Ik krijg idd koude bleke handen en voeten bij gebruik maar verder lijkt t nogal mee te vallen, geen extreme klachten en toch best binges gedaan al wacht ik bijna 2 uur meestal met bijpakken. Wel schopt t de temp regeling in de war 😳🔥
dankje, heb ik niet bij stilgestaan, heb het aangepast.ik weet zelf niet hoe het effect bij 3mmc is, maar pure chocola is een MAO-remmer. Ik zou dat in ieder geval niet aanraden!
Ik denk inderdaad dat het vooral gaat om hoeveel je binnen een bepaalde tijd inneemt, tegenwoordig doe ik ook rustig aan met pauzes van twee uur en heb ik zelf ook geen last meer van heftige bijwerkingen.Ik krijg idd koude bleke handen en voeten bij gebruik maar verder lijkt t nogal mee te vallen, geen extreme klachten en toch best binges gedaan al wacht ik bijna 2 uur meestal met bijpakken. Wel schopt t de temp regeling in de war 😳🔥
Wat was uw daglimiet?3-MMC geeft inderdaad een vaatvernauwing van jewelste. In de periode dat ik nog verslaafd was, kleurden mijn ledematen zelfs paars/blauwig, handen wit en de vingertoppen pimpelpaars als ik op mijn "daglimiet" zat.
En wat @skunkopaat zegt, pure chocolade is een MAO-remmer, die niet is aan te raden bij het gebruik van 3-MMC.
Ik denk dat het niet voor merkbare vasoconstrictie zorgt. Maar dat het er wel is.Eenmaal 180mg zorgt dus niet voor vasoconstrictie?
Halve gram per dag. En in het weekend ging ik er altijd ver overheen.Wat was uw daglimiet?
Eenmaal 180mg zorgt dus niet voor vasoconstrictie?
Oh, vasoconstrictie is dan zeker aanwezig. Cathinone drugs (zo ook 3-MMC) zijn daar wel een beetje berucht om. Maar met 180mg op lijkt het me sterk dat je daar wat van voelt.Ik denk dat het niet voor merkbare vasoconstrictie zorgt. Maar dat het er wel is.
Moet zeggen dat ik daar nooit heel ver over ga op een dag.Halve gram per dag. En in het weekend ging ik er altijd ver overheen.
Je voelt het wel hoor (koude voeten als voorbeeld.)Oh, vasoconstrictie is dan zeker aanwezig. Cathinone drugs (zo ook 3-MMC) zijn daar wel een beetje berucht om. Maar met 180mg op lijkt het me sterk dat je daar wat van voelt.
Hoe ik dat ook voor elkaar heb gekregen 's weekends, is me nog steeds een raadsel. Denk tolerantie en gewenning destijds. Slim is het in elk geval niet.Moet zeggen dat ik daar nooit heel ver over ga op een dag.
Snap echt niet hoe sommige mensen 2gr+ erdoor krijgen op1 dag.
Ja, oh zo ja. Dat klopt wel.Je voelt het wel hoor (koude voeten als voorbeeld.)
Het is gewoon niet overduidelijk zoals paarse ledematen etc
** Al is 3mmc minder aanwezig op dat gebied dan 4mmc
Ja, dat zal. Ik had het destijds wel ernstig hoor. En dan die breinschokken inderdaad... Vies irritant!Het is denk ik een beetje persoonsgebonden. Na 2 gram in 12 uur heb ik geen merkbare vasconstricte effecten (ik kan natuurlijk niet ín mijn lichaam kijken). Aderen staan mooi bol en weinig effect op koude ledematen etc. Ik slik wel dagelijks L-arganine, dat hier iets in zou kunnen bijdragen.
Ik heb alleen last van die kutschokken (brainzaps deluxe). Trekt gelukkig wel steeds weer weg na een dag. Ik slik dan ook extra L-tryptofaan bij om de serotonine weer een beetje sneller aan te vullen.
Dit zorgt hoogst waarschijnlijk inderdaad niet voor een merkbare vasoconstrictie, wel zorgt dit voor een verhoogde bloeddruk wat weer komt door de vernauwde bloedvaten.Eenmaal 180mg zorgt dus niet voor vasoconstrictie?
Bij mij eens hetzelfde verhaal, al ben ik nooit aan 2g binnen 12u gekomen, wel in de buurt (bommetjes).Het is denk ik een beetje persoonsgebonden. Na 2 gram in 12 uur heb ik geen merkbare vasconstricte effecten (ik kan natuurlijk niet ín mijn lichaam kijken). Aderen staan mooi bol en weinig effect op koude ledematen etc. Ik slik wel dagelijks L-arganine, dat hier iets in zou kunnen bijdragen.
Ik heb alleen last van die kutschokken (brainzaps deluxe). Trekt gelukkig wel steeds weer weg na een dag. Ik slik dan ook extra L-tryptofaan bij om de serotonine weer een beetje sneller aan te vullen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."