Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-HO-MET werkt niet

4-HO-MET werkt niet

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
Verwijderd lid 153773Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal, ik heb vrijdagavond 4-HO-MET 20 mg geprobeerd maar ik voelde er niets van, behalve dat ik er niet van kon slapen. Gister heb ik de dubbele dosis gebruikt (40 mg) en weer niets van gemerkt. Kan het zijn dat de pillen niet goed zijn of kan dit te maken hebben met tolerantie? Ik slik namelijk antidepressiva, bijna iedere dag wel 1 of meerdere benzo’s en research benzo’s en ik blow dagelijks.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verwijderd lid 153773 zei:
Hoi allemaal, ik heb vrijdagavond 4-HO-MET 20 mg geprobeerd maar ik voelde er niets van, behalve dat ik er niet van kon slapen. Gister heb ik de dubbele dosis gebruikt (40 mg) en weer niets van gemerkt. Kan het zijn dat de pillen niet goed zijn of kan dit te maken hebben met tolerantie? Ik slik namelijk antidepressiva, bijna iedere dag wel 1 of meerdere benzo’s en research benzo’s en ik blow dagelijks.
Klik om te vergroten...
Hoi Verwijderd lid 153773,

Als je pillen niet getest zijn weten we natuurlijk niet of er daadwerkelijk 20 mg 4-HO-MET in zit. 20 mg is een vrij normale tripdosis voor 4-HO-MET en 40mg is al een behoorlijk zware dosering. Normaal gesproken zou je dat echt wel goed moeten voelen. Ik weet dat sommige anti-depressiva (zoals ssri's ) een trip-dempende werking hebben. Ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Ook benzo's dempen de werking van een trip.

Los hiervan zou ik je willen adviseren om niet zomaar van alles naar binnen te gooien. Hoge doseringen psychedelica combineren met benzo's, anti-depressiva en cannabis is volgens mij vragen om problemen.
D
DoemaarlekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzodiazepines zijn trip killers, net zoals antidepressiva.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Verwijderd lid 153773 zei:
Ik slik namelijk antidepressiva, bijna iedere dag wel 1 of meerdere benzo’s en research benzo’s en ik blow dagelijks
Klik om te vergroten...

Daar door komt het denk ik. Zoals @Eik hier boven schrijft.

Pas een beetje op, dagelijks benzo’s gemixt met onbekende rc benzo’s en nog meer drugs is potentieel gevaarlijk. Zeker die benzo’s, ben je er al aan verslaafd?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Doemaarlekker zei:
Benzodiazepines zijn trip killers, net zoals antidepressiva.
Klik om te vergroten...
Benzodiazepines zijn trip killers/verzachtend
Anti depressiva zorgt ervoor dat bepaalde tripmiddelen zoals paddo's en lsd niet kunnen werken omdat die anti depressiva wat met je serotonine doet waardoor lsd,truffels niet met die serotonine receptors kunnen connecten op de 1 of andere manier waardoor je niet kunt trippen!
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kom hier even een oud topic kicken, want ik denk dat het belangrijk is om te noemen dat het er veel van af hangt welke antidepressiva je slikt.
De mijne, een TCA, versterkt de werking van bijvoorbeeld 4-HO MiPT en verwante tripmiddelen. En niet zo'n beetje. Ik heb maar 10 mg nodig om te trippen.

Altijd eerst goed onderzoek doen online naar de interactie.
Benzo's zijn inderdaad trip killers. SSRI's voor zover ik weet ook (uit ervaring).
Kijk wel echt uit met de combinatie TCA en psychedelica. Erbij blowen is ook niet handig. Als je dat echt per se wilt, doe het dan richting het einde van je trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."