Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3fpm

3fpm

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumgenoten, morgen mag ik sinds lange tijd weer eens een tripje doen. En heb nu 3fpm 50 mg pellets (best grote pellets trouwens gehaald) wAt is volgens jullie een leuke startdosis ? Ben van plan om lekker te gamen met wat smoothies. Vriendin gaat om 2 de deur uit tot 11 dus heb die tijd om even m’n ding te doen. Dus zeggen jullie begin met 50 mg /75 of 100mg

Mvg en alvast een mooie dag gewenst
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
50 is denk ik een mooie startdosis, niet te licht. Mocht het tegenvallen kan je nog halfje pakken, zou er alleen in de eerste plaats al niet al teveel van verwachten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Diablo69 zei:
Beste forumgenoten, morgen mag ik sinds lange tijd weer eens een tripje doen. En heb nu 3fpm 50 mg pellets (best grote pellets trouwens gehaald) wAt is volgens jullie een leuke startdosis ? Ben van plan om lekker te gamen met wat smoothies. Vriendin gaat om 2 de deur uit tot 11 dus heb die tijd om even m’n ding te doen. Dus zeggen jullie begin met 50 mg /75 of 100mg

Mvg en alvast een mooie dag gewenst
Klik om te vergroten...
Een tripje op 3-fluorphenmetrazine? Dat is een stimulant, geen tripmiddel. Maar er is een reden waarom hij niet populair is want hij suckt. Vrij weinig aan.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Een tripje op 3-fluorphenmetrazine? Dat is een stimulant, geen tripmiddel. Maar er is een reden waarom hij niet populair is want hij suckt. Vrij weinig aan.
Klik om te vergroten...
Jaa hoorde al dat het niet heel bijzonder is , maar deed voorheen wel eens een 3mmc game dagje en had dan een lekkere focus. Hoop dat met dit weer een soort van te voelen. Maar wat zou je aanraden als dosis? Ik had ook niet het woord trippen moeten gebruiken maar stimuleren is beter denk ik .
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Een tripje op 3-fluorphenmetrazine? Dat is een stimulant, geen tripmiddel. Maar er is een reden waarom hij niet populair is want hij suckt. Vrij weinig aan.
Klik om te vergroten...

De Beatles vonden deze stim helemaal te gek!

Ik niet.....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
De Beatles vonden deze stim helemaal te gek!

Ik niet.....
Klik om te vergroten...
Komt door de morpholine
Maar jij en ik weten beter
Morpholine is voor sukkels
Morpholine is een amfetamine die eigenlijk nooit echt een amfetamine is geworden
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Trippen ga je alvast niet 😉 En als stim, echt teleurstellend stofje. Weet niet wat je ervaringen zijn. Maar eigen ervaring/beoordeling qua stims:
1. 6APB
2. XTC/MDMA
3. 4-FMA
4. 2-FA
5. 3MMC
6. Coke
7. 3-FA
8. 4F-MPH (niet zozeer qua stim, maar doet wat ik er van wil n verwacht)
En 3-FPM 1 x gedaan, 100mg n wat voor flauw spul was me dat, er is sowieso geen peak, en puur als echte stim à la amfetamines/MDMA/Benzofuran is dit gewoon niets waard.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nihilist88 zei:
Trippen ga je alvast niet 😉 En als stim, echt teleurstellend stofje. Weet niet wat je ervaringen zijn. Maar eigen ervaring/beoordeling qua stims:
1. 6APB
2. XTC/MDMA
3. 4-FMA
4. 2-FA
5. 3MMC
6. Coke
7. 3-FA
8. 4F-MPH (niet zozeer qua stim, maar doet wat ik er van wil n verwacht)
En 3-FPM 1 x gedaan, 100mg n wat voor flauw spul was me dat, er is sowieso geen peak, en puur als echte stim à la amfetamines/MDMA/Benzofuran is dit gewoon niets waard.
Klik om te vergroten...
En stel je zou het combineren met een beetje 5mapb ?
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Diablo69 zei:
En stel je zou het combineren met een beetje 5mapb ?
Klik om te vergroten...
5mapb nog niet gebruikt, maar wat wil je exact qua effecten? Strakke pep energy focus of ook met meer entactogeen en euforisch effect? Zelfs 3-FA is zelfs nog wat boeiender dan 3-FPM. Ik kan u vooral 4-FMA aanraden als vrij lang werkende amfetamine met duidelijke euforische effecten en 6-APB voor een meer stabiele lange stim met zowel lekkere energy, wat visuals en meer entactogene werking.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
5mapb nog niet gebruikt, maar wat wil je exact qua effecten? Strakke pep energy focus of ook met meer entactogeen en euforisch effect? Zelfs 3-FA is zelfs nog wat boeiender dan 3-FPM. Ik kan u vooral 4-FMA aanraden als vrij lang werkende amfetamine met duidelijke euforische effecten en 6-APB voor een meer stabiele lange stim met zowel lekkere energy, wat visuals en meer entactogene werking.
Klik om te vergroten...
Vooral lekkere focus wil ik :) beetje wat je met speed ook heb
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Een tripje op 3-fluorphenmetrazine? Dat is een stimulant, geen tripmiddel. Maar er is een reden waarom hij niet populair is want hij suckt. Vrij weinig aan.
Klik om te vergroten...
Sucked? Dan heb ik heel andere 3-fpm batches gehad dan jij.
Geeft meer focus en stimulatie dan amfetamine. Enige nadeel is dat het enorm veel pijn doet nasaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."