Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CC veiligheid en dosering

2CC veiligheid en dosering

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
o
opeenzondagLid
01-01-2024, 00:00
#1
Overigens heb ik vanochtend een Monster drankje op met Carnitine en Ginseng, wellicht een domme vraag maar kan dit kwaad? Ginseng zou net als 2CC werking hebben op serotonine.
o
opeenzondagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore_frk zei:
Dit gaat toch over 2C-E, of zie ik dat verkeerd?

Ik heb tot op heden zonder te testen al een flink aantal keer 2C-C genomen. Ik vind 20 mg zelf een beetje te weinig en neem altijd 40 mg. Aanrader: neem eerst wat MDMA erbij om deze heerlijk te flippen!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie! Klopt, je hebt gelijk. Alleen ik vind het alsnog spannend nu ik dat heb gelezen. Jij hebt 2CC ook online bij een vendor gekocht?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
opeenzondag zei:
Ik heb 2CC besteld van een bekende online vendor van wie ik de naam niet mag noemen. De trip staat voor vandaag gepland, dus ik ben niet meer in de gelegenheid om te testen. Na het lezen van dit topic, maak ik me toch wat zorgen: 2c-s/waarschuwing-2c-e-t2086.html. Is 2CC een stof die een grote potentie heeft om mee gerommeld te worden? Ik vroeg me verder af welke dosering jullie zouden aanraden als 1e keer. Ik heb pellets van 30mg, maar zou natuurlijk ook met 20 mg kunnen starten. Greetzz
Klik om te vergroten...
Je kan research chemicals gewoon laten testen. Zo kom je erachter of ermee gerommeld is :wink:

2C-C is in lage doseringen niet erg spannend. Dat is ook (een van de) reden(en) dat Shulgun er niet zo positief over is in zijn boek PIHKAL. Ik vind het zelf leuk worden vanaf 40 milligram en ik zou het nog eens op 70 willen proberen.

Over de risico's van 2C-C is haast niks bekend, want het is een research chemical, en ook nog eentje die heel weinig wordt gebruikt. Als je dit spul neemt dan ben je dus ons proefkonijn die even gaat uitzoeken wat voor effecten we kunnen verwachten, zowel positief als negatief en zowel korte termijn als mogelijk blijvend.

Hardcore_frk zei:
Aanrader: neem eerst wat MDMA erbij om deze heerlijk te flippen!
Klik om te vergroten...
Zeker bij de eerste keer gebruik zou ik combinatiegebruik juist afraden.
o
opeenzondagLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Je kan research chemicals gewoon laten testen. Zo kom je erachter of ermee gerommeld is :wink:

2C-C is in lage doseringen niet erg spannend. Dat is ook (een van de) reden(en) dat Shulgun er niet zo positief over is in zijn boek PIHKAL. Ik vind het zelf leuk worden vanaf 40 milligram en ik zou het nog eens op 70 willen proberen.

Over de risico's van 2C-C is haast niks bekend, want het is een research chemical, en ook nog eentje die heel weinig wordt gebruikt. Als je dit spul neemt dan ben je dus ons proefkonijn die even gaat uitzoeken wat voor effecten we kunnen verwachten, zowel positief als negatief en zowel korte termijn als mogelijk blijvend.


Zeker bij de eerste keer gebruik zou ik combinatiegebruik juist afraden.
Klik om te vergroten...
Ik ben een weekend weg met vrienden, dus de tijd om te testen is er helaas niet meer. Je maakt me er niet geruster op, hahaha! Het stomme (of niet) is dat de angst er nu vooral in zit, omdat ik voor het eerst iets bij een online RC vendor heb besteld. Voelt toch wat shady allemaal. De enkele keer dat ik vroeger XTC gebruikte, van de lokale hosselaar, had ik dat helemaal niet, terwijl het risico net zo groot is.
o
opeenzondagLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Je kan research chemicals gewoon laten testen. Zo kom je erachter of ermee gerommeld is :wink:

2C-C is in lage doseringen niet erg spannend. Dat is ook (een van de) reden(en) dat Shulgun er niet zo positief over is in zijn boek PIHKAL. Ik vind het zelf leuk worden vanaf 40 milligram en ik zou het nog eens op 70 willen proberen.

Over de risico's van 2C-C is haast niks bekend, want het is een research chemical, en ook nog eentje die heel weinig wordt gebruikt. Als je dit spul neemt dan ben je dus ons proefkonijn die even gaat uitzoeken wat voor effecten we kunnen verwachten, zowel positief als negatief en zowel korte termijn als mogelijk blijvend.


Zeker bij de eerste keer gebruik zou ik combinatiegebruik juist afraden.
Klik om te vergroten...
Weet jij heel toevallig of er interactie is tussen Ginseng en 2CC?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
opeenzondag zei:
Overigens heb ik vanochtend een Monster drankje op met Carnitine en Ginseng, wellicht een domme vraag maar kan dit kwaad? Ginseng zou net als 2CC werking hebben op serotonine.
Klik om te vergroten...
Als dit al effect zal hebben, zal dit minimaal zijn. Ik drink ook vaak genoeg dit soort drankjes en er is mij nog nooit iets opgevallen in combinatie met serotonine drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."