Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC in de was geweest

3-MMC in de was geweest

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
prowafLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Laatst perongeluk een zakje 3-MMC mee in de was gegooid.
Kwam er pas achter toen het al veel te laat was.
Nu is het zakje helaas ook helemaal doorweerkt.
Ik vroeg me af of dit erg is voor de 3-MMC of dat ik het gewoon kan laten drogen zodat ik er later alsnog van kan genieten :)
Zonde om weg te gooien toch?

Alvast bedankt voor de reacties!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
prowaf zei:
Hallo,

Laatst perongeluk een zakje 3-MMC mee in de was gegooid.
Kwam er pas achter toen het al veel te laat was.
Nu is het zakje helaas ook helemaal doorweerkt.
Ik vroeg me af of dit erg is voor de 3-MMC of dat ik het gewoon kan laten drogen zodat ik er later alsnog van kan genieten :)
Zonde om weg te gooien toch?

Alvast bedankt voor de reacties!
Klik om te vergroten...
Nee, dit kan je beter weggooien. Als het alleen water betrof kon je het laten drogen, maar er zitten nu veel chemicalien in van het wasmiddel en het wasproces dat dit niet zomaar meer eruit te halen is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
prowaf zei:
Hallo,

Laatst perongeluk een zakje 3-MMC mee in de was gegooid.
Kwam er pas achter toen het al veel te laat was.
Nu is het zakje helaas ook helemaal doorweerkt.
Ik vroeg me af of dit erg is voor de 3-MMC of dat ik het gewoon kan laten drogen zodat ik er later alsnog van kan genieten :)
Zonde om weg te gooien toch?

Alvast bedankt voor de reacties!
Klik om te vergroten...
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het nooit opgesnoven heb daarna. Maar Dirk heeft wel gelijk
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het nooit opgesnoven heb daarna. Maar Dirk heeft wel gelijk
Klik om te vergroten...
Tja, sommigen snuiven puur, sommigen wasverzachter
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Tja, sommigen snuiven puur, sommigen wasverzachter
Klik om te vergroten...
MY G!!!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het nooit opgesnoven heb daarna. Maar Dirk heeft wel gelijk
Klik om te vergroten...
Ik moet wel even erbij zeggen dat die uitspraak niet van mij is, maar het deed me hier aan denken
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Ik moet wel even erbij zeggen dat die uitspraak niet van mij is, maar het deed me hier aan denken
Klik om te vergroten...

Je hangt bij de snacks zonder maar wat te snacken.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe t in de magno
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rotjoch zei:
Ik moet wel even erbij zeggen dat die uitspraak niet van mij is, maar het deed me hier aan denken
Klik om te vergroten...
Dikke plaat wel! 😍
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja wat!

Gewoon wegtiefen of een boefje zijn en de stoute schoenen aantrekken. De keuze is aan jou. Leef je leven.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
AlteredState5862 zei:
Wat een wijsheid zo op de vrijdagochtend,
Klik om te vergroten...
Is het alweer vrijdag joh. Tijd voor deze ruggengraat om de drugs vaarwel te zeggen en plat te gaan!
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Ja wat!

Gewoon wegtiefen of een boefje zijn en de stoute schoenen aantrekken. De keuze is aan jou. Leef je leven.
Klik om te vergroten...
3mmc weggooien is moeilijker dan zo gezegd..
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
AlteredState5862 zei:
3mmc weggooien is moeilijker dan zo gezegd..
Klik om te vergroten...
Weet ik.

Maar laat me je een geheimpje vertellen. Daar ligt je ruggengraat. Aan de andere kant van de tunnel ligt je drugs. De keuze ligt nog steeds bij jezelf

Kx86yppX1KPTkP3bqw.gif
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
Weet ik.

Maar laat me je een geheimpje vertellen. Daar ligt je ruggengraat. Aan de andere kant van de tunnel ligt je drugs. De keuze ligt nog steeds bij jezelf

Bekijk bijlage 36170
Klik om te vergroten...
Wat een wijsheid zo op de vrijdagochtend,
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MaddMonkey zei:
Is het alweer vrijdag joh. Tijd voor deze ruggengraat om de drugs vaarwel te zeggen en plat te gaan!
Klik om te vergroten...
Laat je me alleen:(
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Was te proberen
p
prowafLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snap dat de kwaliteit er niet op vooruit zal gegaan zijn maar is het daadwerkelijk zoveel slechter nu dan dat het al was?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
prowaf zei:
Ik snap dat de kwaliteit er niet op vooruit zal gegaan zijn maar is het daadwerkelijk zoveel slechter nu dan dat het al was?
Klik om te vergroten...
Ja
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
prowaf zei:
Ik snap dat de kwaliteit er niet op vooruit zal gegaan zijn maar is het daadwerkelijk zoveel slechter nu dan dat het al was?
Klik om te vergroten...
Zou je een lijntje waspoeder snuiven?

Nee? Dan ook gewassen 3mmc wegpleuren.

Ja? Zoek hulp!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
maar er zitten nu veel chemicalien in van het wasmiddel
Klik om te vergroten...
Ha! Bof ik even met mijn vegan 100% natural & organic wasmiddel uit de Marqt 😌
#CancelChemicaliën

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."