wn waarom waarschuwing voor die groene LL 2cb fly? Die worden gewoon verkocht alz 2cb fly dus ik snap niet waarom die erbij staat? En die zijn 10mg
Op deze lijst staan denk ik veel pillen die verkocht worden als zijnde stofje X, terwijl je dus stofje Y krijgt.
B.v. XTC; en waar je dus MDMA verwacht als werkzame stof.
Of als zijnde echte 2-CB.
Dat laatste kijk ik ook niet van op, er is volgens mij nog steeds een grote markt voor 2-CB aangezien ik kortgeleden prachtig mooi gedrukte 2-CB pillen voorbij zag komen in '2Cb' vorm/logo.
En dan krijg je dus geen MDMA zoals je verwacht (of 2-CB) maar 2-CB-fly of een (vervuilde) 4-F varianten mix, of een pil met Pentylone-wat-dat-ook-moge-zijn, of zelfs een pil met meerdere onbekende stoffen.
Die groene (legale) L
izard L
abs pillen worden waarschijnlijk als de originele, illegale (echte) 2-CB verkocht, maar bevatten dus in werkelijkheid 2-CB-fly.
Kan me voorstellen dat niet iedereen het LL logo (her)kent.
De Etizolam staat er bij omdat je Etizolam verwacht te hebben gekocht , maar je krijgt dus Etizolam met iets anders gecombineerd? of zelfs geen Etizolam, maar iets anders? En die 'andere stof' is niet geidentificeerd ? (hoe moet ik die waarschuwing nou lezen...)
Mijn hypothese was:
Er zijn groothandelaren die een stuk of 10 RC benzo's in stock hebben, maar als het overgrote gedeelte Eti en Clonazolam is , en evt. nog wat Flual en Flunitrazolam wat er verkocht wordt dan kan ik me indenken dat als je al een paar jaar een grote zak van de minder gangbare hebt liggen (b.v. omdat niemand op een halfwaarde tijd van 140 uur zit te wachten), je misschien geneigd bent om een mixje te maken.
Zoals al eerder vermeld vind ik mijn Etizolam veel te lang doorwerken ,vooral lichamelijk. en dan bedoel ik niet lekker ontspannen ,maar gewoon lui. futloos. Terwijl ik op mijn werk met tijd en wijlen even flink met de handjes uit de mouwen moet en dat is dan niet echt handig.
Dat was ook
dé reden waarom ik uitendelijk met THC ben gestopt, de dag erna. het uit bed komen (alhoewel dat meer geestelijk was) de welbekende houten kop, geheugen als een zeef, enz.
Ondertussen door wat verder lezen, (o.a. op reddit enz.) toch voor mezelf kunnen bevestigen dat dit , toch wel lange 'nagevoel' , een eigenschap is van Etizolam; ondanks de korte halfwaardetijd.
Jammer! eerste werkdag moet ik er om 04.15 uit, na 4 dagen weekend, en dan moet ik toch wel uiterlijk om 21.00/21.30 naar bed die dag ervoor.
Hoopte fris en fruitig wakker te worden. uitgerust gevoel. Helaas dus niet.
Vroeger, lang geleden ooit een paar keer Temesta genomen na een lang-weekendje xtc en speed bingen, en dat was toendertijd echt een wondermiddel wat betreft inslapen (Uberhaubt kunnen slapen) en écht fris en uitgerust wakker worden.
Ben/ blijf toch wel érg benieuwd naar de 'onbekende stof' waar de waarschuwing over bericht.