#1
Jij bedoelt nu de bromazolam. Ik doelde op flunitrazolamZo ja, die 3 milligram pellets waren stevige kogels. Ik heb het geweten. Eigenlijk is het een te giftige stof.
Jij bedoelt nu de bromazolam. Ik doelde op flunitrazolamZo ja, die 3 milligram pellets waren stevige kogels. Ik heb het geweten. Eigenlijk is het een te giftige stof.
Nooit zo ervaren en flink wat van gehad maar dan die niet zo te horen.Zo ja, die 3 milligram pellets waren stevige kogels. Ik heb het geweten. Eigenlijk is het een te giftige stof.
Bromazolam is een van de meest oude en bekendste rc benzos en 3 mg is echt geen giftige dosis.Jij bedoelt nu de bromazolam. Ik doelde op flunitrazolam
Nou worden allerlei zaken verkeerd geinterpreteerd.Bromazolam is een van de meest oude en bekendste rc benzos en 3 mg is echt geen giftige dosis.
Ik reageer op jou reactie opNou worden allerlei zaken verkeerd geinterpreteerd.
Ik heb het over flunitrazolam en heb het niet over giftige doses.
Wat ik zei was dat ik flunitrazolam niet zou aanraden als vervanger van etizolam vanwege de potentie en de korte werking met als gevolg snellere en sterkere ontwenningsverschijnselen.
was bedoeld als kennis toevoeging.Jij bedoelt nu de bromazolam. Ik doelde op flunitrazolam
Ho, ik bedoel inderdaad bromazolam. Ging iets te snelBromazolam is een van de meest oude en bekendste rc benzos en 3 mg is echt geen giftige dosis.
Daarnaast is is het een als benzo verslaafde en benzo junk na alle benzos wel te hebben gehad een van de duidelijk meest niet recreationele en rebound vrije die bijna als de cleanste aanvoelt qua bijwerkingen.
Dan is zonder echte tolerantie 3 mg ook te veel.... dat is een strong dose.Ho, ik bedoel inderdaad bromazolam. Ging iets te snel
NorflurazepamIk ga weer een rc benzo bestellen. Welke raden jullie mij aan? Ik gebruik het functioneel. Zoek er 1 die sederend en angstremmend is. Liefst met lange halfwaardetijd. Ik slik diazepam op recept en ben daar tevreden mee.
Maar ik wil een voorraadje inslaan. Gebruikte eigenlijk alleen clonazolam van de rc's en die vond ik lovely! Maar die voorraad is nu op al een tijdje....
Bespaar me het afraden enzo Ik ben een ervaren benzo gebruiker Ik hoor graag naar welke ik opzoek ben! 🤗
Thanks! ik ga hem eens onderzoeken op internet 😊Norflurazepam
Norflurazepam, zoals @De Apotheker zegt. Maar flubromazepam zou je ook kunnen onderzoeken. Is imo wat sederender dan norflurazepam, als je daar naar op zoek bent. Mijn persoonlijke voorkeur gaat overigens wel uit naar norflurazepam, omdat het zo 'clean' aanvoelt. Wat mij betreft de fijnst aanvoelende langwerkende benzo. Vele malen prettiger ook dan pharma-benzo diazepam, bijvoorbeeld. Maar da's mijn mening.Ik ga weer een rc benzo bestellen. Welke raden jullie mij aan? Ik gebruik het functioneel. Zoek er 1 die sederend en angstremmend is. Liefst met lange halfwaardetijd. Ik slik diazepam op recept en ben daar tevreden mee.
Maar ik wil een voorraadje inslaan. Gebruikte eigenlijk alleen clonazolam van de rc's en die vond ik lovely! Maar die voorraad is nu op al een tijdje....
Bespaar me het afraden enzo Ik ben een ervaren benzo gebruiker Ik hoor graag naar welke ik opzoek ben! 🤗
Dan is er commercieel nog niet echt een markt voor gevonden.OT: Weet iemand waarom er van sommige benzos alleen pellets te vinden zijn en van anderen alleen poeder?
Pyra heb ik ook over nagedacht. Ik doe mijn benzos altijd kopen in poeder en volumetrisch doseren en in mijn drinken. Kan nergens poeder vinden van pyra.In dat geval pyrazolam. Werkt wel langer door dan etizolam, maar heeft voornamelijk anti-anxiety eigenschappen. De doseringen van de aangeboden pellets van de meeste vendors (3mg) ligt echter te hoog. 1 mg is een betere dosering voor dit doeleind.
Bij sommige van beide.... pellets van 5mg noflunitrazepam en per halve gram poeder te koop.Pyra heb ik ook over nagedacht. Ik doe mijn benzos altijd kopen in poeder en volumetrisch doseren en in mijn drinken. Kan nergens poeder vinden van pyra.
Flunitrazolam lijkt me ook wel chil om eens te proberen, kon deze ook niet zo gauw vinden in poeder...
Zijn deze er niet of moet ik beter zoeken?
OT: Weet iemand waarom er van sommige benzos alleen pellets te vinden zijn en van anderen alleen poeder?
In dat geval pyrazolam. Werkt wel langer door dan etizolam, maar heeft voornamelijk anti-anxiety eigenschappen. De doseringen van de aangeboden pellets van de meeste vendors (3mg) ligt echter te hoog. 1 mg is een betere dosering voor dit doeleind.Het liefste zoek ik één die vooral een anti-anxiety werking heeft en minder hypnotisch.
Ik zou van deze wel wegblijven, eerlijk gezegd. Zo potent en kortwerkend, geeft vrij snel withdrawls.Flunintrazolam
Zo ja, die 3 milligram pellets waren stevige kogels. Ik heb het geweten. Eigenlijk is het een te giftige stof.Ik zou van deze wel wegblijven, eerlijk gezegd. Zo potent en kortwerkend, geeft vrij snel withdrawls.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."