Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FDCK. En dan nu: de K.K.

2FDCK. En dan nu: de K.K.

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opiaten. Oxcycodon, morfine.
In mindere mate tramadol.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Opiaten. Oxcycodon, morfine.
In mindere mate tramadol.
Klik om te vergroten...
Ja, oxycodon vind ik ook wel lekker. Jammer alleen dat de euforie zo kort aanhoudt..

Morfine heb ik in hoge dosis geslikt, maar voelde er amper wat van. Ik was wel oxycodon gewend, dus misschien was mijn verwachting wat hoog.

Tramadol heb ik nog nooit hoog genoeg gedoseerd. Ik ben er wel eens misselijk van geworden op 150 mg.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan idd met tramadol....zeker niet overdoseren!
Oxcycodon geeft mij een tijdje een goed humeur, dit geldt ook voor methadon.
Van beide moet ik dan wel heel veel innemen...
En er is lastig aan te komen.
Heroïne is en blijft absoluut no go.
Nooit, dus.
Morfine moet jeveigenlijk intra musculair injecteren.
Dan ben je lang, lang onder zeil...
Maar ik heb iets tegen naalden. Jammer maar helaas.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je wel eens speed (gewone amfetamine) geprobeerd? Dat geeft mij extreem veel euforie.. Maar ook wel plafonddiensten..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stimulanten zijn niks voor mij.
Ik heb nogal qua wakker liggen zeer slechte ervaringen.
Ik heb meer dan 6 weken practisch niet geslapen in mijn werk, dat werd hallucineren zonder enig middelengebruik.
Dat wil ik niet meer.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Stimulanten zijn niks voor mij.
Ik heb nogal qua wakker liggen zeer slechte ervaringen.
Ik heb meer dan 6 weken practisch niet geslapen in mijn werk, dat werd hallucineren zonder enig middelengebruik.
Dat wil ik niet meer.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik wel begrijpen dan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daarom ben ik zoekende naar een echt goede rc...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."