Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearch Chemicals sterven uit?

Research Chemicals sterven uit?

45 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#1
2mmc is echt geldverspilling
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
6ABP -> 6APB (Waarom geen 5ABP of 7ABP) En wat zal er komen na 6APB?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheRealKoekert zei:
6ABP -> 6APB ook zoiets (Waarom geen 5ABP of 7ABP)
Klik om te vergroten...
6-ABP? Nooit van gehoord?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh netjes ik zit zelf dingen te verzinnen nu. Het is al laat :laughing:. Dacht dat 6-APB ook weer afstamde van iets. (Edit: is ook maar het was dus 5-APB waar het vanaf kwam)
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
TheRealKoekert zei:
Oh netjes ik zit zelf dingen te verzinnen nu. Het is al laat :laughing:. Dacht dat 6-APB ook weer afstamde van iets.
Klik om te vergroten...
Koekert! 😜
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan? In het geval van RCs lijkt een war on drugs daadwerkelijk effect te hebben.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
TheRealKoekert zei:
Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan?
Klik om te vergroten...
Er wordt gekeken voornamelijk waar de prioriteiten liggen. Een APB is ‘minder schadelijk’ dan bijvoorbeeld 3-MMC (of welke variant dan ook). Gaat uiteindelijk om hoeveel meldingen binnen stromen over negatief gebruik.

Zelfde regels waarom één XTC pil op de man sneller gedoogt wordt dan een zakje op zak van 0.5g cocaïne.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
TheRealKoekert zei:
Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan?
Klik om te vergroten...
Niets over gehoord. Misschien dat iemand iets meer weet hierover. Maar 6-APB is in vergelijking met 4/3-MMC een minder groot probleem dus ik gok ook een mindere prioriteit om te verbieden.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja mindere prioriteit. Dat kan zeker. Maar vroeg of laat gaan ze alles verbieden lijkt mij.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
TheRealKoekert zei:
Ja mindere prioriteit. Dat kan zeker. Maar vroeg of laat gaan ze alles verbieden lijkt mij.
Klik om te vergroten...
En alles blijft toch wel doorgaan…
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheRealKoekert zei:
Ja mindere prioriteit. Dat kan zeker. Maar vroeg of laat gaan ze alles verbieden lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Verkeerde insinuatie. Gaat nooit gebeuren, want als ze het zo graag willen verbieden pakken ze dat zo hard aan dat ze direct op de basis gaan verbieden. Drugs = handel = handel = geld.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
En alles blijft toch wel doorgaan…
Klik om te vergroten...
Dus al die verboden RCs zijn nog volop beschikbaar? Als je zegt dat het door blijft gaan?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja zolang de voorraad strekt zeg maar. Maar daarna is het wel behoorlijk klaar toch.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
TheRealKoekert zei:
Dus al die verboden RCs zijn nog volop beschikbaar? Als je zegt dat het door blijft gaan?
Klik om te vergroten...
Alles wat over is gaat echt de straat wel op
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheRealKoekert zei:
Je lult uit je nek joh. Maken we hier ook coke dan? LSD? MDPV? PCP? En noem het maar op? Geloof er niks van. En anders mag je met bronnen komen.
Klik om te vergroten...
Nederland is trouwens een NARCO staat he. Misschien even iets meer aan zelf educatie doen en niet alleen de top 3/4 meest populaire drugs opnoemen na een search op google.

Amfetamine/ghb/wiet is niet de naam Narco waardig. Niet opgelet toen de kartels in Nederland kwamen en letterlijk heroïne, meth, etc etc massaal zijn gaan produceren? Niet dus.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja man ik kom bijna dagelijks langs papaver velden hier in nederland.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheRealKoekert zei:
Ja man ik kom bijna dagelijks langs papaver velden hier in nederland.
Klik om te vergroten...
🤦🏻‍♂️
Je hebt geen papaver velden nodig voor produceren. Volgens mij snap jij niet helemaal hoe het produceren werkt?

Als veteraan heb ik genoeg grondstoffen voor Cocaïne/Heroïne verscheept zien worden naar landen als elders buiten Afghanistan.

men verwerkt 1 product - verscheept het product - gaat elders verder met productie.

ik ga stoppen verder, want ik weet niet of je werkelijk het niet snapt, doet alsof je dom bent of gewoon aan het trollen bent.. fijne nacht/ochtend 😁
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou volgens mij snap jij het niet. Ja nederland had een cocaine fabriek. En die importeerde coca bladeren uit Nederlands-Indië. Dan importeer je dus de grondstof om het zo maar te zeggen. En doe je de eindbewerking in nederland. Waarom kon dit? Het was voor medicinale doeleinden. Dit zul je vandaag de dag bij coke echt niet zien gebeuren hoor. Als je 100kilo kan smokkelen. Wil je dan 100kilo onbewerkte coca pasta smokkelen of the real deal? Heroine hetzelfde verhaal. Je gaat toch niet lopen slepen met die papaver bollen of onbewerkt papaver sap oid?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#19
En we dwalen eigenlijk nogal af. Het ging over RC's en hoe de toekomst eruit ziet voor die stofjes.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#20
TheRealKoekert zei:
En we dwalen eigenlijk nogal af. Het ging over RC's en hoe de toekomst eruit ziet voor die stofjes.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat ze snel verdwijnen. Wat doe jij eigenlijk nog wakker? Xd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."