#1
Nee maar dit is echt een schoolboekvoorbeeld van hoe een hele vervelende verslaving ontstaat. Zodra 4F-MPH begint uit te werken, dalen dopamine niveau’s beneden je ‘baseline’. Je hersenen reageren hier maar op 1 manier op, en dat is opzoek gaan naar manieren om dopamine aan te maken.Is iets als 3MMC nemen (oraal en niet boven de 350mg), na uitwerking 4F-MPH acceptabel en niet té destructief?
Het is gewoon een craving, moet je hoe dan ook niet aan toe geven. Ook weet ik niet of de combinatie 3-MMC en een NDRI lekker samen gaan (als ‘na uitwerking’ voor jou na 5 uur betekent: het werkt ongemerkt langer door dan je denkt)
Niet doen