Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-f ritalin

4-f ritalin

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoraa zei:
Hoeveel mg had je gedoseerd? Was het oraal of...? Heb het net binnen en ga het in de loop van komende week testen
Klik om te vergroten...
Weet niet precies hoeveel ... Klein puntje..

Ik had het gesnoven
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vond 4fmph wel leuk maar minder functioneel als ethyl of methyl fenidaat en meer euforisch
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben met beide middelen bekend en ook met andere amfetamine-achtigen. Na dat mijn voorraad 4-FA erdoor was, ging ik op zoek naar andere stim rc's, zowel die meer richting amfetamines gaan, als stofjes die meer richting MDMA gaan. Had me ivm 4fmph redelijk wat ingelezen en schafte het dan ook aan als een potente Rilatine variant en niet als een amfetamine rc à la 4-FA, 4-FMA of 3-FA. Heb het periode wat regelmatiger gebruikt, paar x wekelijks, maar nu al maanden geleden. Ook omdat ik sinds enkele maanden op Methylfenidaat zit, op voorschrift. Dus kan nu nog beter vergelijken. 4FMPH doet echt wat ik er van verwachte, het is lang niet zo stimulerend als amfetamine, maar toch wat potenter dan Methylfenidaat. Maar aangezien ik ADHD heb, werkt 4FMPH daar goed voor, is dus minder recreatief vr mij, ik werkt er ook gewoon lekker op. Voor iemand zonder ADHD, zal dit middel misschien wat anders werken. Dus ja het is letterlijk een potente Rilatine rc en eerder een functioneel stofje dan wel een recreatief middel.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag een mail van een RC vendor met aanbiedingen. Door stond ondermeer 4-f ritalin 25 mg. Nu ben ik niet helemaal thuis in de RC's heb eigenlijk alleen nog maar etizolam besteld daar. Nu vraag ik mij af of ik 4-f ritalin mag zien als ritalin. Als dat het geval is hoeveel mg kun je dan het beste nemen als je dit nog nooit genomen hebt? Hopelijk kan mij iemand helpen. Groetjes
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hello,

Het gaat hier waarschijnlijk om 4F-MPH, dus 4F-methylphenidate (Ritalin is een merk methylfenidaat). Dit is een andere stof. Het is een gesubstitueerde methylfenidaat-analoog (waarbij een fluor-atoom geplaatst is op de vierde positie van de fenylring, vandaar de naam).

Hoewel 4F-MPH (en trouwens ook het erop lijkende 4F-EPH) veel op methylfenidaat lijkt qua effecten, is het een stuk potenter en duurt het ook een stuk langer! Je moet ook iets meer oppassen met eventuele afhankelijkheid omdat mensen er een rush van kunnen ervaren, vooral wanneer je het snuift. Die rush is vrij kort, maar de stimulerende effecten blijven veel langer hangen dan de (lichte) euforie. Je moet er dus rekening mee houden dat het lang duurt en dat kan in de staart een beetje irritant worden. Ik vind 4F-MPH zelf een functionele stimulant, je krijgt er werk mee gedaan. Het is niet primair voor de fun. Maar sommige mensen hier ervaren het ook als recreatief. Overall zou ik wel zeggen dat het recreatiever is dan gewone methylfenidaat.

Een gemiddelde dosis is 10-15 mg, oraal. (Een pil van 25 mg zou ik dus doormidden doen als je het voor het eerst gebruikt.) Wil je het snuiven, maar dan moet je uiteraard de poedervorm hebben, zou ik niet boven de 10 mg starten. Je kunt voorzichtig beginnen met een lage tot gemiddelde dosis. Op hogere dosis worden de bijwerkingen aanweziger en daar hebben al die methylfenidaat-achtigen er wel de nodige van en ik vind zelf dat die vervelend kunnen zijn.

Veel succes met beslissen. :)

Kijk hier ook even voor doseringen:

m.psychonautwiki.org

4F-MPH

4-Fluoromethylphenidate (commonly known as 4F-MPH) is a novel synthetic stimulant of the phenidate class that produces long-lasting euphoriant, and stimulating effects when administered. It is a closely related structural analog of the commonly prescribed ADHD drug methylphenidate (known by the...
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Het is zeker functioneel bedoelt. Heb van de aanbieding van de vendor gebruik gemaakt. Ben benieuwd wat het mij gaat geven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoraa zei:
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Het is zeker functioneel bedoelt. Heb van de aanbieding van de vendor gebruik gemaakt. Ben benieuwd wat het mij gaat geven.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd ook ja! Laat het ons weten. :)
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zekers:blush:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor mij wekte het korter dan Ritalin en niet erg functioneel..... Vooral lustopwekkend is het voor mij.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Voor mij wekte het korter dan Ritalin en niet erg functioneel..... Vooral lustopwekkend is het voor mij.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg had je gedoseerd? Was het oraal of...? Heb het net binnen en ga het in de loop van komende week testen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."