#1
Ik heb vanochtend 50mg 2-FMA oraal ingenomen, lekker gevoel. Echter doordat ik vanavond op bezoek ga bij een vriend van me en we wat langer willen doorgaan (niets voorhanden behalve 2-FMA) vraag ik me af of het kwaad kan 6 uur na de eerste dosis nogmaals 50mg in te nemen. Iemand ervaring?