Flubritizolam nog niet gehad trouwens, broma is ook wel fijn als je (voor mij) minimaal (ook potentieel linke soep)12/13 uur wilt slapen. Flunitrazolam , wil ik het niet eens over hebben haha (Na 2 dagen had ik leuke afkickverschijnselen
)
O ik zie dat dit middel nu wel wordt verkocht op de mij bekende site. Wat zijn jouw ervaringen hiermee?Er bestaat nu ook fluetizolam. Is nog best wel nieuw en nog niet veel over te vinden maar ik heb het vrijdagavond geprobeerd. ๐
Etizolam is nergens meer te krijgen en als je het wel vindt is het compleet fake.Etizolam kan ik nog wel vinden op een andere site, maar hoe weet ik of dat betrouwbaar is? Hier mag ik dat niet vragen geloof ik? Met de naam van de site erbij?
Ok dank je welEtizolam is nergens meer te krijgen en als je het wel vindt is het compleet fake.
vragen naar verkooppunten/vendors is inderdaad verboden.
Ik heb het nu รฉรฉn keer gebruikt (gewoon nuchter) en ik voelde mij na 2 mg erg lekker. Voor mij voelt het als een prima vervanging voor de eti.O ik zie dat dit middel nu wel wordt verkocht op de mij bekende site. Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Klinkt goed. Kon je er ook goed op slapen?Ik heb het nu รฉรฉn keer gebruikt (gewoon nuchter) en ik voelde mij na 2 mg erg lekker. Voor mij voelt het als een prima vervanging voor de eti.
Jazeker haha. Mijn vriend was meteen weg (ik niet veel later). ๐๐ป Maar raad wel aan om alsnog met 1 mg te beginnen als je verder geen tolerantie hebt. Bijnemen kan altijd nog.Klinkt goed. Kon je er ook goed op slapen?
Nice! Ja ik ben sowieso heel voorzichtig en neem ook niet snel bij, dus dat komt goedJazeker haha. Mijn vriend was meteen weg (ik niet veel later). ๐๐ป Maar raad wel aan om alsnog met 1 mg te beginnen als je verder geen tolerantie hebt. Bijnemen kan altijd nog.![]()
Hahaha, nou blij dat ik je aan het lachen maak ๐.Hilarisch dit!Je kan het proberen... Etizolam is nooit officieel voorgeschreven in NL, in UK en India bijv, daarentegen is het wel een wettig geneesmiddel. Hier was het voor zover ik weet alleen een research...
![]()
Ok dank je! Ik zal de afbeeldingen weer verwijderen.Beter weghalen, niet speculeren en prijzen posten. @Didi21
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."