Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc pluggen met capsule

3mmc pluggen met capsule

49 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als we het toch over dingen in je ani stoppen hebben. Zou je een vorm van THC ook kunnen pluggen?
A
AnchiepanchieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste onderwerp. Ik weet niet of ik het zo goed heb gedaan, excuses mocht het niet goed zijn geplaatst.
Ik heb al veel gelezen over het pluggen van verschillende drugs. Voornamelijk wordt alles met een spuit in de anus ingebracht.
Nu lijkt mij dit op een festival zeker niet handig.. heb hier en daar voorbij zien komen dat het ook eventueel met een capsule (a la zetpil idee) kan worden ingebracht.

De reden waarom in hierin erg in ben geinteresseerd is omdat ik geen pillen/capsules kan slikken. Snuiven voor mij de drempel te hoog ligt.
En 3mmc dippen zou een te lage dosis zijn?

Is er iemand die 3mmc heeft geplugt met capsules ipv inspuiten?

Help me out! 😁
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het kan, maar ik zou het nou niet per se aanraden. Het is gewoon niet heel prettig om op te nemen voor je lichaam als alles droog is. Je kunt ook de capsule gewoon leeggooien in je drankje? Of nog makkelijker, in een vloeitje meenemen en die leeggooien in je drankje

Welkom trouwens!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anchiepanchie zei:
Dankje 😁

Hmm dat kan opzich ook dan. Ben het al gewend met XTC te doen.
Alleen vraag ik mij dan af is het niet extreem ranzig als je zo'n 200mg zou moeten drinken? En lost het wel op? x.x'
Xtc in het drinken is ook niet lekker natuurlijk maar daar heb ik nooit veel van nodig. Dus kwa smaak merk ik daar niet zoveel van.
Klik om te vergroten...
Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook?

200mg droge shit in je endeldarm gaat gwn echt niet prettig worden en je moet met pluggen trouwens ook wel rekening houden dat het harder aankomt en een stuk korter duurt. Het zal ook heel lang duren voordat je endeldarm die capsule open heeft en alles heeft opgenomen. Het is niet zo zuur en vochtig als je maagsap dus dat gaat allemaal niet zo snel.
A
AnchiepanchieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Het kan, maar ik zou het nou niet per se aanraden. Het is gewoon niet heel prettig om op te nemen voor je lichaam als alles droog is. Je kunt ook de capsule gewoon leeggooien in je drankje? Of nog makkelijker, in een vloeitje meenemen en die leeggooien in je drankje

Welkom trouwens!
Klik om te vergroten...
Dankje 😁

Hmm dat kan opzich ook dan. Ben het al gewend met XTC te doen.
Alleen vraag ik mij dan af is het niet extreem ranzig als je zo'n 200mg zou moeten drinken? En lost het wel op? x.x'
Xtc in het drinken is ook niet lekker natuurlijk maar daar heb ik nooit veel van nodig. Dus kwa smaak merk ik daar niet zoveel van.
A
AnchiepanchieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook?

200mg droge shit in je endeldarm gaat gwn echt niet prettig worden en je moet met pluggen trouwens ook wel rekening houden dat het harder aankomt en een stuk korter duurt. Het zal ook heel lang duren voordat je endeldarm die capsule open heeft en alles heeft opgenomen. Het is niet zo zuur en vochtig als je maagsap dus dat gaat allemaal niet zo snel.
Klik om te vergroten...

Nee, plug mijn eten gelukkig niet. Ben als kind zijnde meerdere keren gestikt in snoepjes (kinder snoepjes😂) dus alles kwa pillen capsules snoepjes krijg ik mijn nek niet af. Als het al lukt ben ik wel een aantal kotsbuien verder. Dat spaar ik mezelf liever op een festival.
Om een of andere reden krijg ik mijzelf niet over die drempel heen. Klinkt misschien stom maar ik zou zeggen dat ik het mentaal gewoon zoals ieder ander wil kunnen. Maaaaar.. mijn lichaam zegt dan gewoon, nope. Nekken, beven, verkrampte keel. 'T is geen gezicht haha.

Hoe word je mooi van 3mmc? 😂😂

Ooh nee zeker weten geen 200mg pluggen haha. Dan kun je mij denk ik afvoeren. Ik ben er van op de hoogte dat dat op zijn minst een derde max is.
Denk dat 200mg oraal ook te veel is voor mij gezien ik maar klein ben. Maar dat heb ik nog niet uitgezocht
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anchiepanchie zei:
Ben als kind zijnde meerdere keren gestikt in snoepjes
Klik om te vergroten...
Ah das niet fijn, dat snap ik dan
Anchiepanchie zei:
Hoe word je mooi van 3mmc? 😂😂
Klik om te vergroten...
Vind je een strakke bek niet aantrekkelijk 😉
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik meestal deed als ik de deur uit ging, is m'n plugvloeistof voorbereiden. Je kan van die 2 of 5ml buisjes kopen. En daar je vloeistof in doen. Goed onthouden hoeveel mg/ml je maakt.
En dan met een 1ml spuitje in de wc even je werk doen.

Het lastigste deel is om deze attributen mee naar binnen te krijgen. Maar het lukte me ook vaak genoeg om met 3 jointkokers ergens binnen te komen. Een 1ml spuitje is alleen nog maar dunner en ongeveer dezelfde lengte.

En in een 5ml buisje kan je zeker wel een aantal (her)doseringen in kwijt.
A
AnchiepanchieLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Wat ik meestal deed als ik de deur uit ging, is m'n plugvloeistof voorbereiden. Je kan van die 2 of 5ml buisjes kopen. En daar je vloeistof in doen. Goed onthouden hoeveel mg/ml je maakt.
En dan met een 1ml spuitje in de wc even je werk doen.

Het lastigste deel is om deze attributen mee naar binnen te krijgen. Maar het lukte me ook vaak genoeg om met 3 jointkokers ergens binnen te komen. Een 1ml spuitje is alleen nog maar dunner en ongeveer dezelfde lengte.

En in een 5ml buisje kan je zeker wel een aantal (her)doseringen in kwijt.
Klik om te vergroten...
Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging?

Het naar binnen smokkelen zal niet zo'n probleem zijn denk ik. Ik ga eens op onderzoek uit.
Dankjewel!
A
AnchiepanchieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geneesmiddel zei:
Vind je een strakke bek niet aantrekkelijk 😉
Klik om te vergroten...
Ja echt prachtig, zolang ze niet recht voor mn neus afdraaien 😜
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb 3mmc weleens door m'n drankje gedaan en dat was idd vies. Ook echt een chemische nasmaak. Het is ook echt niet goed voor je tanden.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb t wel eens zo gedaan gewoon poeder of kristal afwegen en in capsule proppen en daarna met wat glijmiddel erbij in je holletje duwen en klaar !
Eitje 😁
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anchiepanchie zei:
Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging?
Klik om te vergroten...
De vloeistof gewoon in de spuit optrekken, niet erin gieten. Want anders gaat 4,5ml naast de spuit en 0,5ml in de spuit. Beetje zonde van je 3m 😅

De inhoud die je inspuit is max een ml. Daar merk je amper iets van en als je op de juiste diepte zit loopt het er echt niet zomaar uit. De juiste diepte is vaak 1-3cm, helemaal niet heel diep dus. De key is om net achter je kringspier te zitten. Dat is namelijk een enorm sterke spier, die goed doorbloed moet worden. Er loopt dus een hele flinke ader langs en de werkzame stof wordt vrij snel door de aderwand heen opgenomen.

Als de spuit ongeveer goed binnen zit, langzaam inspuiten. Niet te hard, anders loopt het (te) ver naar binnen. Dan deed ik vaak even (10-20 seconden) wachten en haalde ik de spuit eruit.

Beste is om daarna te blijven staan of gewoonte gaan zitten. Er zijn allerlei mensen die zeggen dat liggen of bepaalde houdingen beter zijn, maar dit is onnodig en werkt vaak averechts in mijn ervaring.

Er staat ergens op DF wel meer info over pluggen/boofen. Je zou ff kunnen zoeken. Maar ik denk dat de meesten die pluggen deze info wel kunnen beamen.

Bij 3m kan je verwachten dat het binnen 2/3 minuten begint te werken. Come-up is hooguit 10 minuten.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zeemeerman zei:
Ik heb t wel eens zo gedaan gewoon poeder of kristal afwegen en in capsule proppen en daarna met wat glijmiddel erbij in je holletje duwen en klaar !
Eitje 😁
Klik om te vergroten...
Wat deed dit met de onset dan? Wanneer voelde je iets? Gewoon uit interesse..
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Geneesmiddel zei:
Wat deed dit met de onset dan? Wanneer voelde je iets? Gewoon uit interesse..
Klik om te vergroten...
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Wat deed dit met de onset dan? Wanneer voelde je iets? Gewoon uit interesse..
Klik om te vergroten...
LucidLucy zei:
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Werkte prima volgens mij lost zo’n capsule vrij snel op hoor maar ik weet niet precies meer hoelang t duurde
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik zou denken dat zo'n capsule echt niet snel oplost. Maar heb het zelf nooit geprobeerd.
Klik om te vergroten...
De Zeemeerman zei:
Werkte prima volgens mij lost zo’n capsule vrij snel op hoor maar ik weet niet precies meer hoelang t duurde
Klik om te vergroten...
Mmh ben benieuwd, kan het wel eens proberen want als het echt werkt met iets dat goed oplosbaar is kan het wel heel handig zijn on the go.

Laatst had ik een roze pil gecrushed en opgelost in een spuitje, het bindingsmiddel bleef in suspensie achter. Ja hoor, volgende ochtend was het roze wat eruit kwam. 3-MMC is dan wel goed oplosbaar, maar dit is wel bewijs dat als het niet vochtig genoeg is dat het echt nergens heen gaat. Met ook het risico dat het verdwijnt tussen de inhoud van je endeldarm wat vrij zonde is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geneesmiddel zei:
Laatst had ik een roze pil gecrushed en opgelost in een spuitje, het bindingsmiddel bleef in suspensie achter. Ja hoor, volgende ochtend was het roze wat eruit kwam.
Klik om te vergroten...

Ik had een tijdje roze Supremes met zilveren glitters. Dat zou ook wel een mooie zijn een dag later.

In principe als je werkzame stof goed wateroplosbaar is, zou je het kunnen filteren. Aan de andere kant, echt veel kwaad kan het bindmiddel niet denk ik.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spuitje zonder naald kost misschien een halve euro in de apotheek in je buurt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deviant Rabbit zei:
Spuitje zonder naald kost misschien een halve euro in de apotheek in je buurt.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik nog duur 🤭

Ze hadden hier nooit 1ml spuitjes tho. Die bestelde ik altijd online. Anders was het gelijk 5ml. Werkt ook, maar als je die veelvuldig gebruikt, kan het nogal gaan irriteren. Zeker als je geen glijmiddel gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."