Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEutylone(ED-DB)

Eutylone(ED-DB)

23 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Apotheker zei:
Ik blijf er bij weg aangezien,
Bk-ED-EB (ephylone) is gelinkt aan verschillende doden en overdosissen.
Klik om te vergroten...
Dat kan ik mij goed voorstellen.
De naam alleen al lijkt nogal op BKEPDB hetgeen een wel zeer aparte rc is....en van die BKEPDB heb ik ook niet zo'n beste ervaring mee.. 5 dagen een kater van jewelste!
Dus laat ik die eutylene direct links liggen zogezegd....
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
assie2002 zei:
was t wat?
Klik om te vergroten...
Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.

Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
cutepool zei:
Ja
gr cutepool
Klik om te vergroten...
En tot zover dit diepte-interview met cutepool.
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#4
cutepool zei:
Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.

Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.
Klik om te vergroten...
Niks aan dus 👍🏻
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 33313
Klik om te vergroten...
Ik wil geen rare penis zijn maar als ik dit soort waarschuwingen lees wil ik het alleen maar liever proberen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Ik wil geen rare penis zijn maar als ik dit soort waarschuwingen lees wil ik het alleen maar liever proberen.
Klik om te vergroten...
Helaas voor jou geldt die waarschuwing voor een andere rc :wink:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Ik wil geen rare penis zijn maar als ik dit soort waarschuwingen lees wil ik het alleen maar liever proberen.
Klik om te vergroten...
Stiekem wil ook dood gaan aan een RC en in de krant komen!
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Doe me een lol en sterf dan aan alcohol
Klik om te vergroten...
B.r.b !!!!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Doe me een lol en sterf dan aan alcohol
Klik om te vergroten...
Okee dat kwam er wat anders uit dan ik bedoelde :tearsofjoy:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat komt te vaak voor en is niet meer speciaal.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou 100 mg eenmalig zonder te stapelen een goede dosis zijn om het safe te proberen😬
Mvg ricorieks
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ricorieks zei:
Zou 100 mg eenmalig zonder te stapelen een goede dosis zijn om het veilig te proberen😬
Mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
ik zou het gw niet proberen
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#13
cutepool zei:
Troep zoals ephylone.
Eutylone lijkt een beetje op mdma, maar dan zonder positieve effecten. Je voelt de bodyhigh, je kaak super strak, maar het is niet fijn. Makkelijk om te veel innemen en paranoid worden.

Ephylone is ook zo een mdma high zonder positieve effecten, maar je wordt ook psychotisch van. Nadat het begint te werken voel je dat er iets mis is, iets klopt niet, je voelt je zwaar, ziek, niet leuk 🤢 Instant "loss of magic" of mdma for 1 jaar+ (bij ons ten minste). Makkelijk om te hoog te doseren en doodgaan. Dagen daarna zelfde vieze gevoel voor ongeveer een week.
Klik om te vergroten...
Ja ik kan dit beamen.
Gisteren 200mg oral. Na 30 komt er een stimulatie op gang waar bij je overal rillingen voelt. Geen euforie geen mdma light. Ik moet zeggen ik had die avond al wel andere drugs gepakt ook.
Ik voelde meteen dat 200mg teveel was! Etizolam gept na een uurenhalf om te kalmeren en toen ging het.

Dag later probeerde ik 50mg gesnoven. We hadden een feestje en daar heb ik redelijk wat speed, 3cmc 1 lijn en ghb en eitiz genomen. De effecten zijn nog erger dan gisteren..
. stimulatie.. trillen tintelingen chest pains en serieuze isterke angsten. Mijn hartslag ging v 190 naar 150 enz... Zeer onregelmatig.. tbh ik hoop dat ik het over leef 😳 heb nee weer GHB en eti genomen om te kalmeren

Je bent gewaarschuwd het is sterke shit en te vermijden
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Azraël zei:
We hadden een feestje en daar heb ik redelijk wat speed, 3cmc 1 lijn en ghb en eitiz genomen. De effecten zijn nog erger dan gisteren..
Klik om te vergroten...

Kunnen we dit nog serieus nemen? Het is misschien een af te raden middel maar met dergelijke combinaties ga je sowieso nare neven effecte krijgen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Stiekem wil ook dood gaan aan een RC en in de krant komen!
Klik om te vergroten...
Doe me een lol en sterf dan aan alcohol
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hoi,

heeft er iemand ervaring met deze stof?

gr assie2002
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja
gr cutepool
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#18
cutepool zei:
Ja
gr cutepool
Klik om te vergroten...
was t wat?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blijf er bij weg aangezien,
Bk-ED-EB (ephylone) is gelinkt aan verschillende doden en overdosissen. Screenshot_20211206-180654__01.jpg
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
www.highalert.org.nz

Let’s talk about Eutylone

High Alert | An early warning system for dangerous drugs
www.highalert.org.nz www.highalert.org.nz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."