#1
2mmc is echt geldverspilling
6-ABP? Nooit van gehoord?6ABP -> 6APB ook zoiets (Waarom geen 5ABP of 7ABP)
Koekert! 😜Oh netjes ik zit zelf dingen te verzinnen nu. Het is al laat. Dacht dat 6-APB ook weer afstamde van iets.
Er wordt gekeken voornamelijk waar de prioriteiten liggen. Een APB is ‘minder schadelijk’ dan bijvoorbeeld 3-MMC (of welke variant dan ook). Gaat uiteindelijk om hoeveel meldingen binnen stromen over negatief gebruik.Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan?
Niets over gehoord. Misschien dat iemand iets meer weet hierover. Maar 6-APB is in vergelijking met 4/3-MMC een minder groot probleem dus ik gok ook een mindere prioriteit om te verbieden.Waarom hebben ze 6APB niet op de zwarte lijst gezet? Zit er wel aan te komen dan?
En alles blijft toch wel doorgaan…Ja mindere prioriteit. Dat kan zeker. Maar vroeg of laat gaan ze alles verbieden lijkt mij.
Verkeerde insinuatie. Gaat nooit gebeuren, want als ze het zo graag willen verbieden pakken ze dat zo hard aan dat ze direct op de basis gaan verbieden. Drugs = handel = handel = geld.Ja mindere prioriteit. Dat kan zeker. Maar vroeg of laat gaan ze alles verbieden lijkt mij.
Dus al die verboden RCs zijn nog volop beschikbaar? Als je zegt dat het door blijft gaan?En alles blijft toch wel doorgaan…
Alles wat over is gaat echt de straat wel opDus al die verboden RCs zijn nog volop beschikbaar? Als je zegt dat het door blijft gaan?
Nederland is trouwens een NARCO staat he. Misschien even iets meer aan zelf educatie doen en niet alleen de top 3/4 meest populaire drugs opnoemen na een search op google.Je lult uit je nek joh. Maken we hier ook coke dan? LSD? MDPV? PCP? En noem het maar op? Geloof er niks van. En anders mag je met bronnen komen.
🤦🏻♂️Ja man ik kom bijna dagelijks langs papaver velden hier in nederland.
Ik hoop dat ze snel verdwijnen. Wat doe jij eigenlijk nog wakker? XdEn we dwalen eigenlijk nogal af. Het ging over RC's en hoe de toekomst eruit ziet voor die stofjes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."