Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgebruik van 5 mapb

gebruik van 5 mapb

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat kan je snuiven. Ik zou het wel zo ver mogelijk tot poeder vermalen. Dan werkt het beter en is het wat zachter voor de neus. Ik gebruikte altijd een aluminium pasje daarvoor (aluminium plaat op het formaat van een creditcard, heel handig). Op een spiegel/snuifsteen/pasje plat drukken en onder druk heen en weer schuiven werkte het best. Dan kreeg het vaak de consistentie van poedersuiker.

Je kan het ook oplossen tot neusspray. Daar is vast info over te vinden op het forum.

Of nog beter: pluggen. Dit soort disso's werken erg goed geplugd. Het komt heel snel op, nog voor je je broek hebt opgetrokken. En je hebt vaak maar de helft nodig voor het zelfde effect t.o.v. snuiven.

Verder werkt 2fdck ook prima oraal. Beter dan snuiven. Alleen heb je dan een langere onset.

De hole kan ik weinig over zeggen. Sommigen vinden het beangstigend. Ik vind het fantastisch. Is iets persoonlijks denk ik.

Lekker Psytrance muziekje aan op een koptelefoon. In de stabiele zijligging gaan liggen en gaan. De hole van 2fdck is wel wat minder dan gewone keta though.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Ja dat kan je snuiven. Ik zou het wel zo ver mogelijk tot poeder vermalen. Dan werkt het beter en is het wat zachter voor de neus. Ik gebruikte altijd een aluminium pasje daarvoor (aluminium plaat op het formaat van een creditcard, heel handig). Op een spiegel/snuifsteen/pasje plat drukken en onder druk heen en weer schuiven werkte het best. Dan kreeg het vaak de consistentie van poedersuiker.

Je kan het ook oplossen tot neusspray. Daar is vast info over te vinden op het forum.

Of nog beter: pluggen. Dit soort disso's werken erg goed geplugd. Het komt heel snel op, nog voor je je broek hebt opgetrokken. En je hebt vaak maar de helft nodig voor het zelfde effect t.o.v. snuiven.

Verder werkt 2fdck ook prima oraal. Beter dan snuiven. Alleen heb je dan een langere onset.

De hole kan ik weinig over zeggen. Sommigen vinden het beangstigend. Ik vind het fantastisch. Is iets persoonlijks denk ik.

Lekker Psytrance muziekje aan op een koptelefoon. In de stabiele zijligging gaan liggen en gaan. De hole van 2fdck is wel wat minder dan gewone keta though.
Klik om te vergroten...

goed om ze te horen. Ik ben opgewonden :) Ik zal het waarschijnlijk eerst met de neus proberen, als ik het leuk vind, pas ik de methoden toe die je noemde. Zoals je al zei, het verschilt erg van persoon tot persoon. Ik heb niet veel ervaring met disso's. Ik wil het een kans geven. Trouwens,

sorry voor de belabberde vertaling en mijn belabberde nederlands :(
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hiimacid zei:
sorry voor de belabberde vertaling en mijn belabberde nederlands :(
Klik om te vergroten...
Ik had het eerst nieteens door haha

Het viel me alleen op dat je een hole een gat noemt. Wat inderdaad een letterlijke vertaling is. We noemen een (k-)hole hier ook gewoon een hole
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lees geen belabberd Nederlands, hoor...welnee.
Alleen de letterlijke vertaling van hole ( van de K-hole van keta) valt een beetje op maar wat geeft dat nou...
Ik heb weleens geholed van 2fdck. Ik kan niet zeggen dat ik het nou zo aangenaam vond.
Misschien schrijf ik er eens een reportje over, de laatste keer was nogal bizar.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon in wat water doen en opdrinken is wat ik deed. Wel heel vies. Heb het ook geprobeerd te snuiven maar dat werkt echt minder goed dan oraal net als 6APB
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey hallo! Ik heb een heel korte vraag.

Ik denk eraan om 5 mapbs te doen. Ik heb alleen toegang tot de poedervorm. Hoe moet ik dit doorslikken? Hij zegt dat hij niet kan ademen. Ik heb geen capsulemachine. Wat is de makkelijkste/beste methode?

Bedankt!!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt geen machine nodig. Maak een capsule open, stop er de hoeveelheid in die je wilt en klaar is kees.

Pak een vloeitje of stukje toiletpapier, doe gewenste hoeveelheid erin, maak er een klein propje van en slik het door met water of iets.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
Je hebt geen machine nodig. Maak een capsule open, stop er de hoeveelheid in die je wilt en klaar is kees.

Pak een vloeitje of stukje toiletpapier, doe gewenste hoeveelheid erin, maak er een klein propje van en slik het door met water of iets.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de snelle reactie.

Servet ziet eruit alsof het een beetje moeilijk zal zijn. maar ik zal het proberen. we hebben tenslotte allemaal dikke mdma-pillen geslikt :)
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Parachute. In een vloeitje. Neem wel wat gember van te voren want het is heftig op de maag. Ik ga altijd overgeven er van. Veel plezier :wink:
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#10
ah :( kots, stof dat naar stront smaakt, het zal moeilijk zijn

alles voor de wetenschap!
ChefCurry zei:
Parachute. In een vloeitje. Neem wel wat gember van te voren want het is heftig op de maag. Ik ga altijd overgeven er van. Veel plezier :wink:
Klik om te vergroten...
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#11
@hiimacid niet zo zeer de smaak maar de come up. Gember thee met citroen helpt mij daar goed bij. Iig bij 6apb
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ChefCurry zei:
@hiimacid niet zo zeer de smaak maar de come up. Gember thee met citroen helpt mij daar goed bij. Iig bij 6apb
Klik om te vergroten...
Kan ik af en toe bij xtc of mdma hebben. Maar na ene x kotsen is het over.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zou ook kunnen pluggen.
Maar een capsule vullen werkt ook prima!
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Je zou ook kunnen pluggen.
Maar een capsule vullen werkt ook prima!
Klik om te vergroten...
De Dunne zei:
Kan ik af en toe bij xtc of mdma hebben. Maar na ene x kotsen is het over.
Klik om te vergroten...


bedankt vrienden. Het lijkt erop dat ik de gaba-capsules ga gebruiken die ik vroeger kocht.

Ik weet niet of ik een apart topic moet openen. maar ik heb nog een vraag :) Kan 2fdck hcl gesnoven worden? Ik heb geen kristallijne substantie gesnoven. hebben jullie hier suggesties voor? Als je er een hebt gebruikt, is het gat dan echt zo moeilijk? Ze zeggen hole hard met 2 fdck.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#15
hiimacid zei:
bedankt vrienden. Het lijkt erop dat ik de gaba-capsules ga gebruiken die ik vroeger kocht.

Ik weet niet of ik een apart topic moet openen. maar ik heb nog een vraag :) Kan 2fdck hcl gesnoven worden? Ik heb geen kristallijne substantie gesnoven. hebben jullie hier suggesties voor? Als je er een hebt gebruikt, is het gat dan echt zo moeilijk? Ze zeggen hole hard met 2 fdck.
Klik om te vergroten...
Kan gesnoven worden maar de werking oraal is veel beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."