Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerdoseren 2-FMA na 6 uur

Herdoseren 2-FMA na 6 uur

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vanochtend 50mg 2-FMA oraal ingenomen, lekker gevoel. Echter doordat ik vanavond op bezoek ga bij een vriend van me en we wat langer willen doorgaan (niets voorhanden behalve 2-FMA) vraag ik me af of het kwaad kan 6 uur na de eerste dosis nogmaals 50mg in te nemen. Iemand ervaring?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iets langer gewacht
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
MisterH zei:
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Klik om te vergroten...
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#4
Samantha1980 zei:
Sla ik die over check !!! Kratom is een booster in lage dosis, ben je er bekend mee ?
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb super white gekocht. Dosering ben ik nog zoekende in.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anne M Dexter zei:
hey maat, nee, dan ben je jezelf aan t opfokken tot en met . Ik heb @Stonologie gevraagd voor wijze raad. En 10 mg is genoeg om niet onrustig te worden , focus te hebben en te kunnen leren of werken, voor plezier zou ik dit middel niet nemen . Gaat tegen je werken en je slaapt niet. Probeer altijd , altijd de laagste dosis en geef het die dag een kans. Stop voor 18.00 . Werkt uren door als je gewoon wil slapen ook.
Klik om te vergroten...
het ging over 2-fma tog? 70 mg om de 3 uurtjes max 3 keer
of hadden jullie het over 3-fa 2-fa 3-fma ?
mijn reactie ging over: herdoseren van 2-fma
had er even bij moeten zetten dat het 70 mg 2-fma was
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
MisterH zei:
Die rustige werking heb ik met 50mg ook, wel iets meer euforie. Vandaag ook 4F-MPH geprobeerd, 15mg oraal. Geen succes, hele dag hoofdpijn (inname om 13.00, voldoende vocht). Hoofdpijn nog niet gezakt. Morgen Kratom proberen.
Klik om te vergroten...
Zelfde! Ik neem ook wel eens 2-FMA en het verschil met 4F-MPH is als licht en donker. Hoofdpijn, brainzaps en rillingen, niet kunnen slapen ook erdoor. Ik zal het nog eens proberen met een iets andere dosis... Maar ik voorzover met 4F-MPH nog geen fijn effect gemerkt.
B
Bilnaat acrobaat 666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...
Heb gisteravond in totaal 200 mg 2FA oraal tot mij genomen en het gaf wel een paar uurtjes een boost. Wel lachen spul maar verder wel vrij mild eerlijkgezegd. Heb vervolgens om 02:00 uur 1mg etizolam genomen en heerlijk getukt. Vandaag ook zoals gewoonlijk weer lopen knallen. :)
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...

Persoonlijk is 2fma voor mij een stimulant waarbij je ā€˜lekker in je vel’ zit. 3fa vond ik persoonlijk minder maar denk dat ik een slechte batch ervan heb als ik verhalen van sommigen lees.
2fma vond ik opzichzelfstaande fijner dan alleen 3fa. 3fa werd bij mij pas leuk icm alcohol.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Kijk aan, dat heb ik idd gezegd. Vele denken ohjoh 10mg voel je niet eens, maar het is zeker genoeg voor productiviteit. Fijn dat het ook voor jou werkt op die dosis!
Bijwerkingen zijn ook zeer onwaarschijnlijk op dat soort dosissen:)

Niet voor ADD trouwens, als je het over mij had haha
Klik om te vergroten...
Ik had een keer 30 milligram 2-FMA genomen en dat was wel echt te veel om nog functioneel genoemd te kunnen worden. Ik vond het wel een aardige recreatieve roes en kreeg best last van cravings om steeds meer te pakken omdat die lekkere roes maar 1,5 uur duurde en de stimulatie een uurtje of 6-7.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ik had een keer 30 milligram 2-FMA genomen en dat was wel echt te veel om nog functioneel genoemd te kunnen worden. Ik vond het wel een aardige recreatieve roes en kreeg best last van cravings om steeds meer te pakken omdat die lekkere roes maar 1,5 uur duurde en de stimulatie een uurtje of 6-7.
Klik om te vergroten...
Jep exact! Ik kan boven die dosis alleen nog maar chaotisch schoonmaken. Maar geen concentratie om bijvoorbeeld leerwerk te doen, of andere dingen waarbij je je koppie erbij moet houden. Gebruik dan koffie of 10mg.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#11
En ? Ging dat goed,,.. ik ken het alleen van naam 30 mg 2 FMA pellets ,
Functioneren kan je dus gewoon, niet van de wereld.?
hoe kan je het t best omschrijven , wat het doet met je hoofd. En je lichaam .
Ben nieuwsgierig. Wil eens wat anders dan oxy slaapmiddel of 3 MMC
Die is prima maar te intens en soms wordt er juist wat angstig van,

Is 2FMA meer een chill pill. Zonder de slaap behoefte van pammetjes en vele benzo

Trusten
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#12
Samantha1980 zei:
En ? Ging dat goed,,.. ik ken het alleen van naam 30 mg 2 FMA pellets ,
Functioneren kan je dus gewoon, niet van de wereld.?
hoe kan je het t best omschrijven , wat het doet met je hoofd. En je lichaam .
Ben nieuwsgierig. Wil eens wat anders dan oxy slaapmiddel of 3 MMC
Die is prima maar te intens en soms wordt er juist wat angstig van,

Is 2FMA meer een chill pill. Zonder de slaap behoefte van pammetjes en vele benzo

Trusten
Klik om te vergroten...
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeĆÆne dus.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
MisterH zei:
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeĆÆne dus.
Klik om te vergroten...

Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ā€˜strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
MisterH zei:
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeĆÆne dus.
Klik om te vergroten...

Roze Olifant zei:
Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ā€˜strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn.
[/QUOTE

Daar zit wat in, qua stimulans werkdruk , zijn er veiligere middelen zoals Kratom WITTE STRAIN .
Maakt je hoofd helder en scherp, je voelt je fitter en energieker , plantaardige opiaat .
Maar als jij het zo kan doen en je fijn voelt, misschien eens 1/2 dosis proberen , gewoon je ding doen, šŸ€šŸ‘šŸ¼
Klik om te vergroten...
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Ik wil niet teveel de moraalridder uithangen maar denk je niet dat dit een slippery slope is? Ik heb zelf geen ervaring met 2-FMA maar voor zover mijn kennis rijkt is dit een behoorlijk sterke stimulant, in elk geval sterker dan medicamenten zoals methylfenidaat bijvoorbeeld. De dosis die jij neemt is volgens PsychonautWiki ā€˜strong’. Dat vind ik nogal wat, om dat te gaan nemen op (drukkere) werkdagen. Straks zit je aan een functionele afhankelijkheid vast. En dan is er ook nog best weinig over die RC’s bekend op langere termijn.
Klik om te vergroten...
Klopt wel, drukkere dagen zijn echter wel een uitzondering. Een a twee keer per maand. Ik gebruik het wel oraal en heb het idee dat het bij mij niet zo sterk werkt. Wellicht ook door mijn fysiek, 1.86 en 100kg.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
M
MisterHLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kratom ken ik niet, ik ga het proberen.

Excuus voor de dubbele berichten, ik zie net hoe het wel moet.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrloverdj zei:
Welke effecten ervaren jullie bij 2FA/2FMA?
Klik om te vergroten...
Net zoals alle amfetamines voel ik niet anders dan alsof ik uitgeslapen ben, altijd nasaal genomen. Enkel 4fa heb ik oraal geprobeerd. Gaf een ander effect dan nasaal.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#19
MisterH zei:
Ging perfect, ik heb sinds kort een nieuwe baan en op dagen met veel vergaderingen neem ik af en toe een 50mg pallet in de ochtend en soms bij wat later in de middag. Wel merk ik dat de combinatie met koffie niet prettig is en je veel aan je vochthuishouding moet doen.

Functioneel zonder cafeĆÆne dus.
Klik om te vergroten...
Ik heb vandaag 10 mg afgewogen en na een klein uur merkte ik ( 16.30) de energieke werking , nu 17.50 nog steeds een uplifted feeling. Genoeg voor mijn gevoel. Blij dat ik niet meer heb genomen, ik las bij een andere gebruiker dat hij 10 mg nam voor focus , add. Dus dat heb ik eerst nu aangehouden . En voel geen behoefte aan meer. Side note, ik heb vanmorgen 5 mg oxycodon gehad, ( op recept huisarts voor chronische pijn) .
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Samantha1980 zei:
Ik heb vandaag 10 mg afgewogen en na een klein uur merkte ik ( 16.30) de energieke werking , nu 17.50 nog steeds een uplifted feeling. Genoeg voor mijn gevoel. Blij dat ik niet meer heb genomen, ik las bij een andere gebruiker dat hij 10 mg nam voor focus , add. Dus dat heb ik eerst nu aangehouden . En voel geen behoefte aan meer. Side note, ik heb vanmorgen 5 mg oxycodon gehad, ( op recept huisarts voor chronische pijn) .
Klik om te vergroten...
Klinkt dus echt wel als een productief stofje . In lage dosis iedergeval.
Mijn interesse is gewekt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."