Gisteren was het dus zover. En ondanks dat ik af zou zien van de 1P-LSD is het hem toch wel geworden. Omdat ik de afgelopen 2 weekenden zeer goede ervaringen heb gehad op 1P-LSD thuis. (Die 2e iets minder, toch nog wat tolerantie na een week) En ik nu sowieso al MDMA ging doen. Was dit toch wel het moment om de candyflip te gaan proberen vond ik. Want in een thuis setting vind ik het een soort van zonde om MDMA erbij te nemen. Dan ga ik al lekker genoeg op de 1P-LSD. En de MDMA bewaar ik liever voor die 2 a 3 goede feestjes per jaar.
Eenmaal aangekomen bij de locatie snel nog een half wiet/hash jointje gerookt. Feest begon om 12:30 niet veel later was ik binnen. 13:30 een kleine punt keta genomen. Dat was prima om mee te beginnen en niet helemaal nuchter te zijn in het begin. En toen om 14:08 besloten de 100mcg zegel te pakken. Ook met het idee dat het weer redelijk uitgewerkt zou zijn als ik de laatste trein terug zou pakken rond 00:00. Vorige ervaringen waren op 150mcg en toen voelde ik mij toch wel een beetje opgewekt en toch ook wel in een soort van feest modus zo dacht ik. Weet niet meer precies hoelaat het begon te werken. Maar het bracht mij niet echt in een feest modus zoals ik had gehoopt. Toch meer in mijzelf gekeerd weinig behoefte om te dansen. Niet echt sociaal. Weinig energie. Ben maar langs de kant gaan zitten. Het liefst wou ik gaan liggen eigenlijk maar dat deed ik toch maar niet. De DJs die draaide vond ik echt helemaal niks. Sterker nog het was gewoon echt kut. Het was haast afzien dat uur. Allemaal rare langzame duistere nummers. Bah. Dan maar even bij de andere zaal kijken. Heel even gestaan maar al snel merkte ik dat dit het ook niet was voor mij. Toen kwam ik een oude bekende tegen van heel lang geleden en een simpel praatje maken was moeilijker dan gedacht. Hij ging even naar de WC en ik beslot toch maar weer terug te gaan naar de vorige zaal. Door de 1P-LSD begon ik al vrij snel honger te krijgen. Dus eens wezen kijken of het nog zou lukken om iets te eten te halen aangzien ik inmiddels toch wel een beetje aan het trippen was. Moest mij even focussen wat ik ging zeggen en wat ik wou bestellen. Een halve pizza ging er best wel in. En nog een banaan gehaald voor als het feest afgelopen zou zijn. Het koste mij ook wat meer moeite om die banaan in mijn kluisje te leggen.
Niet veel later was die kut set dus eindelijk afgelopen. Dat was om 16:15. De volgende DJ begon al zoveel beter dan het vorige DJ duo. En aan de zaal te zien was ik zeker niet de enige die dat vond. Het was inmiddels ook wat drukker geworden. Niet te maar gewoon een goed gevulde zaal. Ook minder het gevoel dat je bekeken wordt omdat je tussen een grote mensen massa staat. Dat is toch fijner dan een zaal die haast leeg is. Visueel viel er niet zoveel te zien eigenlijk. Nou is 100mcg ook niet een dosis waarbij er visueel veel gebeurt bij mij denk ik. En ik had dan nog wat tolerantie zeer waarschijnlijk. En het was een donkere zaal. Al kon ik soms wel de lichten/lasers wat meer waarderen. Maar alsnog zat ik niet in de feest modus zoals ik had gewild. Dus om 16:30 was het tijd voor de MDMA had ik besloten. Eerder dan gepland eigenlijk maar ik was eraan toe. Even staan kloten met zakjes midden in de zaal want het was nogal druk op de wc. Stond nog met het halve pilletje in mijn hand en plotseling liepen er 2 beveiligers langs. Scheelde niet zo heel veel voor mijn gevoel. Ben maar snel weggelopen. Toen liet ik mijn half pilletje nog vallen en besloot die toch maar op te rapen want ik ging niet nog een keer het risico lopen om midden in de zaal te staan kloten met zakjes. Dat halve pilletje wat neerkomt op 100-120mg schat ik zo heeft eigenlijk wel de avond gered. Zonder MDMA was het geen success geweest daar ben ik echt van overtuigd. (Dus het is maar goed dat het geen 2C-B-FLY geworden is. Want dan heb je die mogelijkheid niet eens en was het een matig feest geweest) Niet heel veel later begon de MDMA al op te komen en toen kwam ik weer diezelfde oude bekende tegen. Maar nu de MDMA begon te werken zat ik er wel echt lekker in. Lekker sociaal. Beetje lullen. Veel energie. En vooral lekker losgaan en helemaal opgaan in de muziek. Daarna kwamen de beste 3 DJ sets van de hele avond. Dat was gewoon 3 uur lang optimaal genieten en helemaal opgaan in de muziek. Ik begon de synergie ook wel te merken tussen de MDMA en de 1P-LSD dacht ik. Niet perse in de zin van visuals. Maar meer in de euforie zo leek het en de enorme waardering voor de muziek. Nou heb je dat met MDMA toch al maar de 1P-LSD leek daar een schepje bovenop te doen. Toen het MDMA effect wat af leek te nemen rond 19:06 besloot ik nog een half pilletje te nemen. Hij bleef een beetje in mijn keel hangen en dat was behoorlijk goor. Niet veel later kotste ik hem weer uit. Dus ik dacht fuck. Heb ik hem nu echt helemaal uitgekotst? Zoveel kwam er niet uit. Maar er zaten schat ik maar iets van 5 minuten tussen. Dus het moest er haast wel allemaal weer uit zijn gekomen. Even wat gedronken en toen voelde ik mij wel weer prima. Kwartiertje later toch besloten weer een halfje te nemen. Ik wou ervoor zorgen dat het MDMA effect niet uit zou werken voordat het feest afgelopen was. Maar die kwam er 20 minuten later ook weer uit. Al heeft die waarschijnlijk wel gedeeltelijk zijn werk gedaan. Dus toen besloten het hier maar bij te laten. Als het er al 2 keer uitkomt is dat misschien een teken dat het genoeg is. Ik denk dat dit ook te maken heeft met de synergie tussen MDMA en 1P-LSD. Toen ik naar de wc ging keek ik eens in de spiegel. En ik schrok er bijna van. Zulke ontiegelijke doppen zoals ik ze zelden bij mij gezien heb.
![:laughing:]()
Misschien dat het er daarom steeds weer uit kwam. Toen het feest een beetje op zijn eind liep en de muziek steeds harder en sneller werd. En de een na laatste DJ bijna klaar was met draaien besloot ik met mijn oude party maat en zijn vriend mee terug te rijden. Maar eerst moest ik nog even mijn wiet zoeken die ik voor het feest gekocht had en ergens buiten veilig had opgeborgen. En gelukkig kon ik het nog terugvinden en lag het er nog. In de auto was het nog altijd heel gezellig. Lekker muziekje aan en een beetje lullen. Scheelde mij een hoop gedoe met de trein en overstappen. En ik had toch een enkeltje gekocht voor de heenreis. Dus dat kwam mooi uit. Toen bij hem thuis nog even ge-afterd. Jointje roken. Beetje praten. Nog een drink/dobbel spelletje gedaan. En hij had een hele mooi laserlamp. Sterrenlamp of sterrenhemel ofso. Wauw zo een moet ik ook hebben voor tijdens het trippen. En een uurtje of misschien 2 later maar richting huis gegaan. Daarna rond 02:00 vrij snel in slaap kunnen komen. Wel redelijk vroeg wakker geworden. En toen voelde ik mij nogsteeds wat euforisch. Nu nog een beetje aan het nagenieten van het feest.
Ik kan mij voorstellen dat een candyflip in een thuis situatie misschien beter tot zijn recht komt. Maar dan zou ik meer 1P-LSD nemen om dan wel die sterke visuals te krijgen. En dan wat lager doseren met de MDMA. En het liefst dan samen met iemand anders. Maar zoals ik al zei vind ik het haast zonde om MDMA thuis te gebruiken. (Zeker in je eentje) MDMA is een sociale drug en een echte feest drug. En dat bewaar ik liever voor die paar echt goede feestjes per jaar. 1P-LSD is geen partydrug opzichzelf. En komt in mijn ogen beter tot zijn recht thuis en alleen. Lekker je eigen playlists aanzetten en lekker liggen en je ogen dicht doen voor CEV's.
![:redheart:]()
Beetje blowen erbij en het gemak van thuis zijn. Een kast en koelkast vol met eten.
Is het voor herhaling vatbaar op een feest? Misschien. Maar dan zou ik toch echt de 1P-LSD NA de MDMA nemen. Denk dat je dan veel fijner je trip in gaat terwijl je nog lekker veel energie hebt om te dansen en ook nog lekker sociaal bent enzovoorts. Lijkt mij echt de betere ervaring voor op een feest. Het nadeel is dan wel dat als je redelijk laat de MDMA pakt de 1P-LSD niet uitgewerkt is op het einde. Maar dat is vooral een "probleem" als je nog met het openbaar vervoer terug moet.