#1
Diazepam.
Nr 1 hulpmiddel.
Nr 1 hulpmiddel.
Flualprazolam val ik van in slaap als ik nog strak sta, maar die is niet meer te krijgen. Flubromazolam ga je ook wel knock out van, maar is erg sterk en merk je de volgende dag nog goed. Verder weet ik het niet. Clonazolam?Hoi
Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen...
Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns....
Iemand voorstel... suggesties? Tips.... andere Rc's????
Alvast bedankt
Clona is inmiddels ook niet meer te krijgen…Flualprazolam val ik van in slaap als ik nog strak sta, maar die is niet meer te krijgen. Flubromazolam ga je ook wel knock out van, maar is erg sterk en merk je de volgende dag nog goed. Verder weet ik het niet. Clonazolam?
O. Nou ik volg het allemaal niet nauw. (Flu)bromazolam is nog wel?Clona is inmiddels ook niet meer te krijgen…
Broma is nog te krijgen!O. Nou ik volg het allemaal niet nauw. (Flu)bromazolam is nog wel?
Alprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen?Ohw ik heb alprozolam..... misschien dit te gebruiken met lorazepam?????
Nee maar maakt je wel rustig.... en in combi met lorazepam....? Jij voorstel aubAlprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen?
Bij een goeie dosis zul je zo mellow zijn dat in slaap vallen easy isAlprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen?
Duw maar eens een 2mg xanax bar naar binnen. Sweet dreams (zonder al te veel tolerantie)Alprazolam werkt toch niet sederend genoeg om je in slaap te krijgen?
Thanks madd maar wiet is niets voor mij.... om tijd stoppen.... moeilijk als je hele dag wakker blijft...Meest verstandige keuzes zijn eerder stoppen zodat je op het tijdstip dat je voor ogen hebt ook daadwerkelijk in slaap valt.
Ik vind zelf ook dat het hoort bij een amfetamine lijkende drug, maar slaap op dit spul vrij makkelijk (wel kort).
Voor mij is een jointje op het eind voldoende. Space hem dan even de pan uit, voordat ik lekker onder de wol kruip en in dromenland beland.
Wt stel jij voor???Bij een goeie dosis zul je zo mellow zijn dat in slaap vallen easy is
Thanks ik heb hier xana retard 1mg liggen....Duw maar eens een 2mg xanax bar naar binnen. Sweet dreams (zonder al te veel tolerantie)
Ja, maar zo'n retard geeft de stof gereguleerd af. Dus afhankelijk wat je doel tot gebruik is moet je een afweging maken om deze door te slikken of helemaal kapot te kauwen (wat echt ranzig is. Soort plakkerige paracetamol smaak)Thanks ik heb hier xana retard 1mg liggen....
Lorezepam met aprazolam in combi innemenWt stel jij voor???
Wa stel je dan voor aubJa, maar zo'n retard geeft de stof gereguleerd af. Dus afhankelijk wat je doel tot gebruik is moet je een afweging maken om deze door te slikken of helemaal kapot te kauwen (wat echt ranzig is. Soort plakkerige paracetamol smaak)
Ik stel niets voor. Ik geef aan dat je moet bekijken wat jouw doel van inname is. Wil je een rush dan kauw je erop, wil je dat niet, dan slik je m in zn geheel doorWa stel je dan voor aub
Dus je wil zeggen door erop te kauwen de werking vlugger gaat.... dus die retard is ok?Ik stel niets voor. Ik geef aan dat je moet bekijken wat jouw doel van inname is. Wil je een rush dan kauw je erop, wil je dat niet, dan slik je m in zn geheel door
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."