Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-MMC in de was geweest

3-MMC in de was geweest

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
prowaf zei:
Ik snap dat de kwaliteit er niet op vooruit zal gegaan zijn maar is het daadwerkelijk zoveel slechter nu dan dat het al was?
Klik om te vergroten...
Hoe nat is het, is het poeder (deels) opgelost of is het gewoon vochtig? Wasmiddel in je neus is niet goed, maar ik kan me lastig voorstellen dat het zo veelvoudig verdund als in een wastrommel waardoor al enkele tientallen liters water is gespoeld(er vanuitgaande dat de reddingsoperatie ongeveer halverwege de wasbeurt is geïnitieerd) nog in significante gezondheidschade resulteert. Het ruikt waarschijnlijk lekker fris en zal wellicht wat ongemak veroorzaken bovenop de al bruisende sensatie van snuiven. Ik zou het zelf weggooien (tenzij het een aanzienlijke hoeveelheid van een daadwerkelijk gebruikswaardige drug was) maar wees niet te bezorgd, als je gevorderd RC-gebruiker bent durf ik zeker te zeggen: jij hebt veel obscuurdere substanties dan wasmiddel door je neus gehad.

Was de was wit gewassen met witte waspoeder? Bleek innemen via dunne relatief kwetsbare oppervlaktes zoals het neus slijmvlies zou ik net wat anders afwegen, maar dat is aan jou.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu ben ik wel benieuwd of het weggegooid is, of dat deze persoon nu robijn lente frisse beertjes ruikt overal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."