Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive tripreport, ervaring(en) met RC benzo's

Live tripreport, ervaring(en) met RC benzo's

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Schrok er wel van dat je met al die middelen in je lijf op de fiets bent gestapt hoor. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Je zult het zelf heus wel weten. Ondanks dat wil ik er toch wat van zeggen. Dat is echt een taboe voor mij. Deel nemen aan hey verkeer zo onder invloed.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
poedergeest zei:
Lieve betrokkene,
ik weet niet hoe ik dit precies aan je kan uitleggen dat ik weet waar ik mee bezig ben en op het gebied van verkeer hypervigilant ben. ook als ik een pammetje heb geslikt. Ik kijk altijd uit voor anderen achter me voor het inhalen (3 x om zeker te zijn), ga nooit uit van voorrang, bla bla bla. ooit van een brommer gevallen ( nee nog nooit aan de drugs geweest. >> ) en heb sinds dien dat ik op straat en op de weg extreem alert ben. Dus zo'n pilletje die de stress en spanning wegneemt, doet dat. Mijn rijvaardigheden, hyperbewustzijn, communicatief rijden etc. Nemen op geen enkele manier af.
Het enige verschil is dat in mijn hoofd even wat stiller is en ik niet midden op de weg door een random associatie met een ex en daardoor flashbacks een groot deel van de rit mijn tranen proberen in te houden. Wat overigens niet altijd lukt. Ook dit zal nooit mijn rijvaardigheden en het belang van mijn mede mens in gevaar brengen.

Hoe dan ook, ik hoop dat ik niet nog een keer dit soort dingen hoef uit te leggen. Ik ben een verantwoordelijk gebruiker. Soms recreationeel als in iets te veel ket of een wijntje erbij, maar ook de keta gebruik ik als zelftherapie. De benzo's was ik al helemaal zeker van deze op die grond te proberen om een aantal hardnekkige vlekken te kunnen overzien, niet er afhankelijk van te raken. Nogmaals, ik weet waar ik mee bezig ben en als ik een bewuste uitschieter maak, staat dit gelijk als ieder andere jongen of meid die een keertje met een avond stappen te veel bier op heeft, misschien een half pilletje en afteren met een lijntje keta. Mijn leven is compleet en dan ook compleet anders, maar op vlakken als een keer jezelf een beetje laten gaan is precies hetzelfde.

Beetje teleurgesteld met deze comments op een bericht dat goed bedoeld is. Ik zou zelf veel leren van iemand's persoonlijke ervaringen in combinatie met depressie en dergelijke.
in het hele idee van vrijheid afgezien van de (meer dan logische) huisregels, krijg ik hier tot nu toe in ieder geval niet het idee dat ik er wel helemaal bij pas.
Ik hoop nog wat positievere ervaringen te gemoed te komen. Godspeed, take care.

p.s. laat mij herhalen, ; ik heb JAREN ervaringen met verschillende doseringen van verschillende benzodiapines voor mijn klacten. Ik woonde toen der tijd nog in Amsterdam/Amstelveen en reed dagelijks de stad in door, om, uit en zie het bijna als een sport tussen de touristen, auto's en drukte veilig te manouvreren. Ik zelf heb er nooit dergelijke problemen gehad met wazig fietsen ofonoplettendheid, maar als ik zo iets wel zou hebben gevoeld, en misschien ook wel heb gevoeld, was ik direct afgestapt.


Ik weet dondersgoed dat het met de ene dosis kan verschillen etc.
Klik om te vergroten...
Je hoeft het niet nog eens uitleggen zoals je zelf steld.

Dit soort zaken vallen namelijk niet uit te leggen.

Denk je echt dat ik nu ga zeggen dat ik het onder deze omstandigheden wel snap...

Jij zegt teleurgesteld te zijn door mijn reactie.... pff breek me de bek niet open...

Dit is het laatste wat ik hier over te zeggen heb.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallotjes,
ik de poedergeest presenteer u mijn


:stars::cloud:WOLKJES REPORT:cloud::stars:​


Voor zij die geïnteresseerd zijn in mijn persoonlijke ervaringen van uur tot uur met : Diclazepam, Etizolam en Flualprazolam.
Ik heb pellets besteld waarvan de Diclazepam 2.5 mg bevatten,
Pellets Etizolam 1 mg bevatten,
en Flualprazolam ook 1mg bevatten (per pellet dus)

Ik ben een ervaren gebruiker en heb alle legale benzo's zowel voorgeschreven en recreatief gebruikt. Nu een hele tijd zonder, afgezien van een paar weken terug dat ik van een maat een stripje 10mg Diazepammetjes kreeg (bless u).

Ik ben van plan ook andere 'analogen' opgeliefde stofjes zoals Keta en pep. Komt nog wel.

Aangezien geslacht, leeftijd, gewicht en andere dagelijkse medicijnen natuurlijk invloed hebben op de dosering en welk effect dat op mij heeft, heb ik für euch liebe Leute een lijstje gemaakt. ;

Leeftijd : 24
Geslacht : dametje
Gewicht : 63kg

Ik slik dagelijks voor mijn adhd, c-ptss, en langdurige depressie : 100mg Sertraline, 56mg Concerta/Methylfenidaat en Bupropion/Wellbutrin.
Soms als ik manisch/psychotische buien voel opkomen slik ik Quetiapine in een lage dosis. Vooral om in slaap te komen.

Komt ie :
Eerste inname Diclazepam 2.5mg om ongeveer 14:00.
Voel dat ik rust in mn reet heb en weer verder kan met het organiseren van spullen waar ik al maanden tegenop hik ( adhd fuk u )
Ik heb normaal veel last van constante herinneringen en flashbacks naar een gelukkigere tijd in mijn leven en een liefdesverdriet ala crazy ex girlfriend style. Ik heb ook daar echt een heel stuk minder last van.
Dit soort dingen en prikkelbaarheid van voetballende kinderen achter mijn huis of overweldigd worden van alles dat ik nog moet doen, helpt het echt mee, ook al is er geen roes aanwezig. Dit schijnt ook gradually nog lekkerder voor mij te ervaren omdat ik me ineens weer kan verliezen in mijn kunst, en muziek spelen of het huishouden.
Dus basically, 2.5 mg na ongeveer 2 uur, ; subtiel, eventueel underwhelming als je een valium roes verwacht, maar therapeutisch precies wat ik zo hard nodig had al die tijd. Dus, de pil op zich geeft geen euforische roes, (yet) , maar het eindelijk lekker bezig zijn en geen loos verlangen teverdragen is voor mij al euforisch genoeg.

Maar, cheekyboi poedergeestje is nieuwschierig en neemt na deze 2 uur, nog een klein roze 2.5mg Diclazepam pellet.
En kort daarna om het interessant (of rampzalig) te maken, een kwartje/0.25 alprazolam er achteraan te schieten.

Sinds de tweede dosering ben ik ongeveer gaan schrijven, en nu is het 17:00
Nu begin ik een wat wollig gevoel in mijn hoofd, het langzaam kunnen sluiten en openen van oogleden, lichtelijke nasleep met naar dingen kijken, maar echt minimaal. Lijkt een beetje op hoe ik me voelde op Oxycodon voor gebroken elleboog.
Emotioneel niet perse lacherig en ook euforisch maar gewoon echt in een aangename stemming. Ik merk dat het een goede invloed heeft op mijn geduld en aandacht voor het schrijven van dit tripreport (waar ik normaalgesproken halverwege afhaak door onzekerheden, afleiding en dan doelloos door het huis ga lopen stressen om echt niks.)
Zeker wel een beetje lekker Woozy. Ik ben gevoelig voor wiet, en rook het normaal alleen met keta als ik me echt goed voel, of met een benzo. Ik kan me dus goed voorstellen dat een jointje en een maar sporadic lijntjes keta mij helemaal in mn nopjes kan leggen.:beer:
Andere keer maar weer dat proberen en logreporten als deze onderneming uberhaupt in de smaak valt.
(tips voor layout of afkeer aan mijn langdradigheden of andere dingen die je wil weten mag je graag voor me achterlaten :^) )

Ik ga nu eventjes mn bloed laten stromen en naar de supermarkt fietsen met muziek op en zal updaten als er iets te updaten valt.

voor 't overzicht nogmaals :
14:00 - Inname : 2.5mg Diclazepam
16:00 - Inname : 2.5mg Diclazepam plus 0.25mg Flualprazolam
17:00- het is me gelukt een aaneenlopend en hopelijk overzichtelijke log te schrijven
(heb hier 0 ervaring mee) dus ik ben vet trots.
tot strakjes!
( ik ben normaal extreem/over expressief in mijn gezicht waar ik niks aan kan doen, maar ik voel nu dat ik een resting bitchface draag. Vink dikke priemel. )

net voor de deur uit te gaan toch de rest van de 1 mg Flualprazolam ingenomen steek alvast een kaarsje voor me op
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beware of the benzoboogieman 🤫
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goedemorgen knakkers, ik ben nog klaarwakker perongeluk zomaar.
In het kort ben ik thuis aan het knutselen en repurposing, veel met de kat uiteraard,
Had het meeste last van dat de aandacht wel eens naar de kat moest, of het besef dat het al 2 uur 's nachts is en ik eindelijk een beetje lekker bezig ben.
uiteindelijk woonkamer netjes en voorbereid op verder sorteren achtergelaten en naar bed gegaan nu pas.
Ik ging wel even echt hard net voor ik naar bed besloot te gaan en ben als een krachtige krijger mn bad thoughts aan het confronteren. thanks K, thanks benzo's thanks medcocktail, fuck you weed you stink ass bastard.
first huff I was like mm neato. Same with second. the no anxiety factor definitely smacked me in the face there cause while I was not super high on weed or anything, I had also been bumping all night and at that point things went a bit unexpectedly trippy.

I had done some redoses on both .... oeps was even terug in engeland mijn excuzes.
Ik heb stiekem toch dus wel de Diclazepam bijgenomen en later nog een etizolam en het voelt gewoon precies zoals ik wel eens lees op fora. Bij mij in iedergeval dat in de avond nog lekker alles proberen en wonkydonky gaan maar ook mega productief, relaxed en eventjes gewoon in het nu, iets met mijn handen doen en dingen uitvogelen. Heb een belachelijk groot aantal creatieve dingen die ik kan doen en ruimte voor heb en al die tijd maar niet van kon genieten.

Dus op dat gebied, mits ik dit feestje als een feessie beschouw, kan de Diclazepam mij echt een steuntje in de rug geven. één zo'n steundje van bevestiging dat je wel nog bent wie je was, en dat het maken en kunst en de chaotische puzzelaar nog ik ben, en was en heel lang kwijt was, niet meer begreep, een symptoom was etc. Ben aan het betere deel van mijn psycho traject dus dit is ook waar ik mijn aandacht veel op leg.

De verschillen tussen de 3 benzos kan ik nu nog niet echt beschrijven, en een aantal peculiar feelings or sensations moet ik ook nog even een nachtje/ dagje .. over slapen.
Ik heb de comments nog niet gelezen als deze er uberhaupt zouden zijn, dus ook daar, zullen wel een nachtje of twee overheen moeten dwarrelen. Slaap zacht, take care, I am so proud of not being afraid and lonely exactly at this point. (niet iedereen zal dit begrijpen maar who knows) adIEUU
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoraa zei:
Schrok er wel van dat je met al die middelen in je lijf op de fiets bent gestapt hoor. Dat is gewoon levensgevaarlijk. Je zult het zelf heus wel weten. Ondanks dat wil ik er toch wat van zeggen. Dat is echt een taboe voor mij. Deel nemen aan hey verkeer zo onder invloed.
Klik om te vergroten...
Kan ik me heel goed wat bij voorstellen. Ik raad het ook iedereen af en vind het bij deze erg belangrijk dat ik altijd honderd procent op de weg ben. plus int boern land is er ook maar 1 lange weg. Aangezien ik echt jaren ervaring heb met voorgeschreven benzo's en ook met hoge, langdurige inname ( echt zware anxiety, verdriet, oncontroleerbare emoties, etc.)
Ook toen heeft het me eigenlijk alleen dus beter doen functioneren in het verkeer, zo wel als een competent rustig mens in de omgeving.

Mijn baseline is zegmaar - cold sweats zodra ik wakker word, denken denken denken, doen doen doen en regelmatig moet pauzeren om te huilen. Oorzaak is een opeenstapeling van traumatische en isolerende ervaringen die resulteerden in traumatische psychiatrische storingen, compleet manisch en langdurig psychotisch, uit angst en (valse, gefantaseerde) hoop.
Dit stond volledig los van drugs gebruik, afgezien van de medicaties. vooral de antipsychotica railroad uitgespeeld en eindelijk met het last resort (clozapine) mogen stoppen. Ik ben stabieler dan ooit, en in mijn situatie, vreemd van omgeving, 0 vrienden, ouders etc.

Basically, ik ben eigenlijk altijd veel te bewust van alles dat er om mij heen gebeurt, iedere langsrijdende tractor of splitsing waar een auto iets te snel kwam aanrijden en remmen etc.. jaagde mij de stuipen op het lijf met een hoofd dat constant emotionele herinneringen afspeelt.
Dus voor mij duurt het echt wel even voor ik de controle verlies, maar ik zou NOOIT de weg of de straat op gaan als ik mij niet helder voel.

hoop dat dit het een beetje verklaart? ingewikkeld allemaal, copen met dingen. En nogmaals, Deze avond was interessant, leuk en leerzaam, maar ik ga met kleine hoeveelheden aan de slag zo nodig bij mijn proces om terug naar nu te komen.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Met dit soort middelen kan het lijken of je 'normaal kunt reageren en een goed reactie vermogen hebt. Echter is dit schijn. Je spreekt over trauma waar je zwaar onder lijd. Je wenst dit toch niemand anders toe wil ik hopen. Wat als de tractor bestuurder een trauma oploopt als jij onder invloed toch niet zo adequaat kan reageren als jij zelf denkt. Dan loopt deze persoon ook met een trauma onder de ziel. Echt ook al denk je dat je normaal reageerd, het is echt niet het geval. Deze regels zijn niet voor niks de wereld in geroepen.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoraa zei:
Met dit soort middelen kan het lijken of je 'normaal kunt reageren en een goed reactie vermogen hebt. Echter is dit schijn. Je spreekt over trauma waar je zwaar onder lijd. Je wenst dit toch niemand anders toe wil ik hopen. Wat als de tractor bestuurder een trauma oploopt als jij onder invloed toch niet zo adequaat kan reageren als jij zelf denkt. Dan loopt deze persoon ook met een trauma onder de ziel. Echt ook al denk je dat je normaal reageerd, het is echt niet het geval. Deze regels zijn niet voor niks de wereld in geroepen.
Klik om te vergroten...
Lieve betrokkene,
ik weet niet hoe ik dit precies aan je kan uitleggen dat ik weet waar ik mee bezig ben en op het gebied van verkeer hypervigilant ben. ook als ik een pammetje heb geslikt. Ik kijk altijd uit voor anderen achter me voor het inhalen (3 x om zeker te zijn), ga nooit uit van voorrang, bla bla bla. ooit van een brommer gevallen ( nee nog nooit aan de drugs geweest. >> ) en heb sinds dien dat ik op straat en op de weg extreem alert ben. Dus zo'n pilletje die de stress en spanning wegneemt, doet dat. Mijn rijvaardigheden, hyperbewustzijn, communicatief rijden etc. Nemen op geen enkele manier af.
Het enige verschil is dat in mijn hoofd even wat stiller is en ik niet midden op de weg door een random associatie met een ex en daardoor flashbacks een groot deel van de rit mijn tranen proberen in te houden. Wat overigens niet altijd lukt. Ook dit zal nooit mijn rijvaardigheden en het belang van mijn mede mens in gevaar brengen.

Hoe dan ook, ik hoop dat ik niet nog een keer dit soort dingen hoef uit te leggen. Ik ben een verantwoordelijk gebruiker. Soms recreationeel als in iets te veel ket of een wijntje erbij, maar ook de keta gebruik ik als zelftherapie. De benzo's was ik al helemaal zeker van deze op die grond te proberen om een aantal hardnekkige vlekken te kunnen overzien, niet er afhankelijk van te raken. Nogmaals, ik weet waar ik mee bezig ben en als ik een bewuste uitschieter maak, staat dit gelijk als ieder andere jongen of meid die een keertje met een avond stappen te veel bier op heeft, misschien een half pilletje en afteren met een lijntje keta. Mijn leven is compleet en dan ook compleet anders, maar op vlakken als een keer jezelf een beetje laten gaan is precies hetzelfde.

Beetje teleurgesteld met deze comments op een bericht dat goed bedoeld is. Ik zou zelf veel leren van iemand's persoonlijke ervaringen in combinatie met depressie en dergelijke.
in het hele idee van vrijheid afgezien van de (meer dan logische) huisregels, krijg ik hier tot nu toe in ieder geval niet het idee dat ik er wel helemaal bij pas.
Ik hoop nog wat positievere ervaringen te gemoed te komen. Godspeed, take care.

p.s. laat mij herhalen, ; ik heb JAREN ervaringen met verschillende doseringen van verschillende benzodiapines voor mijn klacten. Ik woonde toen der tijd nog in Amsterdam/Amstelveen en reed dagelijks de stad in door, om, uit en zie het bijna als een sport tussen de touristen, auto's en drukte veilig te manouvreren. Ik zelf heb er nooit dergelijke problemen gehad met wazig fietsen ofonoplettendheid, maar als ik zo iets wel zou hebben gevoeld, en misschien ook wel heb gevoeld, was ik direct afgestapt.


Ik weet dondersgoed dat het met de ene dosis kan verschillen etc.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
helaas speculaas,

hoop dat dit jou met een prettig gevoel heeft achtergelaten dat met iedere keer dat ik het huis uit stap, ik dubbel boven de dubbel die er al was ga kijken of ik mentaal in staat ben.
je zou eens moeten proberen op olanzapine, quetiapine en clozapine je helder te voelen niet alleen thuis, maar vooral in de buitenwereld en hoe je die ervaart. Dat is pas een uitdaging. Maar ik moest wel. Daar ben ik om die reden ook extreem bewust van het verkeer om mij heen.
Je mag me zien als ontverantwoordelijk persoon en je vasthouden aan wat kan en niet kan, maar je hebt hopelijk wel de weekenden in de stad gezien waar studenten en kotsende, lamme, slingerende mensen hunzelf en het verkeer om hen heen écht bedreigt. Ga daar je passie voor gerechtigheid en verantwoording eens over delen in plaats van waar je nu mee bezig bent.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
poedergeest zei:
helaas speculaas,

hoop dat dit jou met een prettig gevoel heeft achtergelaten dat met iedere keer dat ik het huis uit stap, ik dubbel boven de dubbel die er al was ga kijken of ik mentaal in staat ben.
je zou eens moeten proberen op olanzapine, quetiapine en clozapine je helder te voelen niet alleen thuis, maar vooral in de buitenwereld en hoe je die ervaart. Dat is pas een uitdaging. Maar ik moest wel. Daar ben ik om die reden ook extreem bewust van het verkeer om mij heen.
Je mag me zien als ontverantwoordelijk persoon en je vasthouden aan wat kan en niet kan, maar je hebt hopelijk wel de weekenden in de stad gezien waar studenten en kotsende, lamme, slingerende mensen hunzelf en het verkeer om hen heen écht bedreigt. Ga daar je passie voor gerechtigheid en verantwoording eens over delen in plaats van waar je nu mee bezig bent.
Klik om te vergroten...
Ze bedoelt het goed hé, en ze heeft een punt.... Onder invloed in het verkeerd is gwn niet oké, en tuurlijk zijn er tienduizenden feestende dronken mensen die over straat lopen of fietsen wat ook niet goed is
Maar of het nou goed of fout is, het is wel belangrijk dat je eerlijk tegen jezelf blijft
En dat betekend dat je niet jezelf moet wijsmaken dat je beter fietst met benzo's of welke verdovende/stimulerende middelen dan ook dan zonder want da's gwn complete bullshit
Je bent misschien kalmer maar da's iemand die aangeschoten rondrijd ook, misschien wel zo kalm dat ie zichzelf een keer dood tegen een boom aanrijdt
Tis gwn een feit dat je concentratievermogen minder is dus hou daar rekening mee en zoals je zelf aangeeft focus je in ieder geval 100% op de weg
Ik fiets ook vaak zat onder invloed maar ga het niet goedpraten
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Ze bedoelt het goed hé, en ze heeft een punt.... Onder invloed in het verkeerd is gwn niet oké, en tuurlijk zijn er tienduizenden feestende dronken mensen die over straat lopen of fietsen wat ook niet goed is
Maar of het nou goed of fout is, het is wel belangrijk dat je eerlijk tegen jezelf blijft
En dat betekend dat je niet jezelf moet wijsmaken dat je beter fietst met benzo's of welke verdovende/stimulerende middelen dan ook dan zonder want da's gwn complete bullshit
Je bent misschien kalmer maar da's iemand die aangeschoten rondrijd ook, misschien wel zo kalm dat ie zichzelf een keer dood tegen een boom aanrijdt
Tis gwn een feit dat je concentratievermogen minder is dus hou daar rekening mee en zoals je zelf aangeeft focus je in ieder geval 100% op de weg
Ik fiets ook vaak zat onder invloed maar ga het niet goedpraten
Klik om te vergroten...
Thanks voor de extra, want de manier waarop de andere gebruiker sprak viel mij erg slecht.
De algemene goede intenties begrijp ik en sta ik zelfs achter.
veel
Misschien gebruik ik de verkeerde woorden, maar ik probeer juist uit te leggen dat ik meer dan bewust om ga met de gevaren en bijwerkingen van middelen. Ik weet precies wanneer ik wat moet doen, wie te bellen, etc, als het fout voelt.En dan al helemaal over de straat op gaan.

Ook bedoelde ik over de drempels van mijn mentale ziekte niet dat ik "beter kan fietsen onder invloed". Ik bedoelde er eerder mee dat ik heel veel ervaring heb met fietsen in hectsch verkeer, zonder enige medicijnen ben ik altijd al hypervigilant geweest in het verkeer, al helemaal na een brommer ongeluk (auto kwam uit zijstraat met bosjes om de hoek met een bloedsnelheid op nat wegdek mijn kant op en aangezien ik een schakelbrommer had en van een brug reed met snelheid va 60 km/u (geel kenteken) Wist ik dat als ik niet kneiterhard ging remmen waardoor ik uitlgeed, door die auto was geschept.
long story, niet mijn schuld, ) daarvoor, maar vooral sinds dien heb ik ogen in mijn achterhoofd en oren die mij voorbereiden op letterlijk ALLES. Ik schrik van de achterlijke jongeren die met zn driëen naast elkaar op hun telefoon zitten te slingeren op een weg waar met spits constant auto's rijden. Ik heb inmiddels een wegje gevonden dat daar parallel aan rijdt waar meer ruimte is en amper verkeer. Zelfs dan sta ik 100% AAN.

medicijnen zoals voorgeschreven voor paniekstoornissen depressie en ocycodon voor botbreuk, (nooit met alcohol) hebben dezelfde waarschuwingen als de zelfmedicatie gelden voor mijn soort drugs gebruik en ik hou mij daar al jaren strict aan.
Ik ken mijn lichaam.

Ik kan niet "beter" rijden int verkeer met een pammetje, maar het maakt het ritje een stuk aangenamer aangezien iedere buurman in zn tuin of een gesprek achter me of andere stressors verlichten. Het helpt mij, en als ik lekker de retard uit ga hangen blijf ik thuis en ik zal nooit té ver gaan want ik heb een kat waar ik zielsveel van houdt en ik zou haar en mezelf nooit in gevaar willen brengen door lamlendigheid.

Niet iedereen is zo als ik, en god bless you, ik wens het niemand toe,
maar het klopt dat veel anderen met andere ervaringen en torelanties etc, zichzelf en andere echt in gevaar brengen met middelen.

Maar goed, dit is even de laatste uitleg voor mijn vertrouwen in mijn vermogen en verstand (zelfs als middelenliefhebber).
Anyway ik ken hier toch niemand dus er is geen gevaar dat iemand door mij aan dergelijke gaat beginnen.

Daarom hoopte ik misschien via dit forum een beetje contact over de experimentjes en de levens van de mensenerom heen. Ook safety measures delen en van leren. Ik wacht nog even af maar ik ben iets te gevoelig voor mensen die liever negatieve meningen waarschuwingen geven zonder mij een kans te geven om het uit te leggen. (wat ik overigens ook helemaal niet wil moeten doen maar goed)

ajuu
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
p.s.
Dus iedereen die voor zijn depressie, angstoornis, adhd, chronische pijn etc. medicijnen moeten slikken waarbij op de bijsluiter vermeld wordt "kan reactievermogen verminderen, wees voorzichtig in het verkeer etc. " zou op dezelfde manier belaagd moeten worden als ik nu?

Sorry hoor maar dit voelt echt als vermaak uit conflict van jullie kant. Denk even na, dat ik misschien geen lakse onbeschofte levenslacher ben, en eerder net als veel anderen in dit forum gewoon ervaringen delen en soms een beetje grappig over doen ofzo
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit was ik in de auto op benzo's en wiet🤣

p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fair enough, en ik geloof best dat dat gebeurt. (alle antipsychotica die ik een tijd moest slikken maken het reactie vermogen ook traag, en wat het over het algemeen dementerende volk hier allemaal moet slikken moeten natuurlijk ook extra opletten)
Ik ben het zeker niet oneens met dat je niet lazarus of benzozombie of heroine of wat dan ook, moet gaan fietsen en al helemaal niet autorijden.

Ik was echter totaal niet in een staat van een trip of 'benzozombie'. Mijn lichaam reageert misschien anders op medicijnen door mijn achtergrond dan een ander die door mijn dosis wel goners zouden zijn, maar ik beloof u dat ik UITERST helder, alert en verantwoordelijk de weg op ga. Een pammetje is een medicijn voor paniek, stresstoornissen en overprikkelingen die mij het leven soms ondragelijk maken. voor mij dempt het enkel de racende gedachten, de emotionele wervelwind van stomme opmerkingen die mensen roepen over mn haar of tattoos. (echt leuk boer'n land).. Zonder pammetje heb ik het ook heel lang volgehouden, en de ene dag is beter dan de andere, maar soms ik het wel heel prettig dat ik me dat voor een keer niet zo moeilijk hoef te maken en me een beetje meer kan voelen zoals de meeste mensen om mij heen die gewoon lekker leven enzo en geen trauma's of stoornissen hebben.

het is soms niet zo zwart wit als het gaat om 'invloed' / verlichting van aandoeningen zijn met behulp van medicijnen waar je als het goed is helaas ook je hele leven voor moet aanpassen.

Ik ben niet zo iemand die aan de barretjes en biertjes en wat snuifjes coke ineens zin heeft in een nachtwandeling.
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
oei dat komt in bartard territorium. en ik kan er om lachen omdat ik vertrouwen heb in dat je zelf ook wel weet dat dit niet de bedoeling is.

Ik ben gestopt met brommerrijden omdat auto's zo godverdomme laks (in amsterdam) zijn met de kwetsbaarheid van een brommerrijder als ze haast hebben (of niet eens haast). Autorijden ga ik voorlopig ook niet aan beginnen.
fietsen fietsen fietsen all day everyday everywhere en hier en daar een busje en een voedpadje en treintje voor mij.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Dit was ik in de auto op benzo's en wiet🤣

Klik om te vergroten...
Oe ? Zatte gij bij mij dan ?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
poedergeest zei:
Sorry hoor maar dit voelt echt als vermaak uit conflict van jullie kant. Denk even na, dat ik misschien geen lakse onbeschofte levenslacher ben, en eerder net als veel anderen in dit forum gewoon ervaringen delen en soms een beetje grappig over doen ofzo
Klik om te vergroten...
Ik wou me niet mengen in het popcorn verhaal , maar benzos zijn niet grappig ookal heb ja al zoals je zegt jaaaaren ervaring (slowclap).
Hoef je niet fier op te zijn of met te pronken.

je zou beter je ervaring gebruiken om andere aan te zetten benzo’s niet recreatief te gebruiken en enkel wanneer nodig en voor bepaalde tijd.

ik miste ook elke dag men hoeveelheid benzo’s destijds , ben ik er nu trots op ?.
In tegendeel ik walg ervan als ik dag allemaal terug lees.

ik kan er gelukkig om lachen als er een grapje gemaakt word over benzo’s (er was een tijd dag dat niet zo was).

het is geen vermaak maar je gedrag ivm benzo’s is gewoon onverantwoord en zet nieuwe leden die geen weet hebben wat benzos zijn aan te het bestellen van rc’s , en voor je het weet ben je 10 jaar verder hooked aan microgram potente benzo’s.

my 2 cents , your book…
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
O en extra info over hoe de "trip" / meer med review... ging in de supermarkt en dergelijke.
het was een uur of 18:00, er was kermis en achter doeken een bandje muziek spelen. Normaal zou ik me snel voortbewegen naar de supermarkt omdat ik me "out of place" of juist extra eenzaam voel omdat er over blije vriendjes zijn enzo. In de supermarkt heb ik meestal al stress zweet en moet ontzettend mijn best doen om normaal te doen wanneer er iemand mijn kant op loopt ipv uit reflex heel snel ergens anders heen waar dan ook ineens te veel mensen staan enzo. thank god voor zelfscan kassa's.
Inmiddels ben ik hier beter in, maar het blijft elke keer nog een vorm van confrontatie therapie. Als kok mis ik het plezier ik kreeg van het zoeken naar speciale ingrediëntjes enzo etc.

anyway, in het verleden hebben de pammetjes op de zelfde manier geholpen, maar dan nog in een thuissituatie en een wijk die ik ken en mensen zich met zichzelf bezig houden, en niet staren naar mensen die er anders uit zijn en zich ook een beetje raar gedragen, zelfs opmerkingen overal alsof ze denken dat ik doof ben, zoals hier.
een hele lange tijd heb ik het gedaan en het pad is zwaar maar nu ik inmiddels zo veel werk heb gestoken in mijn mentale groei en resistentie, en alsnog moedeloos ben door isolatie en verlies, gun ik mij een pammetje net als vroeger.

ik heb niks verkeerd gedaan en weet waar ik het over heb en wat wat met mijn lichaam en psyche doet. Full time job.

hier I rest my case, maar dit zijn geen "excuusjes" voor "onverantwoord en strafbaar" gedrag.
Toen ik met de fiets op een oxazepammetje naar de apotheek kwam om mijn voorgeschreven 5/10 mg diazepam pillen op te halen om vervolgens weer naar huis te fietsen, heb ik nooit maar dan ook nooit een incident gehad of uberhaupt vage zoning out momenten gehad. Ik heb het veel te druk met alle andere mensen die asociaal en gevaarlijk rijden met hun telefoons en geen hand uitsteken en auto's met haast om te "trippen" of "zonen".
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anyway,

ik denk dat ik anders word behandeld hier dan alle andere mensen die over hun RC ervaringen praten.

plus ik ben alles behalve trots op mijn gebruik, al helemaal de tijd waarbij ik die MOEST slikken.
Ik heb me genoeg kut gevoeld en geschaamd over dat medicijnen en speciale aandacht en dokters en al die shit nodig is om mij te beschermen tegen gevoeligheden waar ik niks aan kan doen behalve therapie waar ik jaren lang op moest wachten. bovendien 4 jaar in het systeem en het enige dat ik krijg is nog steeds d ruimte om te praten en pillen pillen pillen en misschien dit jaar therapie.

misschien ga ik in termen te losjes om met de pillen en ben zeer bewust van mijn recreatief gebruik hier en daar net als veel members hier, maar ik probeer hier niet mee te pronken.

Misschien een bad call om mijn enthousiasme over de verlichting die het mij gaf omtrent shit going on te delen alsof ik het iedereen aanraad alsof het crack is. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met dat ik al heel lang niet meer weet wat nou wel of niet goed is om te delen of enthousiastme over welke dingen of ervaringen dan ook die mij heftiger prikkelen dan anderen. Een ander zou zo'n pilletje nemen en na mijn verhaal een soort mdma rush denken te krijgen, maar zich eigenlijk gewoon een beetje chill en sleepy voelen.
maar goed, het is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid om te weten wat je slikt. Ik lees genoeg idiote verhalen over types die super domme dingen doen aan de driedubbel overdosis xanax en die kiezen daarvoor. Het is vermakelijk om te lezen maar zonder woorden schreeuwt dit : niet doen, not worth it. en als iemand het daardoor probeert? ja dat is lastig, maar honestly kijk naar instagram en hoe super jonge meisjes gewoon echt alleen maar bezig zijn met dun worden/blijven, alles draait om hun 'vibezzz'en makeup en kleren en voornamelijk het eetstoornis aspect. het zijn er zo zo zo veel, en dit is een dwang die je er niet uit krijgt. je leert ermee leven.

deze twee voorbeelden van invloed zijn onvergelijkbaar natuurlijk, maar daarmee bedoel ik dat bij die bartard zooi, echt zelf een bewuste keuze maakt ofmore likely het zo lang zo veel slikt dat je er op wil blackouten. disclaimers in overvloed en mensen die ook wel eens hele domme dingen doen.

Maar met dit soort dingen, je kan bij alles zeggen niet doen!!! niet doen!!! maar ik maakte de fout door er van uit te gaan dat de lezers uit dit verhaal ook wel opmaakte dat dit voor mij een one time dingetje om te testen was, en toen ik weer thuis was liet ik het feestje in mn eentje wat langer doorgaan,had niet gehoeven, maar goed ook bij dat heb ik volgens mij best duidelijk vermeld dat dit niet de manier is waarvoor ik het een functioneel en prettig hulpmiddel voor waarvoor het werd voorgeschreven. er zullen altijd mensen zijn die het zo lekker vinden dat ze er steeds meer en steeds vaker nemen maar iedereen weet inmiddels al hoe dat werkt, dat het een risico is en je eigen verantwoordelijkheid moet kunnen toepassen.

Basically, ik denk dat lezers slim genoeg zijn om het een en ander te lezen over het middel voor ze het aanschaffen en als ze dat niet doen, is dat niet mijn verantwoordelijkheid. In de report zeg ik wel dat ik bijpakte om te kijken wat het deed en het was een beetje meh en beter voor als nood medicijn.

ik lees dit over and over om te begrijpen hoe dit zo uit de pan is gelopen maar my god. misschien hebben een paar vergeten woorden zinnen verdraaid ofzo(nu gefixt)
godverdomme wat een gemierenneuk hier..
p
poedergeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
bovendien zijn de "lekkere" RC pammetjes en gespuis over een paar maanden illegaal en worden niet meer online verkocht.
maar beter, hoop dat geen van jullie je ooit zo constantly stressed en prikkelbaar en schrikkerig of paniekaanvallen krijgt voor mundane shit en gedachtes door trauma of whatever dat je naar de dokter moet en de pillen je de hand in gedrukt moeten worden. De eerste keer schaamde ik me zo dat ik zo'n probleemkindje (retard in mijn hoofd) was dat ik pillen moet slikken. Huilen man. het is allemaal nog ingewikkelder geworden met andere psychische problemen die na relaties en leeftijd op komen duiken waar ik nog altijd voor vecht me niet te schamen of mislukt door voel. Ik gebruik inmiddels ook recreatief aka verlichtend/traktatie. nu ik dat ook aan kan/ mag.

"
Ik wou me niet mengen in het popcorn verhaal , maar benzos zijn niet grappig ookal heb ja al zoals je zegt jaaaaren ervaring (slowclap).
Hoef je niet fier op te zijn of met te pronken. "

deze comment is onrechtvaardig en bevestigt mijn angst om veroordeeld te worden en nooit precies te weten wanneer en waar. Echt lekker, deze "supportive/ geen onbeschoft gedrag/non judgemental" whatever richtlijnen van dit forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."