Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClonazolam

Clonazolam

29 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Purplext zei:
Vraagje over dit middel. Hoe snel bouw je tolerantie en verslaving op?
Ik heb dit een week gebruikt, 0,5 mg per nacht, maar moest al snel 1 mg nemen.

Las hoe verslavend dit spul is en hoe erg de ontwenning is, dus houd nu weer een pauze. Maar mijn normale slaapmiddel quetiapine werkt niet goed meer, ook niet in dubbele dosis en heb de hele dag erna er last van. Van clonazolam geen enkele last!

Ik wil het als een noodmiddel gebruiken, dus denk aan soms een paar nachten achter elkaar, soms maanden niks.
Klik om te vergroten...
Heel erg snel verslavend, ik heb de ervaring binnen een week ben je al gewend en het is potent spul, en je word er ook vergeetachtig van als ik mij goed herinner, ik heb nog een stuk of 7 liggen sinds het nu 07-01-22 niet meer te krijgen is
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Ik heb 2,5 gram ingeslagen.
Klik om te vergroten...
Family pack 😂 2,5 gram de tering daar kun je de rest van je leven mee doen haha
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Packjam zei:
Heel erg snel verslavend, ik heb de ervaring binnen een week ben je al gewend en het is potent spul, en je word er ook vergeetachtig van als ik mij goed herinner, ik heb nog een stuk of 7 liggen sinds het nu 07-01-22 niet meer te krijgen is
Klik om te vergroten...

Ach wat schattig als ik dat van mezelf teruglees, benzo noob alert 🤭
Ik heb nog welgeteld 1 clona hier liggen, gebruik het echt nooit. Overgestapt op eti, veel fijner middel.

En ja, het kan allemaal verslavend zijn, die benzo's, gelukkig is het mij niet overkomen, mede dankzij de verhalen hier op DF.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Purplext zei:
Ach wat schattig als ik dat van mezelf teruglees, benzo noob alert 🤭
Klik om te vergroten...
Haha. Herkenbaar 😅
Purplext zei:
gelukkig is het mij niet overkomen, mede dankzij de verhalen hier op DF.
Klik om te vergroten...
Lucky you en heel fijn natuurlijk!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Glijder mcGlijderson.
Klik om te vergroten...
🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Haha. Herkenbaar 😅
Klik om te vergroten...
Gaat ie weer hoor De gladjak Glijder McGlijderson.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purplext zei:
Ach wat schattig als ik dat van mezelf teruglees, benzo noob alert 🤭
Ik heb nog welgeteld 1 clona hier liggen, gebruik het echt nooit. Overgestapt op eti, veel fijner middel.

En ja, het kan allemaal verslavend zijn, die benzo's, gelukkig is het mij niet overkomen, mede dankzij de verhalen hier op DF.
Klik om te vergroten...
eti waar haal je dat vandaan dan dat is a 2 maanden verboden
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Family pack 😂 2,5 gram de tering daar kun je de rest van je leven mee doen haha
Klik om te vergroten...
Dat is waar Klaas Vaak mee strooit, geen zand maar etizolam poeder.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
Family pack 😂 2,5 gram de tering daar kun je de rest van je leven mee doen haha
Klik om te vergroten...
Dat is de bedoeling 😁
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Packjam zei:
eti waar haal je dat vandaan dan dat is a 2 maanden verboden
Klik om te vergroten...
Ik heb 2,5 gram ingeslagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."