#1
Ik lees verschillende berichten wat betreft de stimulatie van 4-FMA. Volgens de één is het stimulerender (sommigen zeggen zelfs naast stimulerender óók meer entactogeen) dan 4-FA, terwijl de ander juist zegt dat het minder stimulerend zou zijn dan 4-FA. Wat is jouw ervaring? En hoe verhoudt die stimulatie zich tot MDMA? Heeft het in jouw beleving wel iets unieks, of leunt het zodanig naar MDMA dat het een net-niet-MDMA wordt in plaats van een stof met een waardig effect van zichzelf? Neem 6-APB, welke in mijn optiek unieke kwaliteiten bezit zoals een langere werkingsduur en een wat meer trippy headspace welke ook een fijne synergie aangaat met psychedelica. Dat maakt dat ik zelfs bij de beschikbaarheid van MDMA op momenten toch nog voor 6-APB kies. Zijn er in dezelfde lijn naar jouw beleving redenen om 4-FMA boven MDMA te verkiezen?4-FMA is een prima substantie, hij werd in eerste instantie wat minder positief ontvangen omdat mensen op een 4-FA kloon hoopte waar 4-FMA toch wel iets meer naar MDMA toe leunt in effecten die het faciliteert. Methamfetamine heeft een significant hogere serotonine affiniteit dan Amfetamine, niet zo verbazingwekkend dat 4-FMA dat ook heeft ten opzichte van 4-FA lijkt mij.