Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD of 2-CB-FLY op een feestje?

1P-LSD of 2-CB-FLY op een feestje?

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind een lage dosis LSD prima op feestjes, zo tussen 30 en 60ug. Maar dan trip ik ook niet, dat lijkt me niks tussen al die pillenkoppen, doodeng haha.

En als je het toch maar een beetje vind tegenvallen kun je zonder gevaar aan het bier of MDMA.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
TheRealKoekert zei:
Ik zat eigenlijk te denken aan 100mcg. Maar ik ga het advies niet negeren en de dosis halveren naar 50mcg. En sowieso eerst maar eens thuis uitproberen. Bedankt voor jullie reacties. Hier een trippy nummertje als bedankje. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Top man! Laat maar weten hoe het was. Fijne reis alvast! :shamrock::rainbow:

Disclaimer: als het feestje komend weekend al is, dan doe je er goed aan om het tussen nu en morgen een heel klein beetje ervan te nemen (druppie zeg maar). Dit ivm tolerantie dat zich gelijk na inname tot vol niveau opbouwt met psychedelica.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zit eraan te denken om weer eens te trippen op een feestje. Maar ik twijfel of ik genoeg heb aan alleen tripmiddelen op een early hardcore feestje. (Dan toch maar combineren met MDMA?) Maar los daarvan.

Wat zouden jullie eerder kiezen gezien de setting? Waar kun je beter op feesten? 1P-LSD of 2C-B-FLY?

Ik lees dat 2-CB-FLY al een iets meer MDMA achtige vibe heeft dan de "normale" 2-CB. Maar verder lees ik ook dat je 2C-B-FLY (daardoor?) beter niet kan combineren met MDMA....
Misschien is het ook niet nodig? Wat is jullie ervaring hiermee?


1P-LSD zou ik wel eventueel kunnen combineren met MDMA lees ik. Tenminste ik lees geen gekke dingen behalve dat het elkaar versterkt.


Heb wel redelijk wat ervaring met tripmiddelen. Truffels, 2CB, NBOMe, Salvia, DMT. Ook wel eens 2cb met MDMA gedaan. Was veel aangenamer dan alleen 2cb. Dat zal hetzelfde zijn met 1P-LSD waarschijnlijk. Dus ik neig eigenlijk al naar de 1P-LSD merk ik.

Maar het is ook nog mogelijk om de 2C-B-FLY te combineren met 1P-LSD. Maarja dat is 2 tripmiddelen combineren. En ook nog eens 2 RC's. Denk dat ik dat sowieso maar niet doe.


Dus 1P-LSD of 2C-B-FLY?

Ervaringsdeskundigen laat u horen.
C
CrataegusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fyrckant zei:
Ik vind een lage dosis LSD prima op feestjes, zo tussen 30 en 60ug. Maar dan trip ik ook niet, dat lijkt me niks tussen al die pillenkoppen, doodeng haha.

En als je het toch maar een beetje vind tegenvallen kun je zonder gevaar aan het bier of MDMA.
Klik om te vergroten...
Een lage dosis paddo's raad ik alleszins af. Misschien mijn autisme ook, maar de muziek was enorm storend en hoewel in het begin ik enorm sociaal was, opeens was het vat af en ben ik totaal toegeklapt. Ben in de wagen gaan zitten tot mijn vrouw uitgefeest was.

Mijn eerste slechte ervaring met paddo's. Ik zeg het maar even omdat bij mij LSD en paddo's gelijkaardige effecten geven. Anderen zien meer verschillen in hun beleving...
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
TheRealKoekert zei:
Maar verder lees ik ook dat je 2C-B-FLY (daardoor?) beter niet kan combineren met MDMA....
Klik om te vergroten...
2C-B-FLY werkt mogelijk als MAO-remmer dus nooit combineren met MDMA.

Candyflip met 1P-LSD kan wel leuk zijn.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
In jouw geval als ik het zo lees, dan zeker 1P-LSD.

50 ug zou, mijn inziens, wel een goeie dosis zijn voor 'n feestje.

En wat @Geneesmiddel al zegt: 2C-B-FLY is een mogelijke MAO-remmer, waardoor dat behoorlijk gevaarlijk is in combinatie met MDMA.

Hoop dat je hier wat aan hebt, veel fun op het feestje! :sunglasses:
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zat eigenlijk te denken aan 100mcg. Maar ik ga het advies niet negeren en de dosis halveren naar 50mcg. En sowieso eerst maar eens thuis uitproberen. Bedankt voor jullie reacties. Hier een trippy nummertje als bedankje. :sunglasses:
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update: Het hele idee van psychedelica gebruiken op een feestje is van de baan aangezien de organisatie het helemaal verneukt heeft. (Gezeik met vergunning ofso, nu op kleinere schaal) Voel mij echt zo hard genaaid. 75 euro betaald voor een kaartje. En nu is het feest opgesplitst in een dayshift en een nightshift. Dus met andere woorden de helft van de DJs ga ik niet eens zien. En er zijn minder zalen en er worden meer substijlen bij elkaar gepropt. En mensen die nog geen kaartje hadden kunnen nu voor 35 euro een kaartje kopen. WTF. Ik krijg 0 compensatie ook. Niet dat ik wat gratis muntjes en een gratis kluisje krijg ofso. Nee ik heb gewoon een 40 euro donatie gedaan ofso. Niet te geloven joh. Misschien dat ik nog wel ga want anders is het ook maar zonde van die 75 euro. Maar ik ben best wel over de zeik ja. Zoiets flik je toch niet. :rage: Laatste keer voor mij als het zo moet.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheRealKoekert zei:
1P-LSD zou ik wel eventueel kunnen combineren met MDMA lees ik. Tenminste ik lees geen gekke dingen behalve dat het elkaar versterkt.
Klik om te vergroten...
Candyflip noemen ze dat :grin:


Als je de dosis en het moment van inname goed weet te timen dan heb je zeker een leuke avond
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gisteren toevallig 2-CB-FLY gedaan. En zit dit idee nog eens te heroverwegen. Feest is pas in September. Maar zou zonde zijn als ik door de psychedelica een minder leuk feest heb doordat ik een nare bodyload heb, me raar voel, niet sociaal ben, in mijzelf gekeerd ben enzovoorts. En vond het trippen sowieso allemaal vrij lang duren eigenlijk. En besefte dat dit niet eens perse chill is op een feestje. Maar nu ontbrak de MDMA natuurlijk wat wel een groot verschil kan maken. Nu was mijn eerste post trippen op een feestje misschien ook wat overdreven. Echt trippen is iets wat je thuis doet in een vertrouwde omgeving. Waar komt dit idee dan vandaan? Nou door de trippy muziek die ik ben gaan waarderen. Early hardcore met psytrance invloeden. Het idee was/is een trippy randje aan mijn MDMA ervaring te geven en zo die trippy muziek nog meer te waarderen. Daarnaast ben ik van plan om te beginnen met psychedelica om de eerste uren niet nuchter te hoeven zijn. En dan later als de piek geweest is MDMA erbij te nemen. Het feest beginnen met MDMA is geen goed idee weet ik uit ervaring.


Nu twijfel ik eigenlijk over 1P-LSD en 4-HO-MET. Die laatste werkt korter en schijnt vrij visueel te zijn. Dat spreekt mij ergens wel aan. Wederom een lichte dosis dan. Maar is die stof gevaarlijk met MDMA? Heeft iemand ervaring met die combi?

Het alternatief is mijn 100mcg 1P-LSD zegel doorknippen in 60/40 verhouding en dan de kleine helft pakken. Dan zal het effect allemaal wel mee vallen lijkt mij? (Overigens heb ik voorlopig eigenlijk geen zin om psychedelica te testen. Zeker niet iets wat 8-12 uur kan duren)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
TheRealKoekert zei:
Maar is die stof gevaarlijk met MDMA? Heeft iemand ervaring met die combi?
Klik om te vergroten...
4-HO-MET kun je combineren met MDMA. Heb er zelf geen ervaring mee maar lijkt me wel leuk. Dan zou ik eerst de MDMA nemen en als je net over je piek bent de 4-HO-MET.
TheRealKoekert zei:
Het alternatief is mijn 100mcg 1P-LSD zegel doorknippen in 60/40 verhouding en dan de kleine helft pakken. Dan zal het effect allemaal wel mee vallen lijkt mij?
Klik om te vergroten...
Ook een optie, maar ik denk dat de MDMA de 1P-LSD verdrukt wat misschien zonde is. Een candyflip is meestal medium-heavy op de LSD en dan light op de MDMA precies 4 uur na inname van LSD. Het kan natuurlijk op meerdere manieren, het is ook maar een beetje waar je voor wilt gaan.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dikke lijn ket van de dixie wc bril afnatse om een trippy effect toe tevoegen doet wonderen
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Dikke lijn ket van de dixie wc bril afnatse om een trippy effect toe tevoegen doet wonderen
Klik om te vergroten...
Smeerlap :tonguewink:. Maar opzich is ket + mdma ook wel leuk ja.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
TheRealKoekert zei:
Update: Het hele idee van psychedelica gebruiken op een feestje is van de baan aangezien de organisatie het helemaal verneukt heeft. (Gezeik met vergunning ofso, nu op kleinere schaal) Voel mij echt zo hard genaaid. 75 euro betaald voor een kaartje. En nu is het feest opgesplitst in een dayshift en een nightshift. Dus met andere woorden de helft van de DJs ga ik niet eens zien. En er zijn minder zalen en er worden meer substijlen bij elkaar gepropt. En mensen die nog geen kaartje hadden kunnen nu voor 35 euro een kaartje kopen. WTF. Ik krijg 0 compensatie ook. Niet dat ik wat gratis muntjes en een gratis kluisje krijg ofso. Nee ik heb gewoon een 40 euro donatie gedaan ofso. Niet te geloven joh. Misschien dat ik nog wel ga want anders is het ook maar zonde van die 75 euro. Maar ik ben best wel over de zeik ja. Zoiets flik je toch niet. :rage: Laatste keer voor mij als het zo moet.
Klik om te vergroten...
Kleinere schaal is misschien wel net zo leuk zo niet leuker. Gezelliger gezelschap, hechtere sfeer. Laat je niet kisten 😉. Ik zou zelf misschien wel eerder psychedelica gebruiken op een kleiner feestje dan een grote.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheRealKoekert zei:
Smeerlap :tonguewink:. Maar opzich is ket + mdma ook wel leuk ja.
Klik om te vergroten...
smeerlap? is goed voor je weerstand. dan loop je ook geen poep vergifteging op bij de lokale shoarmaboer
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteren was het dus zover. En ondanks dat ik af zou zien van de 1P-LSD is het hem toch wel geworden. Omdat ik de afgelopen 2 weekenden zeer goede ervaringen heb gehad op 1P-LSD thuis. (Die 2e iets minder, toch nog wat tolerantie na een week) En ik nu sowieso al MDMA ging doen. Was dit toch wel het moment om de candyflip te gaan proberen vond ik. Want in een thuis setting vind ik het een soort van zonde om MDMA erbij te nemen. Dan ga ik al lekker genoeg op de 1P-LSD. En de MDMA bewaar ik liever voor die 2 a 3 goede feestjes per jaar.


Eenmaal aangekomen bij de locatie snel nog een half wiet/hash jointje gerookt. Feest begon om 12:30 niet veel later was ik binnen. 13:30 een kleine punt keta genomen. Dat was prima om mee te beginnen en niet helemaal nuchter te zijn in het begin. En toen om 14:08 besloten de 100mcg zegel te pakken. Ook met het idee dat het weer redelijk uitgewerkt zou zijn als ik de laatste trein terug zou pakken rond 00:00. Vorige ervaringen waren op 150mcg en toen voelde ik mij toch wel een beetje opgewekt en toch ook wel in een soort van feest modus zo dacht ik. Weet niet meer precies hoelaat het begon te werken. Maar het bracht mij niet echt in een feest modus zoals ik had gehoopt. Toch meer in mijzelf gekeerd weinig behoefte om te dansen. Niet echt sociaal. Weinig energie. Ben maar langs de kant gaan zitten. Het liefst wou ik gaan liggen eigenlijk maar dat deed ik toch maar niet. De DJs die draaide vond ik echt helemaal niks. Sterker nog het was gewoon echt kut. Het was haast afzien dat uur. Allemaal rare langzame duistere nummers. Bah. Dan maar even bij de andere zaal kijken. Heel even gestaan maar al snel merkte ik dat dit het ook niet was voor mij. Toen kwam ik een oude bekende tegen van heel lang geleden en een simpel praatje maken was moeilijker dan gedacht. Hij ging even naar de WC en ik beslot toch maar weer terug te gaan naar de vorige zaal. Door de 1P-LSD begon ik al vrij snel honger te krijgen. Dus eens wezen kijken of het nog zou lukken om iets te eten te halen aangzien ik inmiddels toch wel een beetje aan het trippen was. Moest mij even focussen wat ik ging zeggen en wat ik wou bestellen. Een halve pizza ging er best wel in. En nog een banaan gehaald voor als het feest afgelopen zou zijn. Het koste mij ook wat meer moeite om die banaan in mijn kluisje te leggen.


Niet veel later was die kut set dus eindelijk afgelopen. Dat was om 16:15. De volgende DJ begon al zoveel beter dan het vorige DJ duo. En aan de zaal te zien was ik zeker niet de enige die dat vond. Het was inmiddels ook wat drukker geworden. Niet te maar gewoon een goed gevulde zaal. Ook minder het gevoel dat je bekeken wordt omdat je tussen een grote mensen massa staat. Dat is toch fijner dan een zaal die haast leeg is. Visueel viel er niet zoveel te zien eigenlijk. Nou is 100mcg ook niet een dosis waarbij er visueel veel gebeurt bij mij denk ik. En ik had dan nog wat tolerantie zeer waarschijnlijk. En het was een donkere zaal. Al kon ik soms wel de lichten/lasers wat meer waarderen. Maar alsnog zat ik niet in de feest modus zoals ik had gewild. Dus om 16:30 was het tijd voor de MDMA had ik besloten. Eerder dan gepland eigenlijk maar ik was eraan toe. Even staan kloten met zakjes midden in de zaal want het was nogal druk op de wc. Stond nog met het halve pilletje in mijn hand en plotseling liepen er 2 beveiligers langs. Scheelde niet zo heel veel voor mijn gevoel. Ben maar snel weggelopen. Toen liet ik mijn half pilletje nog vallen en besloot die toch maar op te rapen want ik ging niet nog een keer het risico lopen om midden in de zaal te staan kloten met zakjes. Dat halve pilletje wat neerkomt op 100-120mg schat ik zo heeft eigenlijk wel de avond gered. Zonder MDMA was het geen success geweest daar ben ik echt van overtuigd. (Dus het is maar goed dat het geen 2C-B-FLY geworden is. Want dan heb je die mogelijkheid niet eens en was het een matig feest geweest) Niet heel veel later begon de MDMA al op te komen en toen kwam ik weer diezelfde oude bekende tegen. Maar nu de MDMA begon te werken zat ik er wel echt lekker in. Lekker sociaal. Beetje lullen. Veel energie. En vooral lekker losgaan en helemaal opgaan in de muziek. Daarna kwamen de beste 3 DJ sets van de hele avond. Dat was gewoon 3 uur lang optimaal genieten en helemaal opgaan in de muziek. Ik begon de synergie ook wel te merken tussen de MDMA en de 1P-LSD dacht ik. Niet perse in de zin van visuals. Maar meer in de euforie zo leek het en de enorme waardering voor de muziek. Nou heb je dat met MDMA toch al maar de 1P-LSD leek daar een schepje bovenop te doen. Toen het MDMA effect wat af leek te nemen rond 19:06 besloot ik nog een half pilletje te nemen. Hij bleef een beetje in mijn keel hangen en dat was behoorlijk goor. Niet veel later kotste ik hem weer uit. Dus ik dacht fuck. Heb ik hem nu echt helemaal uitgekotst? Zoveel kwam er niet uit. Maar er zaten schat ik maar iets van 5 minuten tussen. Dus het moest er haast wel allemaal weer uit zijn gekomen. Even wat gedronken en toen voelde ik mij wel weer prima. Kwartiertje later toch besloten weer een halfje te nemen. Ik wou ervoor zorgen dat het MDMA effect niet uit zou werken voordat het feest afgelopen was. Maar die kwam er 20 minuten later ook weer uit. Al heeft die waarschijnlijk wel gedeeltelijk zijn werk gedaan. Dus toen besloten het hier maar bij te laten. Als het er al 2 keer uitkomt is dat misschien een teken dat het genoeg is. Ik denk dat dit ook te maken heeft met de synergie tussen MDMA en 1P-LSD. Toen ik naar de wc ging keek ik eens in de spiegel. En ik schrok er bijna van. Zulke ontiegelijke doppen zoals ik ze zelden bij mij gezien heb. :laughing: Misschien dat het er daarom steeds weer uit kwam. Toen het feest een beetje op zijn eind liep en de muziek steeds harder en sneller werd. En de een na laatste DJ bijna klaar was met draaien besloot ik met mijn oude party maat en zijn vriend mee terug te rijden. Maar eerst moest ik nog even mijn wiet zoeken die ik voor het feest gekocht had en ergens buiten veilig had opgeborgen. En gelukkig kon ik het nog terugvinden en lag het er nog. In de auto was het nog altijd heel gezellig. Lekker muziekje aan en een beetje lullen. Scheelde mij een hoop gedoe met de trein en overstappen. En ik had toch een enkeltje gekocht voor de heenreis. Dus dat kwam mooi uit. Toen bij hem thuis nog even ge-afterd. Jointje roken. Beetje praten. Nog een drink/dobbel spelletje gedaan. En hij had een hele mooi laserlamp. Sterrenlamp of sterrenhemel ofso. Wauw zo een moet ik ook hebben voor tijdens het trippen. En een uurtje of misschien 2 later maar richting huis gegaan. Daarna rond 02:00 vrij snel in slaap kunnen komen. Wel redelijk vroeg wakker geworden. En toen voelde ik mij nogsteeds wat euforisch. Nu nog een beetje aan het nagenieten van het feest.


Ik kan mij voorstellen dat een candyflip in een thuis situatie misschien beter tot zijn recht komt. Maar dan zou ik meer 1P-LSD nemen om dan wel die sterke visuals te krijgen. En dan wat lager doseren met de MDMA. En het liefst dan samen met iemand anders. Maar zoals ik al zei vind ik het haast zonde om MDMA thuis te gebruiken. (Zeker in je eentje) MDMA is een sociale drug en een echte feest drug. En dat bewaar ik liever voor die paar echt goede feestjes per jaar. 1P-LSD is geen partydrug opzichzelf. En komt in mijn ogen beter tot zijn recht thuis en alleen. Lekker je eigen playlists aanzetten en lekker liggen en je ogen dicht doen voor CEV's. :redheart: Beetje blowen erbij en het gemak van thuis zijn. Een kast en koelkast vol met eten.


Is het voor herhaling vatbaar op een feest? Misschien. Maar dan zou ik toch echt de 1P-LSD NA de MDMA nemen. Denk dat je dan veel fijner je trip in gaat terwijl je nog lekker veel energie hebt om te dansen en ook nog lekker sociaal bent enzovoorts. Lijkt mij echt de betere ervaring voor op een feest. Het nadeel is dan wel dat als je redelijk laat de MDMA pakt de 1P-LSD niet uitgewerkt is op het einde. Maar dat is vooral een "probleem" als je nog met het openbaar vervoer terug moet.
S
StarshineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je stond een beetje voor eenzelfde dillema als ik een weekend terug. Ik koos voor de 2CB-FLY. Denk dat 1P-LSD sowieso al de betere keuze is. Die 2CB-FLY is gewoon niet zo geschikt om op te feesten, ondanks de stimulatie. De body load en thermoregulatie issues zijn echt niet chill.

Denk dat sowieso mdmda / xtc en de stimulaten die erop lijken de enige echt geschikte party drugs zijn voor een psytrance feestje. Psychedelica toch maar niet, kan snel ongemakkelijk worden. Er is geen psychedelica dat je gegarandeerd een leuk feestje geeft
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor een feestje heb je denk ik wel een erg sterke dosis lsd genomen, de effecten die je beschrijft herken ik wel van die keer dat ik slechts 50ug lsd had genomen. Lichtjes en lasers waren mooi, leek zelfs lichte trip effecten te zien, maar praten en dansen ging moeizaam. De muziek kwam mooi binnen, maar het lukte niet om er op te bewegen.
Onlangs op een festival gestart met 30ug. Subtiel kwam deze binnen, genoot van de muziek, gewoon lekker kletsen maar zeker ook dansen! Ik had energie en euforie. 3 uur later een halve pil genomen (ca 100mg) en deze kwam heel mooi binnen, zo aanvullend op de lichte lsd dosering en zo heb ik nog een topavond gehad! Voor mij leek die 30ug echt de sweet spot, al wil ik het een volgende keer wel nog gaan proberen met 40ug.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#19
100ug 1P-LSD is inderdaad al een redelijke tripdosis en zou ik ook niet zo snel op een feest doen.

Psychedelica op (psytrance) feesten vind ik juist de perfecte combi, maar wel in een lichte(re) dosis. Afgelopen weekend een psytrance feestje gehad met 10mg 4-HO-MET en 20mg 4-AcO-MALT. Heb er een pilletje dex bijgenomen voor nét wat meer energie. Was echt perfect: mega euforisch en entactogeen, mooie visuals, energiek, heerlijk gevoel in m’n lichaam, dansen wat automatisch gaat en volledig opgaan in de muziek. Werd er alleen niet heel praterig van maar daar ben ik ook niet naar op zoek op psytrance feestjes om eerlijk te zijn. Ik ben liever al dansend aan het wegdromen op de muziek. Overigens was een gesprek voeren wel prima te doen, maar dus vooral minder behoefte aan.

AL-LAD schijnt trouwens ook een fijne psychedelica te zijn op feestjes. Heb er zelf geen ervaring mee maar vrienden gebruiken dat wel eens, ook op hardstyle feesten wat toch best anders is dan psytrance of techno en zij worden daar altijd erg sociaal van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."