Nou, afgelopen zaterdag was het dan zover....
Gelezen over de lange inwerktijd dus vroeg de 200mg 6-apb ingenomen. Goed geluncht van tevoren dus had het idee dat dit wel even ging duren.
Niks bleek minder waar, zoals
@TrickVL in het report ook al schrijft. Bij mij voelde ik na 20minuten licht iets opkomen. Bouwde geleidelijk aan op en na 60min was ik helemaal verrast door het effect van 6-apb. Wat een geweldig gevoel zeg !
Zelf het idee dat dit erg lang zou blijven duren. Echter na 3,5 a 4 uur kwamen de vlagen niet meer terug en leek het over het hoogtepunt heen te zijn.
Toen een iets mindere keuze om twee lijntjes pep te nemen, maar ja... Je wil toch iets ๐
Twee uurtjes later een kwart pilletje van 200mg xtc genomen(gelezen dat dit versterkt zou worden) leek inderdaad te kloppen, ook hier geweldig van genoten. Daarna de 20mg 2cb genomen.
Begon te denken dat de 2cb niet veel zou doen.
Na een veel langere tijd dan dat ik gewend ben(+- 1,5uur) begon ik echter heerlijk te spacen van de 2cb en de afterglow van de vorig genuttigde middelen.
Hier lang van genoten alvorens het geheel mooi af te toppen met ketamine tot in de vroege ochtend. Dit bracht ook weer geheel nieuwe dimensies met zich mee.
Al met al echt een aanrader sowieso de 6-apb icm de 2cb.
In het vervolg laat ik de pep achterwege om wellicht nog wat 6-apb bij pakken.
Na dit terug te lezen en onder m'n naam newbie te zien staan, wil ik benadrukken dat newbie enkel op dit forum is en niet in de praktijk.
Zou ook niet aanraden om hiermee te beginnen als je net begint met drugs gebruik ๐