#1
Niks nemen zou ik persoonlijk denk ik niet doen 😅Oke dus ik heb vandaag 1.5mg pyra genomen en geen broma en dan gewoon wachten tot morgen kijken hoe ik me voel? En als ik me goed voel niks nemen? Sorry voor alle vragen en waardeer de hulp heel erg
Ik zou sowieso voor afbouwen gaan. Zijn best flinke dosissen die je slikt. Gewoon zo min mogelijk en wachten op hulp. Ga je naar de kliniek als het moet?