#1
Ik ben echt zwaar tegen dit soort mengsels.Als verassing heeft de vendor er een vloeistof bij gedaan genaamd ‘ Green mandala ‘ Verder staat erop 4-FMA + 2C-E + 1cP-lsd
Het grootste probleem ermee is dat de dosis niet bekend is. Dus daar ga je al. Want juist bij combineren is het nogal belangrijk om dat goed in de gaten te houden.
Het tweede grote probleem is dat deze middelen een andere werkingstijd hebben: 4-FMA werkt veel korter dan 2C-E en 1cP-LSD. In dit geval kan daardoor ongeveer een uur na inname een enorme piek ontstaan in de effecten die mogelijk dan onverwacht hard binnenkomt (met name omdat je geen idee hebt hoeveel je inneemt). Dat verhoogt dus de kans op paniek, en de daarbij horende risico's.
Verder vind ik het ook smerig dat dit soort flaconnetjes dan gemarket worden met allerlei felle kleurtjes, eventueel een smaakje, en een leuk merknaampje. Dat is een vorm van misleiding en beïnvloeding die je m.i. niet wil hebben bij drugsgebruik, omdat het consumenten afleidt van zelf rationeel na te denken over wat en hoeveel ze willen nemen. Daarbij vind ik het een beetje gek dat rc-vendors zulke dingen verkopen, aangezien ze bestaan bij de gratie 'niet geschikt voor consumptie', terwijl dit soort producten overduidelijk wel voor consumptie geproduceerd worden.