#1
Als we het toch over dingen in je ani stoppen hebben. Zou je een vorm van THC ook kunnen pluggen?
Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook?Dankje 😁
Hmm dat kan opzich ook dan. Ben het al gewend met XTC te doen.
Alleen vraag ik mij dan af is het niet extreem ranzig als je zo'n 200mg zou moeten drinken? En lost het wel op? x.x'
Xtc in het drinken is ook niet lekker natuurlijk maar daar heb ik nooit veel van nodig. Dus kwa smaak merk ik daar niet zoveel van.
Dankje 😁Het kan, maar ik zou het nou niet per se aanraden. Het is gewoon niet heel prettig om op te nemen voor je lichaam als alles droog is. Je kunt ook de capsule gewoon leeggooien in je drankje? Of nog makkelijker, in een vloeitje meenemen en die leeggooien in je drankje
Welkom trouwens!
Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook?
200mg droge shit in je endeldarm gaat gwn echt niet prettig worden en je moet met pluggen trouwens ook wel rekening houden dat het harder aankomt en een stuk korter duurt. Het zal ook heel lang duren voordat je endeldarm die capsule open heeft en alles heeft opgenomen. Het is niet zo zuur en vochtig als je maagsap dus dat gaat allemaal niet zo snel.
Ah das niet fijn, dat snap ik danBen als kind zijnde meerdere keren gestikt in snoepjes
Vind je een strakke bek niet aantrekkelijk 😉Hoe word je mooi van 3mmc? 😂😂
Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging?Wat ik meestal deed als ik de deur uit ging, is m'n plugvloeistof voorbereiden. Je kan van die 2 of 5ml buisjes kopen. En daar je vloeistof in doen. Goed onthouden hoeveel mg/ml je maakt.
En dan met een 1ml spuitje in de wc even je werk doen.
Het lastigste deel is om deze attributen mee naar binnen te krijgen. Maar het lukte me ook vaak genoeg om met 3 jointkokers ergens binnen te komen. Een 1ml spuitje is alleen nog maar dunner en ongeveer dezelfde lengte.
En in een 5ml buisje kan je zeker wel een aantal (her)doseringen in kwijt.
Ja echt prachtig, zolang ze niet recht voor mn neus afdraaien 😜Vind je een strakke bek niet aantrekkelijk 😉
De vloeistof gewoon in de spuit optrekken, niet erin gieten. Want anders gaat 4,5ml naast de spuit en 0,5ml in de spuit. Beetje zonde van je 3m 😅Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging?
Wat deed dit met de onset dan? Wanneer voelde je iets? Gewoon uit interesse..Ik heb t wel eens zo gedaan gewoon poeder of kristal afwegen en in capsule proppen en daarna met wat glijmiddel erbij in je holletje duwen en klaar !
Eitje 😁
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.Wat deed dit met de onset dan? Wanneer voelde je iets? Gewoon uit interesse..
Wat deed dit met de onset dan? Wanneer voelde je iets? Gewoon uit interesse..
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.
Mmh ben benieuwd, kan het wel eens proberen want als het echt werkt met iets dat goed oplosbaar is kan het wel heel handig zijn on the go.Werkte prima volgens mij lost zo’n capsule vrij snel op hoor maar ik weet niet precies meer hoelang t duurde
Laatst had ik een roze pil gecrushed en opgelost in een spuitje, het bindingsmiddel bleef in suspensie achter. Ja hoor, volgende ochtend was het roze wat eruit kwam.
Dat vind ik nog duur 🤭Spuitje zonder naald kost misschien een halve euro in de apotheek in je buurt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."