 mg.Maar ik snuif niet,gebruik geen speed,geen wiet
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#14
GHBismijnietdebaas zei:
wn waarom waarschuwing voor die groene LL 2cb fly? Die worden gewoon verkocht alz 2cb fly dus ik snap niet waarom die erbij staat? En die zijn 10mg
Klik om te vergroten...
Op deze lijst staan denk ik veel pillen die verkocht worden als zijnde stofje X, terwijl je dus stofje Y krijgt.
B.v. XTC; en waar je dus MDMA verwacht als werkzame stof.
Of als zijnde echte 2-CB.

Dat laatste kijk ik ook niet van op, er is volgens mij nog steeds een grote markt voor 2-CB aangezien ik kortgeleden prachtig mooi gedrukte 2-CB pillen voorbij zag komen in '2Cb' vorm/logo.
En dan krijg je dus geen MDMA zoals je verwacht (of 2-CB) maar 2-CB-fly of een (vervuilde) 4-F varianten mix, of een pil met Pentylone-wat-dat-ook-moge-zijn, of zelfs een pil met meerdere onbekende stoffen.

Die groene (legale) Lizard Labs pillen worden waarschijnlijk als de originele, illegale (echte) 2-CB verkocht, maar bevatten dus in werkelijkheid 2-CB-fly.
Kan me voorstellen dat niet iedereen het LL logo (her)kent.

De Etizolam staat er bij omdat je Etizolam verwacht te hebben gekocht , maar je krijgt dus Etizolam met iets anders gecombineerd? of zelfs geen Etizolam, maar iets anders? En die 'andere stof' is niet geidentificeerd ? (hoe moet ik die waarschuwing nou lezen...)


Mijn hypothese was:
Er zijn groothandelaren die een stuk of 10 RC benzo's in stock hebben, maar als het overgrote gedeelte Eti en Clonazolam is , en evt. nog wat Flual en Flunitrazolam wat er verkocht wordt dan kan ik me indenken dat als je al een paar jaar een grote zak van de minder gangbare hebt liggen (b.v. omdat niemand op een halfwaarde tijd van 140 uur zit te wachten), je misschien geneigd bent om een mixje te maken.

Zoals al eerder vermeld vind ik mijn Etizolam veel te lang doorwerken ,vooral lichamelijk. en dan bedoel ik niet lekker ontspannen ,maar gewoon lui. futloos. Terwijl ik op mijn werk met tijd en wijlen even flink met de handjes uit de mouwen moet en dat is dan niet echt handig.
Dat was ook dé reden waarom ik uitendelijk met THC ben gestopt, de dag erna. het uit bed komen (alhoewel dat meer geestelijk was) de welbekende houten kop, geheugen als een zeef, enz.

Ondertussen door wat verder lezen, (o.a. op reddit enz.) toch voor mezelf kunnen bevestigen dat dit , toch wel lange 'nagevoel' , een eigenschap is van Etizolam; ondanks de korte halfwaardetijd.
Jammer! eerste werkdag moet ik er om 04.15 uit, na 4 dagen weekend, en dan moet ik toch wel uiterlijk om 21.00/21.30 naar bed die dag ervoor.
Hoopte fris en fruitig wakker te worden. uitgerust gevoel. Helaas dus niet.

Vroeger, lang geleden ooit een paar keer Temesta genomen na een lang-weekendje xtc en speed bingen, en dat was toendertijd echt een wondermiddel wat betreft inslapen (Uberhaubt kunnen slapen) en écht fris en uitgerust wakker worden.

Ben/ blijf toch wel érg benieuwd naar de 'onbekende stof' waar de waarschuwing over bericht.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
Wat vind ik dit een goede uitleg!Eindelijk iemand die er meer van weet.Wat versta jij onder slechte rc?Ik gebruik clonazepam,die ik koop.Lorazepam,zoplicon en een antidpresivia van de arts.Slik jij ook antdepressiva?
Klik om te vergroten...
Ja die slik ik.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#16
vader zei:
Op deze lijst staan denk ik veel pillen die verkocht worden als zijnde stofje X, terwijl je dus stofje Y krijgt.
B.v. XTC; en waar je dus MDMA verwacht als werkzame stof.
Of als zijnde echte 2-CB
Klik om te vergroten...
Dat is gewoon 10mg 2c-b-fly....

is niet de schuls van de maker die het wel als fly verkoopt.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
GHBismijnietdebaas zei:
Ja die slik ik.
Klik om te vergroten...
die helpen goed
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
die helpen goed
Klik om te vergroten...
Zopiclon is niks lorazepam s chill ma geen rc
Flualprazolam, nitrazepam, bromazepam, lorazepam , flunitrazepam vind ik de fijnste. Vind van rc benzos meeste niks
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
GHBismijnietdebaas zei:
Zopiclon is niks lorazepam s chill ma geen rc
Flualprazolam, nitrazepam, bromazepam, lorazepam , flunitrazepam vind ik de fijnste. Vind van rc benzos meeste niks
Klik om te vergroten...
klopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ook
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#20
joetsie zei:
klopt.Ik vind alprazolam de beste.Flual heb ik gehad,en flunitrazelam ook
Klik om te vergroten...
Xanax is slaperiger rotzooi, bromazepam heeft alles behalve hypnotiserend ... sorrt voor mn typen bn helemaal wauz als je wakker kunt blijven op goede flunitrazolam dan is wel oke, maar werd altjjd met blotter in mn mond wakker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."